וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחזור 27: מכבי תל אביב - מכבי נתניה

בלם מכבי ת"א ראה את קבוצתו עולה על מכבי נתניה מבחינת יכולת, אבל מסיימת מולה ב-0:0. דראו: "אני עף מפה, זה מועדון חובבני". עטר: "נמאס לי מהשאלות על כל נושא המאמנים"

עמי שומן

צילום ועריכה: יותם רונן

מכבי תל אביב ומכבי נתניה סיימו הערב (שבת) ב-0:0 את משחק הליגה ביניהן, שעשה רע בעיקר לאלפי האוהדים שהגיעו לבלומפילד וראו קבוצה שרוצה, אבל לא מסוגלת (מכבי תל אביב) נאבקת מול קבוצה שמשחקת כדורגל רע ובונה עונה שלמה על טעויות בהגנות היריב או על היכולת האישית של איתי שכטר (מכבי נתניה).

לוין מאוכזב

מאמן מכבי תל אביב, ניר לוין, אמר אחרי המשחק: "כנראה שנגזר עלינו להיאבק ולהילחם עד הסוף. למרות שליטה ויתרון בהנעת הכדור ובהזדמנויות, לא ידענו לנצל את זה כדי לנצח. אנחנו לא שמחים מהנקודה. יש הרבה מה לתקן ולשפר.

"הגעתי דרוך מאוד. לצערי לא הצלחנו להשיג בנקודות ולא ביטאנו את היתרון שלנו בשערים. רצינו יותר אבל זה לא היה מספיק. שמענו לפני המשחק שהרצליה ניצחה. לאוהדים זה יעשה ליגה מעניינת".

משה מישאלוב אמר: "ניסינו לעשות הכל כדי לנצח. רוב הזמן הכדור היה אצלנו גם תיקו טוב בשלב הזה. תקפנו ולא הצלחנו לכבוש. יש עדיין 6 משחקים האווירה לא כזאת נינוחה כמו שזה נראה ועדיין לא הבטחנו את ההישארות".

רביד גזל הוסיף: "בסך הכל אני חושב שהמשחק לא היה טוב, אבל אני שמח שהוצאנו נקודה, שלקחה אותנו עוד מקום אחד קדימה בטבלה. חסר לנו הפס האחרון וריכוז מול השער כדי להבקיע, אבל פעם היינו מפסידים משחקים כאלו ואני שמח שנגמר בתיקו".

דראו בדרך החוצה

דוד מרואני מ"הארץ" מוסיף: טיבריוס דראו, המומחה לפיסיות של מכבי תל אביב, בדרך החוצה מהמועדון. הצרפתי התעמת עם הצוות הרפואי של הקבוצה והחל להשתולל: "אני עף מהמקום הזה עוד היום", הוא צרח, "זה מועדון של חובבנים. אין לי מה לעשות פה". בסיום המשחק סירב דראו להגיב לדברים. בכל מקרה, ייערך היום בירור בעניינו.

לואיס פרננדס צפה אתמול במשחק מיציע הכבוד. "הגעתי לכאן לרגל תכנית טלוויזיה שעושים בצרפת על מכבי", הסביר, "מחר (היום) אני כבר חוזר לצרפת".

עטר מרוצה

המאמן השני, ראובן עטר, דווקא היה שמח: "שיחקנו מול מכבי תל אביב בבלומפילד ובמצב שבו הם נמצאים ועם איך שסגרנו אותם על המגרש, אני מרוצה. לא מעט שחקנים לא שיחקו היום אצלנו, והקבוצה נראתה מאוד מאורגנת. מכבי תל אביב שיחקה טוב וקיבלה הרבה מחמאות מול בית"ר ירושלים".

עוד הוסיף המאמן: "אני מחוייב לעשות את מה שאני יכול למען המטרות שלנו העונה. אנחנו בחצי גמר גביע המדינה, ואנחנו רוצים להנות גם מהדרך. יש לנו מטרות מאוד חשובות כמו אירופה, שמבחינתי זאת תהיה השגת מטרה".

כשנשאל עטר על אי הבהירות בקשר למעמדו לקראת העונהנ הבאה, ענה: "נמאס לי מהשאלות על כל נושא המאמנים. הייתי מצפה שכשאני בא לכאן ישאלו אותי על המשחק ולא על המאמנים".

כתבנו אריק רחמיאן מוסיף כי נציגי קבוצת ברוז' הבלגית, שהגיעו לפני מספר שבועות לארץ כדי לעקוב אחר החלוץ איתי שכטר, דווקא התרשמו לטובה וציינו בפנקסם את הקשר האחורי אלמוג כהן. השחקן בן ה-18 הפך העונה בנתניה לשחקן הרכב, ובתקופה האחרונה ביררו הבלגים באשר למעמדו של השחקן בקבוצה, והובהר להם שהשחקן אמור להתגייס לצבא ב-28 באפריל, למשך שנתיים. אביו של השחקן, שמשמש כסוכנו, בונה על כך ש"חוק סהר" יעבור בקריאה שנייה ושלישית בכנסת, כך שהשחקן יוכל לבצע את שירותו הצבאי בחו"ל. חוזהו של אלמוג כהן, שהגיע מהפועל באר שבע, מסתיים ב-2010, אולם אביו דאג להכניס סעיף יציאה לחו"ל בחוזהו, בכל פגרת קיץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully