וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ברצלונה הביסה את ולנסיה וזכתה בגביע המלך

פיט מיקל (14 נק') הוליך את הקטלאנים ל-69:85 רגע לפני מכבי ת"א. צפו: חזיז פוגע היישר בראשו של שחקן אולימפיאקוס בדרבי

מה לא עשו ביוון כדי למנוע גילויי אלימות בגמר הגביע בין אולימפיאקוס ופנאתינייקוס? מתברר שגם הפעולות הנרחבות של איגוד הכדורסל היווני לא הצליחו למגר את התופעה, שהערב (ראשון) הגיעה לשיאים חדשים. שתי הקבוצות, היו אמורות להתמודד בשעה זו על הזכייה בגביע היווני, עלו להתחמם לקראת המשחק, כשלפתע נזרק לכיוון הפרקט חזיז מכיוון יציע אוהדי פנאתינייקוס. החזיז פגע בפורוורד אולימפיאקוס, קייל היינס, שנשכב על הפרקט כשהוא נאנק מכאבים.

שחקן אולימפיאקוס קייל היינס. Rafa Rivas, GettyImages
מחדל מזעזע. היינס/GettyImages, Rafa Rivas

רופאים משתי הקבוצות נזעקו למקום, הורידו את היינס מהמגרש, וזה בדרך נס לא נפגע משמעותית, חזר לפרקט ועלה לשחק. המשחק, אם תהיתם, החל כמתוכנן, אך הופסק בשנית לאחר שאוהדי אולימפיאקוס התפרעו, השליכו חפצים לעבר שחקן פנאתינייקוס מייק בראמוס. השופטים הודיעו כי המשחק יתקיין מחדש בעוד 20 יום, אלא אם כל האוהדים האוהדים יפונו מהמגרש.

לאחר מהומות ענק שהתפתחו בין מחנות האוהדים של שתי הקבוצות בשנים האחרונות, באיגוד הכדורסל היווני החליטו לפני שנתיים להעביר את משחק גמר הגביע לאולם נייטראלי ולאפשר למספר מצומצם של פחות מ-1000 אוהדים בסך הכול. אותם אוהדים עוברים 'סלקציה' ומחויבים להיות ללא כל רישום על התפרעות בעבר.

צפו בחזיז פוגע בראשו של היינס

פיט מיקל, ברצלונה, מטביע. רויטרס
גביע 23 לבארסה. מיקל/רויטרס

ברצלונה זכתה הערב (ראשון) בגביע המלך הספרדי, לאחר שגברה 69:85 על ולנסיה בגמר שנערך לעיני 15000 אלף צופים ב'פרננדו בואסה ארנה' בויטוריה. ימים ספורים לפני שתמריא למפגש מול מכבי תל אביב ביום חמישי ביד אליהו, הקטלאנים נראים מצוין וחוגגים תואר ראשון העונה, לאחר שהפסידו בסופרקופה לריאל מדריד. שחקניו של צ'אבי פסקוואל גברו על הבלאנקוס ברבע הגמר, על קאחה לבוראל המארחת בחצי הגמר וכעת גם על ולנסיה. בארסה שוב נהנתה מרבע אחרון מצוין, וסגרה עניין 16:24 עם ברבע הזה כדי לחגוג זכייה בגביע בפעם ה-23.

פיט מיקל, שזכה ב-MVP, שוב הוליך את הבלאוגרנה עם 14 נקודות, אנטה טומיץ' ומרסליניו הוארטס (8 אסיסטים) תרמו 13 נקודות, ובראד אולסון, הרכש החדש, המשיך להרשים והוסיף 12. ניית'ן ג'אווי וארזם לורבק קלעו 10 נקודות כל אחד. 14 נקודות של סטפן מרקוביץ' וג'סטין דולמן קלעו 14 נקודות כל אחד לולנסיה.

* סיינה גם היא השלימה זכייה בגביע האיטלקי, לאחר ניצחון 74:77 על וארזה. הטוסקנים נהנו מיכולת מצוינת של הכוכב שלה בובי בראון שקלע 25. דניאל האקט הוסיף 17.

* פנרבחצ'ה אולקר הייתה הקבוצה השלישית מהבית של מכבי תל אביב בטופ 16 שמשלימה זכייה בגביע, לאחר שגברה 57:63 על גלאטסראיי הגמר הגביע הטורקי. דייויד אנדרסן קלע 21, אוגוז סבאש הוסיף 14.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully