וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפי בירנבוים: "ראינו חוויה שלא ראיתי מראשון לציון"

מאמן הכתומים התרגש מההעפלה לגמר גביע המדינה ומההצגה של הקהל ביציעים. אשכנזי: "קשה לי לבוא בטענות לשחקנים"

מכבי ראשון לציון העפילה הערב (שני) בפעם השנייה בתולדותיה לגמר גביע המדינה, אחרי שגברה 71:78 על מ.כ הבקעה. 20 שנה אחרי שהפסידה בגמר לגליל עליון, שרדה הקבוצה מעיר היין קאמבק מאוחר של התכולים ששיחקו איום בשלושת הרבעים הראשונים אך חזרו עד לפיגור של שתי נקודות בלבד בדקות הסיום.

אפי בירנבוים אמר אחרי המשחק: "שיחקנו טוב מאוד היום, יוטר היה מצוין, ואני חושב ששיחקנו כמו קבוצה שמוכנה לאתגר, בשישה חודשים הגענו פעמיים למעמד הכי מרכזי של הכדורסל הישראלי, זה מאוד מעודד אותי, כי היום ראינו חוויה שלא ראיתי ממכבי ראשון עם כל כך הרבה אוהדים שהציפו את המגרש עם הגופיות הכתומות וזה השכר לעמלנו".

על שמיטת היתרון בדקות הסיום אמר בירנבוים: "פתאום רצים אליך ואתה מוביל כל הערב, ואתה מאבד כדור וכולם מורידים את הראש. הם עברו לחמישה גארדים, לא היה מה להם להפסיד, בהתקפה הם חדרו עם הראש למטה והעיפו שלשות, אבל ידענו לצאת מהסיטואציה הזאת עם היד על העליונה. בפסק זמן האחרון שהבקעה החזיקו בכדור אמרתי להם שאנחנו קבוצת ההגנה הכי טובה בליגה, ואנחנו צריכים עצירה אחת בשביל הגמר".

אדריאן יוטר, שהצטיין עם 19 נקודות, הוסיף: "כשאתה מוביל ביתרון כזה גדול אתה מרגיש בנוח, אבל הם לא ויתרו וקלעו זריקות גדולות וחזרו למשחק, אבל למזלנו קלענו סלים גדולים וניצחנו את המשחק. כדי לנצח את הגמר אנחנו צריכים לשחק 40 דקות גדולות, ולא לוותר לרגע".

אשכנזי: "אנחנו לא קבוצה שקורסת"

אבי אשכנזי סיכם: "אני מאוכזב, יכולנו לשחק יותר טוב, ברבע השני נתנו תצוגת התקפה גרועה שפגעה לנו גם בריכוז ההגנתי. קשה מאוד כשאתה רץ כל המשחק, אם כי היה לנו כדור ב-24 שניות ויכולנו לעשות איתו משהו, אבל נשארנו עם הלשון בחוץ.בהתקפה האחרונה אמרנו שיש לנו זמן, לרווח את המשחק ולקחת זריקה טובה, העדפתי חדירה אבל לא כזאת. קשה לי לבוא בטענות, זה יותר אינסטנטיבי, קשה לשלוט בקבלת ההחלטות בשניות האחרונות".

"לאורך העונה אנחנו לא קבוצה שקורסת", המשיך אשכנזי. "שינינו הגנה וניסינו לעשות דברים. חלק מהדברים הצליחו. אנחנו צריכים להתחיל לנצח, זה כמו כדור שלג, אתה מאבד ביטחון, ואיבדנו ביטחון בתקופה האחרונה. התפקיד שלנו להרים את הקבוצה. הדברים לא מתחברים לנו טוב, אנחנו לא משחקים כמו שאנחנו צריכים לשחק".

גור פורת הוסיף: "אני לא יודע אם אנחנו לא אותה קבוצה מפתיחת העונה, ספציפית היום התחלנו לא אגרסיבי, כל השבוע אנחנו מדברים על לסגור לריבאונד, בחצי הראשון הם לקחו המון ריבאונדים בהתקפה. אני מקווה שנלמד ונדע להתחיל משחקים הרבה יותר טוב".

צפו בראשון לציון חולפת על פני הבקעה בדרך לגמר

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully