וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כבר סוף מרץ, הגיע הזמן להפסיד משחק

אחרי 18 ניצחונות רצופים, מריה שראפובה הודחה בחצי גמר האינדיאן וולס ע"י סבטלנה קוזנצובה, שתפגוש בגמר את אנה איבנוביץ'

מריה שראפובה רשמה הלילה (בין שישי לשבת) את הפסדה הראשון בעונה החלומית שעוברת עליה, כשהודחה בחצי גמר טורניר אינדיאן וולס בקליפורניה (ע"ס פרסים של 3.589 מיליון דולר) על ידי סבטלנה קוזנצובה. שראפובה הגיעה למשחק עם רצף נהדר של 18 ניצחונות רצופים מאז פתיחת העונה, אבל נכנעה לבת ארצה, המדורגת שניה בטורניר, אחרי קרב עיקש שארך למעלה משעתיים ורבע, בתוצאה 6:3, 5:7, 6:2 וסיימה את דרכה בטורניר.

בסיום דיברה שראפובה המאוכזבת על העומס הגדול ממנו היא סובלת, וסיפרה כי היא שוקלת לקחת פסק זמן קצר מהמגרשים כדי לאגור כוחות מחדש לקראת המשך העונה: "אני משחקת פחות או יותר נון סטופ עם כל הטורנירים העונה, בנוסף לגביע הפדרציה, ויש לזה מחיר גם מבחינה פיזית וגם מבחינה מנטלית".

קוזנצובה, שמעולם לא הסתירה את חוסר אהבתה לשראפובה, אמרה בסיום: "ההרגשה נהדרת. אני לא חושבת שמריה שיחקה כמו שהיא יכולה, אבל מצד שני גם אני לא שיחקתי כמו שאני יכולה, ובסך הכל אני חושבת שהיה משחק טוב מאוד ומעניין".

בגמר תחכה לקוזנצובה המדורגת ראשונה בטורניר, אנה איבנוביץ', שגברה בחצי הגמר השני על ילנה יאנקוביץ' 6:7, 3:6. שתי הסרביות הצעירות, שגם ביניהן לא שוררת חיבה יתרה, הציגו קרב צמוד במערכה הראשונה, בה ניצחה איבנוביץ' בשובר השוויון 3:7, לפני שליאנקוביץ' המותשת אזל הכוח במערכה השניה, בדרך להפסד חמישי בששת המפגשים האחרונים מול בת ארצה.

בטורניר הגברים, עלה המדורג ראשון, רוג'ר פדרר, לחצי הגמר מבלי לשחק, מאחר ויריבו ברבע הגמר, טוני האס, פרש מהטורניר בעקבות מחלה. עוד כשהיה בריא, הדיח האס מהטורניר הזה את אנדי רודיק ואנדרו מארי.

פדרר, שזכה בטורניר הזה בעבר שלוש פעמים אבל עדיין לא בשום תואר העונה, יתמודד בחצי הגמר מול מארדי פיש המקומי, שהפתיע את דויד נלבנדיאן וגבר עליו 3:6, 7:6, 6:7. המנצח בין פדרר לפיש יפגוש בגמר את המנצח בין נובאק דג'וקוביץ' לרפאל נדאל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully