וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רביעי ביורוקאפ: מכבי חיפה מתארחת אצל נימבורק

11.2.2014 / 13:10

הקבוצה של דני פרנקו תעלה לטופ 16 אם תנצח בצ'כיה (19:30, ספ' 2). הפסד, וההכרעה תידחה למחזור הסיום

שחקן מכבי חיפה דגן יבזורי. אדריאן הרבשטיין
ימשיך בכושר הנפלא גם בצ'כיה? יבזורי/אדריאן הרבשטיין

מכבי חיפה תתארח מחר (רביעי) בצ'כיה אצל האלופה המקומית נימבורק במסגרת המחזור החמישי של שלב הבתים השני ביורוקאפ (19:30, ספורט 2). הקבוצה של דני פרנקו יודעת שניצחון בצ'כיה יעלה אותה לשלב הטופ 16, ואילו הפסד יעביר את ההכרעה למחזור הסיום. אם חיפה תפסיד ב-4 נקודות או פחות, היא תוכל לעלות בניצחון ביתי על חימקי מוסקבה, אך אם תפסיד מעל 5 נקודות הפרש, תצטרך לנצח את הרוסים במחזור הסיום, ובמקביל לקוות להפסד של הצ'כים לסיינה בחוץ.

מאמן מכבי חיפה דני פרנקו. אדריאן הרבשטיין
לא רוצה לחשב הפרשים, רוצה ניצחון. פרנקו/אדריאן הרבשטיין

חיפה מגיעה למשחק לאחר ניצחון דרמטי על הפועל חולון בליגה, כשהיא חוזרת מפיגור דו ספרתי במחצית השנייה. בקבוצה מרוצים מאוד מהחזרה של מורן רוט לעניינים, ומהכושר הנפלא בו נמצא דגן יבזורי לאחרונה. הפורוורד החדש, אדריאן הנינג, ששיחק במשחק מול חולון, לא יכול להשתתף ביורוקאפ, ויחזור לשחק ביום שני בליגה מול נס ציונה. הבעלים ג'ף רוזן, שהגיע לישראל השבוע לאחר שנה, נשאר בארץ ולא יצא עם הקבוצה.

נימבורק, שהשלימה השבוע זכייה שמינית ברציפות בגביע הצ'כי, רושמת עד כה עונה בינונית מאוד ביורוקאפ, תחת המאמן הליטאי קסטוטיס קמזורה. למרות זאת, עד כה קיימו הצ'כים שבעה משחקי בית במסגרת היורוקאפ, והפסידו רק פעמיים, ללה מאן בסיבוב הראשון, ולחימקי מוסקבה הנהדרת, וגם זה רק בהארכה. השחקנים המובילים של הקבוצה הם הפורוורדים דילן פייג' ורדוסלב רנצ'יק והגארד המוכר טרה סימונס.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully