וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלאט: "מוזר שההתקפות נגדי היו כל כך אישיות"

3.5.2012 / 7:51

מאמן מכבי תל אביב משיב לביקורות שהושמעו נגדו בגלבוע/גליל עליון ובמנהלת הליגה: "הם מסיטים את הוויכוח מהנקודה עצמה"

אחרי שחגגו את הזכייה בליגה האדריאטית, שחקני מכבי תל אביב זכו בניצחון קליל גם מול מ.כ. הבקעה 76:99 בפתיחת סדרת רבע הגמר של הפלייאוף. לאחר מחצית ראשונה מנומנמת של הצהובים, כינס דיוויד בלאט את שחקניו וביקש מהם בחדר ההלבשה: "דיברתי איתכם הרבה העונה. רק תעשו את מה שאתם צריכים לעשות". ואכן שחקני מכבי הגיעו חדים יותר למחצית השנייה וברבע השלישי עלו ליתרון משם הם שייטו בקלילות לניצחון.

קית' לנגפורד סיכם: "הייתה אולי איזו עייפות וירידה מסוימת בתחילת המשחק שלנו, אבל זה קורה. בסופו של דבר אני שמח שעשינו את מה שהיינו צריכים. יש לנו כמה ימים להתכונן ולהכין את עצמנו לקראת המשחק השני מולם ואני חושב שנהיה טובים יותר במשחק הבא. אנחנו משחקים בכדי לנצח, אנחנו רוצים לנצח את הסדרה. זו עונה שאנחנו משחקים בשביל לשחק ולנצח כל משחק, אנחנו לא מתכוונים להרפות והשלב הזה חשוב בכדי להגיע לפיינל פור".

עוד הוסיף הגארד: "אנחנו מרוכזים במשחקים האלו ואנחנו צריכים להיות מרוכזים בכל משחק שיש עד סיום העונה. אנחנו לא חושבים על סיום העונה אלא על כך שנגיע הכי טוב וננצח בכל משחק כדי להשיג את מה שאנחנו רוצים".

דיוויד בלאט כמו גם גורמים אחרים רוצים לראות את דייויד בלו ממשיך בעונה הבאה, ומנסים להשאירו. בלו לא הבטיח כי יישאר, אולם גם בלאט ציין אמש: "אנחנו מאוד רוצים שבלו יישאר. זה לא סוד. אם הדבר אפשרי בשביל מכבי, לא יהיה מאושר ממני. אני מדבר עם דיוויד כל הזמן".

בתוך כך, במסיבת העיתונאים אמש התייחס בלאט להתקפות נגדו שנשמעות בימים האחרונים לאחר התבטאויותיו לגבי הליגה הישראלית ומכבי תל אביב: "מבחינתי בשביל עימות צריך שני צדדים. אחרי הזכייה באדריאטית הבעתי בצורה דמוקרטית את דעתי בקשר למצב של מכבי בליגה. אני לא תקפתי את המנהלת או אף אחד אחר שם באופן אישי, וכתוצאה מכך קיבלתי טונה של ביקורות מכל הכיוונים. לא אמרתי שום דבר שהוא לא היה אמת ולא אמרתי שום דבר נגד מערכת או נגד אדם. זכותו של כל אחד להביע את דעתו. אני לא בא עכשיו להתלונן. לי זה נראה קצת מוזר שההתקפות נגדי היו כל כך אישיות".

בלאט המשיך והשיב לביקורות, שהושמעו בעיקר מכיוונה של מנהלת הליגה ומכיוונו של חיים אוחיון (”מי שמתכחש לבית שלו, סופו להיכחד"), וציין עוד: "כנראה שאין תוכן בטענות שלהם אז הם תוקפים אותי ברמה האישית, כי זה מסיט את הוויכוח מהנקודה עצמה, שמאוד סבירה. אם אין משהו סביר להגיד אז מחליטים לתקוף את דייויד, זה נחמד".

עוד בנושא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully