וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"השחקנים האלה לוזרים"

29.4.2007 / 23:34

ארקדי גאידמק סיכם בקצרה את דעתו על בית"ר ירושלים אחרי ה-1:1 המאכזב מול הכח: "זו בושה וחרפה". מלמיליאן: "יצאנו פראיירים"

ברני ארדוב

צילום ועריכה: דרור פיקלני

בית"ר ירושלים יכלה לצאת מחייכת היום (ראשון) מאיצטדיון וינטר, אבל סיימה רק ב-1:1 מול הכח עמידר ר"ג מהתחתית, ועל אף שכנראה בסיום העונה תזכה באליפות - גרמה להרגשת דכדוך כבדה בקרב אוהדיה.

משה בוקר, מתן קרקוב וטביב זליקוביץ' מ"הארץ" מוסיפים: הבעלים ארקדי גאידמק ביטא במדויק ובתמציתיות את התחושות שלו. "זו בושה וחרפה", זעם. "אין ספק שיהיו שינויים בעונה הבאה. מי שלא מכבד את הקבוצה, לא יהיה פה. השחקנים חושבים רק על המשכורות שהם מקבלים ממני ולא איכפת להם מהעיר ירושלים או מבית"ר. אני מדבר על כולם, כולל המאמן".

העובדה שבית"ר עשויה להבטיח את האליפות כבר בשבוע הבא נגד הפועל פ"ת פשוט לא מעניינת את הבוס. "לא איכפת לי מהאליפות. מבחינתי, השחקנים האלה לעולם לא יהיו אלופים. הם לוזרים וכל מה שמדברים איתם לא עוזר", אמר גאידמק ל"ספורט הארץ".

"אם נשחק כמו ששיחקנו היום, נפסיד את האליפות"

גם יוסי מזרחי ראה את מה שכולנו ראינו. "זה היה משחק רע מאוד שלנו", אמר המאמן, "אפשר להיות מרוצים רק מהנקודה, כי גם היא לא הגיעה לנו. היריב שיחק יותר טוב מאיתנו, רצה יותר מאיתנו, הניע כדור יותר טוב. לא יודע למה זה קרה, דווקא הגענו דרוכים למשחק, אבל פשוט שיחקנו רע".

"היה לנו מזל שהכח לא הבקיעו שער", סיכם מזרחי, "אם נשחק כמו ששיחקנו היום, נפסיד את האליפות".

"יותר מדי שחקנים שלנו היו היום ביכולת לא טובה", אמר הקפטן איציק קורנפיין, "אנחנו לא לחוצים או משהו, היינו צריכים לעשות את העבודה, לסגור כמעט סופית את הסיפור, וגם אם עושים תיקו - יש דרך לעשות את זה. אנחנו מאוד מאוכזבים מהרמה, אבל אין ספק שהפער שלנו מהמקום השני מבטיח לנו את התואר. ובכל זאת, אנחנו רוצים לראות את בית"ר משחקת יותר טוב".

מיכאל זנדברג היה נסער אחרי המשחק. "שיחקנו קטסטרופה, נראינו בושה וחרפה, שיחקנו חלש, גרוע, כל מילה נכונה", אמר הקשר, "אני מתנצל בפני האוהדים, ואני מבטיח שבשבוע הבא נשחק הרבה יותר טוב. אסור שניראה ככה. אני עוצר את עצמי ולא אומר את כל מה שעובר לי בראש. לא שיחקנו כדורגל, ארקדי צודק בכל מה שהוא אמר".

"נוכל לעשות את הנס"

מאמן הכח, אורי מלמיליאן, לא התנחם ביכולת הטובה של חניכיו. "נתנו הרבה משחקים טובים כאלה העונה, אבל אנחנו פראיירים", אמר מלמיליאן, "הגענו להרבה מצבים, אבל הרגל המסיימת פגעה בנו. בתוך הרחבה יש לחץ, ואז מקבלים החלטות לא נכונות".

"זה לא נגמר עד שזה לא נגמר", אמר מלמיליאן לגבי סיכויי ההישארות של קבוצתו, "גם בכל אימון ספורטאי חייב לתת את הכל, אז בטח ובטח שבמשחק ליגה. כל עוד אנחנו לובשים את מדי הספורט, אנחנו נמשיך להילחם".

אבי תקוה: "נלחמנו, שיחקנו טוב, הגענו למצבים, וזה אירוני שאנחנו מאוכזבים מתיקו מול האלופה. המחויבות שלנו כלפי המועדון וכלפי עצמנו גרמה לנו להוציא את המקסימום. הכל יכול לקרות בכדורגל, ואם כפ"ס נשארה בעונה שעברה - גם אנחנו נוכל לעשות את הנס".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully