וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחר פאר עלתה לרבע גמר טורניר מדריד

הישראלית ניצחה 5:7, 2:6 את סנטונחה הספרדית ותפגוש את נה לי (13), פאר ניצחה גם בזוגות ותפגוש את האחיות וויליאמס

שחר פאר ממשיכה במומנטום הנפלא שלה והיום (חמישי) עלתה לרבע גמר טורניר מדריד, לאחר שניצחה 5:7, 2:6 את לארנצ'ה פארה סנטונחה הספרדיה המדורגת 65 בעולם. הישראלית הבכירה, שהבטיחה לעצמה 57 אלף יורו ו-250 נקודות דירוג, תפגוש מחר ב-16:00 (שעה משוערת) את נה לי הסינית (13 בעולם), מולה מחזיקה פאר במאזן של שני הפסדים וניצחון אחד אותו השיגה בטורניר דובאי השנה. המנצחת בין פאר ולי תפגוש את המנצחת בין ונוס וויליאמס לסמנתה סטוסור.

פאר התחילה את המשחק בצורה טובה כשהצליחה לשבור את חבטות ההגשה של סנטונחה כבר במשחקון הראשון, אך נשברה בחזרה ונגררה למערכה צמודה במיוחד, תוך שהיא נשברת פעם נוספת ושוברת שוב בדרך ל-5:5. אז הגיעה השבירה השלישית של פאר, שקיבלה את ההזדמנות להגיש למערכה, אך נקלעה לפיגור 40:0, אלא שאז שוב האופי החזק שלה שיחק תפקיד מרכזי והיא חזרה לניצחון במשחקון ובמערכה כולה 5:7.

במערכה השנייה החיים של פאר היו קלים בהרבה כשהצליחה לשבור בשלב מוקדם ולשמור על חבטות ההגשה שלה כדי לעלות ל-2:4. במצב הזה הצליחה הישראלית להשיג שבירה נוספת ולעלות ל-2:5 כשחבטות ההגשה שלה. משם הדרך ל-2:6 ולרבע הגמר הייתה קצרה.

מהלך המשחק

המשחק נפתח בצורה צמודה במיוחד ופאר הצליחה לשבור כבר במשחקון הראשון אחרי שבע דקות ושלוש הזדמנויות שבירה. אך הישראלית לא הצליחה להחזיק מעמד עם היתרון ונשברה מיד בחזרה בדרך ל-1:1. סנטונחה שמרה על חבטות ההגשה שלה בלי להפסיד נקודה ועלתה ל-1:2. פאר הצליחה להעלות את אחוזי הדיוק בהגשה הראשונה, לאחר שביצעה שתי טעויות כפולות במשחקון הראשון והשוותה ל-2:2. לאחר מכן, הצליחה פאר לשמור על המומנטום ולשבור את ההגשה של הספרדיה בדרך ל-2:3, אך סנטונחה שברה שוב ושמרה על ההגשות שלה בדרך ל-3:4.

בשלושת המשחקונים הבאים שמרו השתיים על חבטות ההגשה שלהן בדרך ל-5:5. במשחקון הבא הצליחה פאר לשבור את הספרדיה ולעלות ל-5:6. במשחקון הבא נקלעה פאר לפיגור 40:0, אך שוב גילתה את האופי החזק שלה וחזרה בדרך לזכייה במערכה הראשונה בתוצאה 5:7.

שתי הטניסאיות הצליחו לשמור על חבטות ההגשה שלהן בפתיחת המערכה השנייה בדרך ל-1:1. במשחקון הבא הצליחה פאר לשבור את ההגשה של סנטונחה ולשמור על שלה בדרך ל-1:3. שתי הטניסאיות שמרו על ההגשות וזה 2:4, אך אז פאר הצליחה להשיג שבירה נוספת בדרך ל-2:5. משם הדרך ל-2:6 ולרבע הגמר הייתה קצרה.

* מאוחר יותר ניצחה פאר, יחד עם פרנצ'סקה שקיאבונה, 6:7, 3:6 את צ'ונג וקינג. הישראלית והאיטלקיה יפגשו את האחיות ונוס וסרינה וויליאמס בחצי הגמר.

* גם אנדי רם וג'וליאן נואל ניצחו היום 6:7, 7:6, 6:10 את סימון אספלין ופול הנלי ועלו לשמינית הגמר.

  • עוד באותו נושא:
  • שחר פאר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully