וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רועי חגאי פוטר מבני השרון/הרצליה

המאמן הצעיר שילם את המחיר על פתיחת העונה החלשה של הקבוצה, שמאזנה עומד על 5:1. אקוניס: "מצר על הסיטואציה"

לאחר שישה משחקים בלבד העונה, הודיעה הערב (שני) בני השרון/הרצליה כי המאמן, רועי חגאי פוטר מתפקידו. הקבוצה סבלה מפתיחת עונה נוראית, ומאזנה כרגע עומד על חמישה הפסדים לעומת ניצחון בודד אחד. ההפסד האחרון הגיע אתמול, כשהקבוצה נכנעה 84:82 להפועל גלבוע/גליל עליון, ונדמה כי היה זה הקש ששבר את גב הגמל מצידו של הבעלים, לני רקנאטי, שזימן את חגאי אליו לפגישה והודיע לו על סיום תפקידו.

יושב ראש הקבוצה, אלדד אקוניס מסר בתגובה: "אני מעריך את רועי ובטוח שהוא מאמן צעיר שיש לו עתיד בכדורסל הישראלי. לצערי לאור התפתחות הדברים והסיטואציה שנוצרה בקבוצה הגענו להחלטה שהקבוצה חייבת שינוי והחלטנו לאחר התלבטויות רבות להיפרד מרועי. אני מאחל לו המון הצלחה בכל מקום שאליו ילך, ומצר מאד על הסיטואציה שנוצרה".

בשני השרון/הרצליה סבלה עד כה מחוסר יציבות גדולה, כהניצחון היחידי שלה נרשם במחזור השני על מכבי חיפה. מאז הובסה ב-39 הפרש בידי הפועל חולון, ב-23 הפרש בידי מכבי ראשון לציון, ובשני המחזורים האחרונים הפסידה למ.כ הבקעה וכאמור לגלבוע/גליל אתמול. מעבר להפסדים, הקבוצה התקשתה מאוד להתחזק, כשהחתימה לפני מספר שבועות את שחקנה של סקרמנטו, ג'יי ג'יי היקסון אך זה שיחק רק משחק בודד לפני שחזר, וכך היה המקרה גם עם אפה אודו מגולדן סטייט, שהספיק לשחק רק משחק אחד (אתמול, מול גלבוע/גליל) אך יעזוב בעקבות סיום השביתה ב-NBA.

ליגת העל בוואלה! ספורט

  • עוד באותו נושא:
  • רועי חגאי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully