וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכיר במנהלת: "לניר אלון אין סמכות להגיע להסכם"

29.3.2013 / 9:57

השביתה בליגת העל תצא לדרך בשבת: האולמות יפתחו, אך שעתיים לפני הפתיחה יתכנסו השחקנים בבניין ההסתדרות

עם הרגשה של תסכול רב יצאו נציגי מנהלת ליגת העל וארגון השחקנים מהפגישה הלילית אמש (חמישי) בין הצדדים במשרדי המנהלת בתל אביב. התקדמות משמעותית לא הושגה בין הצדדים, כשבמהלך הדיונים אף החלו האשמות קשות מצד ראשי המנהלת כלפי ניר אלון. יו"ר ארגון השחקנים נפגש אתמול בצהריים עם יו"ר הפועל אילת מוטי אמסלם בנסיון להגיע להסכם, אך עם תחילת הישיבה גילו שאר ראשי הקבוצות על הפגישה וסרבו לקבל את המתווה.

ניר אלון בפגישה של ארגון השחקנים. קובי אליהו
במנהלת מאשימים: "אין לו סמכות להגיע להסכם". ניר אלון/קובי אליהו

במהלך הפגישה עלתה אפשרות כי במנהלת הליגה יוותרו על השדרוג של החוק הרוסי, לפיו כל קבוצה תצטרך להחזיק בסגל שלושה שחקנים מתחת לגיל 22, אך במנהלת הבינו כי גם להצעה זו ניר אלון לא מסוגל להתחייב. "נדמה כי יו"ר ארגון השחקנים לא מוסמך להגיע הסכם", אמר בכיר במנהלת הליגה, "כל דבר יהיה חייב לעבור את אישור כל שחקני הליגה. אין להם כבר זמן להתכנס ולהגיע למשחק, אז הסכם כבר לא ייחתם לפני המחזור".

במנהלת הליגה עדיין מאמינים כי רוב שחקני הקבוצות יופיעו למשחקי הליגה מחר. כמו כן התקבלה החלטה אצל הקבוצות כי יהיה ניתן לערוך את המשחקים עם סגלים חסרים, זאת אומרת שבמידה ומספר שחקנים ישראלים כן יופיעו בכל קבוצה, ניתן יהיה לערוך משחק גם עם שישה או שבעה שחקנים בכל סגל. בארגון השחקנים מנגד בטוחים כי מלבד מכבי תל אביב, בה מסתמן כי השחקנים הישראלים יופיעו להתמודדות, לא יופיעו עוד שחקנים מקבוצות אחרות. כמו כן, מחר בשעה 18:00 יתכנסו השחקנים בבניין ההסתדרות, מה שימנע את קיום המשחקים.

מוטי דניאל עם דן שמיר מאמן הפועל חולון. מגד גוזני
הפועל חולון עשויה להופיע למשחק. מוטי דניאל ודן שמיר/מגד גוזני

שישה משחקים אמורים להתקיים במחזור מחר. שחקני מכבי תל אביב אמורים לעלות לפרקט נגד בני הרצליה (19:45, ספורט 5), אך הישראלים של הקבוצה מהשרון נמצאים בין השובתים והמשחק לא צפוי להתקיים. כמו כן גם הישראלים של הפועל אילת צפויים להתייצב למשחק הבית נגד הפועל ירושלים (19:45), בעוד הישראלים של האדומים שובתים והקבוצה תצא, אם בכלל, למשחק רק בשבת. משחק נוסף שקיים סיכוי שיתקיים הוא ההתמודדות בין הפועל חולון לברק נתניה (20:30), כשחולון מחזיקה שני מתאזרחים בנוסף לששת הזרים, בעוד חלק מהישראלים של נתניה הביעו התנגדות למהלך השביתה.

בשלושה משחקים נוספים הישראלים של שתי הקבוצות הודיעו כי לא יופיעו למשחק ללא הסכם עם מנהלת הליגה. מדובר במשחקים בהם תארח מכבי חיפה את מכבי ראשון לציון (20:30), גלבוע/גליל את אליצור אשקלון (20:30) והפועל תל אביב את מכבי אשדוד (20:30), כשהנהלת האדומים קראה לאוהדים לא להגיע לבית מכבי. בכל המקרים הללו, הקבוצות צפויות להגיע לאולם, אבל המשחק יבוטל לאחר שלא יהיה מספיק שחקנים בסגל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully