וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוקאפ: הפועל ירושלים עם חימקי, חיפה עם קאזאן

הגרלות מעניינות לשתי הישראליות בשלב הבתים שייצא לדרך ב-15 באוקטובר. עוד עם חיפה: באנוויט מטורקיה, ריגה וסקופיה

צילום: קובי אליהו. עריכה: יאיר דניאל

עונת היורוקאפ תצא לדרך בעוד עשרה ימים בהשתתפות שתי נציגות ישראליות, הפועל ירושלים ומכבי חיפה, והיום (שבת) נערכה הגרלת שלב הבתים. בטורניר ישתתפו השנה 48 קבוצות שחולקו לשמונה בתים כאשר שלוש הראשונות בכל בית יעפילו לשלב 32 האחרונות. שלב הבתים הראשון יחל כאמור ב-15 באוקטובר ויימשך עד ה-18 בדצמבר.

בראד גרינברג מאמן הפועל ירושלים. קובי אליהו
אתגר לא פשוט. בראד גרינברג/קובי אליהו

במסגרת ההגרלה נקבע כי הפועל ירושלים, ששובצה בדרג השלישי, תתמודד בבית ה' יחד עם חימקי מוסקבה הרוסית, פינאר קרשיאקה הטורקית, איגוקאה הבוסנית, אקדמיק סופיה הבולגרית ופלוישט הרומנית. מכבי חיפה שובצה לבית ז' אחרי שדורגה בדרג הרביעי, והיא תממודד נגד קאזאן הרוסית, באנוויט הטורקית, ריגה מלטביה, סקופיה המקדונית וטאלין האסטונית.

מפעל היורוקאפ עבר שינוי מסוים בקיץ האחרון, כשמספר הקבוצות בו צמח מ-32 ל-48. קבוצות היורוליג שלא יעפילו לשלב הטופ 16 יצנחו לשלב הבתים השני של היורוקאפ, כאשר הזוכה במפעל המשני תקבל כרטיס למפעל הבכיר בשנה הבאה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
מאמן קאנטו אנדראה טרינצ'יירי. רויטרס
שוב הוא יגיע ארצה. טרינצ'יירי/רויטרס

חימקי, היריבה הבולטת ביותר של הפועל ירושלים, הגיעה למפעל דרך טורניר מוקדמות היורוליג שממנו היא הודחה על ידי אוסטנד כבר בשלב רבע הגמר 90:79. בעונה שעברה שיחקו הרוסים בטופ 16 של היורוליג אבל שני הפסדים לקאחה לבוראל ולאולימפיאקוס מנעו ממנה להגיע להצלבה על אף מאזן של 7:7. את חימקי מדריך רימאס קורטינייטיס כאשר כוכב הקבוצה הוא הסנטר פול דייויס שמתנשא לגובה 2.11 מטר.

לקאזאן, יריבתה הבכירה של מכבי חיפה, יש מסורת ארוכת שנים במפעל השני בחשיבותו כשב-2011 היא אף זכתה בגביע. בשנה שעברה הרוסים נעצרו בשלב רבע הגמר של היורוקאפ אחרי הפסד לוולנסיה. הישג השיא של קאזאן בליגה היה זכייה באליפות בעונת 2010/11 אבל בשנה שעברה סיימה הקבוצה רק במקום השישי. את הירוקים-לבנים מדריך אנדראה טרינצ'יירי האיטלקי שמונה הקיץ אחרי שעזב את קאנטו. מי שבולט בקבוצה הוא ניקולס זיזיס היווני שהגיע הקיץ מבילבאו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully