וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דג'וקוביץ': "מיוחד מאוד לארח את גמר הדייויס"

הסרבי מצפה לעידוד קולני בעימות נגד צרפת: "תמיכת הקהל קריטית". מונפיס יפתח מול טיפסרביץ' (15:00, ספ' 5 ו-5HD)

הטניס העולמי מתכונן לאירוע השיא שינעל את שנת 2010, כשבבלגרד תפגשנה נבחרות סרביה וצרפת לגמר גביע דייויס. דרך ארוכה עשו שתי הנבחרות עד למעמד הרם, כשהסרבים ניצחו בחצי הגמר את צ'כיה ואילו צרפת גברה על ארגנטינה, ועתה הבלגרד ארינה מוכן לגמר.

משחק הפתיחה זימן מפגש מרתק בין המחבט הבכיר של צרפת, גאל מונפיס (12 בעולם), למספר 2 של הסרבים יאנקו טיפסרביץ' (49 בעולם), שיחל ביום שישי בשעה 15:00 (ישיר בספורט5 ו-5HD). בתום העימות יעלה המחבט מספר 1 של סרביה נובאק דג'וקוביץ' (3 בעולם) למשחק נגד ג'יל סימון (42 בעולם).

בשבת יתקיים מפגש הזוגות, כשהזוג הסרבי כולל את ויקטור טרוצקי (30 בעולם) וננאד זימוניץ' (3 בעולם בזוגות) והזוג הצרפתי מאויש על ידי ארנו קלמן (78 בעולם) ומישל לודרה (23 בעולם). ביום ראשון יתקיים המשחק הלוהט בין נובאק דג'וקוביץ' לגאל מונפיס, ואחריהם ישחקו יאנקו טיפסרביץ' וג'יל סימון.

העם הסרבי תולה את תקוותו ביכולתו של נובאק דג'וקוביץ' לעשות את ההבדל ולהצעיד את המדינה הצעירה לזכייה היסטורית בגביע דייויס. "התמיכה של הקהל תהיה קריטית עבורנו", אמר דג'וקוביץ' לקראת הגמר, המשחקים יהיו מאוד קשים והקהל יכול לעזור מאוד, אפשר להרגיש את התשוקה ביציעים. אנחנו יודעים שגביע דייויס הוא מאוד מיוחד, ולהשתתף בגמר זה הישג גדול עבור המדינה שלנו, זה מיוחד מאוד לארח את הגמר בבית, אולי לא תהיה לנו הזדמנות כזאת בעתיד".

צרפת, מאידך, רשמה בעבר 9 זכיות בטורניר היוקרתי, ולמרות שאינה פייבוריטית במפגש, משום שסרביה היא המארחת, ברור כי מדובר בנבחרת מצוינת שמסוגלת לנצח בבלגרד ארינה. הקפטן הצרפתי ג'י פורז'ה התייחס לעימות הצפוי ואמר: "דיברנו על הקהל ואנחנו יודעים שהוא יכול להיות קולני, הדרך היחידה להתמודד עם זה - להיות שקטים ולנסות להתעלם. אם המשחקים יהיו צמודים, הסרבים ירגישו את הלחץ. הסרבים משחקים לא רק עבור עצמם או חבריהם, אלא גם עבור מדינתם ובמקרה כזה הם ירגישו לחץ עצום". על פציעתו של ג'ו-ווילפריד צונגה, שיחמיץ את הגמר אמר פורז'ה: "אנחנו נחס את ג'ו, אבל השחקנים עלו לגמר בלי ששיחק, כך שהם ראויים להופעה בגמר וראויים למעמד שהגיעו אליו בזכות עצמם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully