וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החשש של אנשי אגייאר: קליין יגיש תביעת מיליונים

16.5.2012 / 9:15

היו"ר אמור לעזוב בסוף מאי, אבל הדברים ייקבעו השבוע בישיבת דירקטוריון. גורם: "מרבית החברים רוצים שקליין יישאר"

על רקע הודעתו של דני קליין כי יעזוב את הפועל ירושלים עד סוף חודש מאי, נראה כי המתיחות בין היושב ראש לבין אנשי גומא אגייאר מתגברת. השבוע תתקיים ישיבת דירקטוריון בהשתתפותו של קליין, כשגורמים בקבוצה סבורים כי מדובר בפגישת מפתח שלאחריה קליין עשוי לסיים את דרכו באופן רשמי.

בצד של אגייאר מדגישים כי בישיבה הקרובה "שום דבר הוא לא סופי", וכי "הדירקטוריון ידון בבקשתו של קליין ובמכתב, כמו גם בתקציב ובענייני הקבוצה". למרות זאת, לא ברור אם מאחורי הטון המרוכך עומד הרצון להשאירו או אולי אפילו קיימים אינטרסים משפטיים: קליין, שיסיים חוזהו בסוף החודש שוקל ברצינות להגיש תביעת פיטורים ולדרוש פיצויים על סכומים גבוהים במיוחד המוערכים במיליוני שקלים.

חיזוק לעובדה זו ניתן לקבל מניסוח מכתבו של קליין לחברי הדירקטוריון: "התקופה הקצובה של הסכם העבודה שלי (המוכר לך) מסתיימת ב-31.5.2012. למרות עובדות אלה, לא פנו אליי מטעם החברה על מנת להסדיר עימי בצורה כלשהי את מצב הדברים. המשמעות הינה כי ביום 31.5.2012 מסתיימים יחסי עובד ומעביד ביני לבין הפועל ירושלים, בפיטורים", כתב קליין. אולי בשל התביעה שכנראה מגבש קליין, היו"ר לא אהב את הפרסומים בתקשורת על כך שהתפטר ועל כן מיהר להוציא הודעה, שבה נמסר: "לצערי הרב, הופצו שמועות בשעה האחרונה על מכתב התפטרות שהוגש היום בבוקר על ידי. שמועות אלה אינן נכונות ותוכן הדברים שהופצו בתקשורת רחוק מלשקף את העובדות".

גורמים בסביבת הקבוצה אף טוענים כי באחת הישיבות בין אנשי אגייאר לקליין, היו"ר התבקש לקצץ בשכר, מה שמן הסתם הוסיף למתיחות השוררת ממילא בין שני הצדדים. ייתכן וקיימים גם חילוקי דעות פנימיים במחנה אגייאר, כשישנם גורמים יותר ופחות מיליטנטיים כלפי קליין. "הבעלים של הקבוצה ומרבית חברי הדירקטוריון מעוניינים שדני קליין יישאר בקבוצה ולא יעזוב אותה", אומר גורם בקבוצה. בכל אופן, ישיבת הדירקטוריון הקרובה צפוייה לסמן את סוף דרכו של קליין בקבוצה אם הצדדים לא יצליחו להגיע לעמק השווה.

גם בתרחיש כזה, גורם בקבוצה מצייר תמונה עגומה למדי: "יש יותר מדי משקעים בין הצדדים, בייחוד לאחר הדלפת המכתב של קליין, וקשה לראות איך תהיה מערכת יחסים תקינה בין קליין ואנשי גומא. קליין רגיל להיות בראש מערכת ולא כפוף לאנשים או למערכת היחסים החדשה שאנשי אגייאר מנסים להשליט. הייתה היררכיה מסוימת בקבוצה ועם כניסתם של אנשי אגייאר כל הקלפים נטרפו".

כבר בחודש פברואר פרסמנו בלעדית שקליין שוקל להתפטר

דני קליין הודיע לדירקטוריון שיעזוב עד סוף מאי

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully