וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני ביורובאסקט: פולין הפסידה לבריטניה, טורקיה עלתה

הבריטים ניצחו את הפולנים 81:88 ונתנו לטורקיה את הכרטיס לשלב הבא. קרואטיה הפסידה ליוון 74:69 והודחה מהטורניר

היום (שני) היה היום האחרון של היורובאסקט, ובסופו נקבעו העולות האחרונות לשלב הבתים השני, שיתחיל ביום רביעי. נבחרת טורקיה עלתה למגרש מול ספרד כשהיא יודעת שהיא כבר בשלב הבא, אחרי שנבחרת בריטניה ניצחה את נבחרת פולין 81:88. חוסר המשמעות של המשחק הוביל לכך שהטורקים הנחילו לספרדים את הפסדם הראשון באליפות, 57:65. משחק מעניין נוסף התקיים בבית ד', שם ניצחה נבחרת בולגריה בפעם השנייה באליפות, 69:79 את גאורגיה, שבעצמה עלתה לשלב הבא.

בבית הישראלי תפגוש סרביה את צרפת הלוהטת, אחרי שגרמניה ניצחה על חודה של נקודה את לטביה, אחרי שתי שלשות מאוחרות. בבית ג' הפסידה נבחרת קרואטיה, שנאבקה על חייה, ליוון 74:69, והודחה מהמשך המשחקים. במשחק נוסף שנערך בבית, ניצחה מקדוניה את בוסניה 63:75, והעניקה לפינלנד המפתיעה, שגברה מוקדם יותר על מונטנגרו 65:71, את המקום בשלב הבא.

בית ב'

גרמניה - לטביה 80:81

גם המשחק השני בבית של נבחרת ישראל בטורניר היורובאסקט הגיע לשניות האחרונות שלו, ופראפרזה על המשפט המפורסם מהכדורגל, אפשר להגיד שכדורסל משחקים 40 דקות, ובסוף הגרמנים מנצחים. 26 שניות לסיום, עלו הלטבים לארבע נקודות יתרון אחרי שתי קליעות עונשין של ריהארדס קוקסיקס המצוין (27 נקודות, ששה ריבאונדים), והם נראו בדרך לניצחון הראשון שלהם בטורניר. אבל בהתקפה הבאה קיבל את הכדור הייקו שאפארציק, קלע שלשה והוריד את היתרון לנקודה. מיד אחר כך שלחו הגרמנים את קוקסיקס לקו העונשין, אך הפעם הוא החטיא את הזריקה השנייה, ובהתקפה שהגיע אחר כך, קלע שאפארציק שלשה נוספת, שקבעה, שש שניות מסיום המשחק, 80:81 לגרמנים. הלטבים עוד הספיקו להחטיא שלשה, לפני שירדו מאוכזבים מהמגרש. חוץ מקוקסיקס, גם דאיריס ברטאנס הצעיר הפגין משחק טוב, וסיים עם 15 נקודות. בשורות הגרמנים קלעו חמישה שחקנים 11 נקודות: בנצינג, פלייס, קיימן, נוביצקי ושאפארציק, שגם הוסיף עשרה אסיסטים.

צרפת - סרביה 96:97

שתי הנבחרות הנהדרות שעדיין לא הפסידו משחק אחד בטורניר נפגשו למשחק שלא שינה עבור אף אחת מהן יותר מדי, אבל עדיין אף אחת מהן לא רצתה להפסיד אותו. עד כדי אף אחת מהן לא רצתה להפסיד אותו, שבתום ארבעה רבעים צמודים התוצאה הייתה 80:80 והקבוצות הלכו להארכה, שגם היא הייתה צמודה מאוד. טוני פארקר, שסיים את המשחק עם 24 נקודות (ועשרה פאולים שנעשו עליו), קלע את שתי הנקודות הראשונות שלו בחמש הדקות הנוספות רק 19 שניות לסיום, העלה את צרפת ל-96:97, וקבע בעצם את תוצאת הסיום, אחרי שדושקו סבנוביץ' החטיא את הזריקה האחרונה עבור הסרבים. מרקו קסלי וננאד קרסטיץ' קלעו 25 ו-22 נקודות עבור הסרבים בהתאמה, ניקולא באטום סיים עם 18 נקודות לצרפת.

בית א'

פולין - בריטניה 88:81

חוץ מהמשחק (ומהרבע הרביעי ומדהים) בין נבחרת ישראל ואיטליה היום (שני) ביורובאסקט, אחד המשחקים החשובים ביותר נערך בפנבזיס, בין נבחרת בריטניה לפולין. הפולנים, שניצחו אתמול את טורקיה שהפתיעה באליפות הזו לרעה, היו צריכים ניצחון מול לואל דנג וחבריו על מנת להעפיל לשלב הבא של היורובאסקט, אבל כשלו והפסידו 88:81 ובעקבות התוצאות במאזנים הפנימיים שלהם, ושל הבריטים והטורקים, הודחו מהאליפות והעניקו את העלייה לשחקנים של אורחון אנה. לואל דנג נתן משחק אדיר של עם 28 נקודות ו-14 ריבאונדים, ג'ואל פרילנד הפורוורד הוסיף 27 נקודות ו-11 ריבאונדים, והבריטים ניצחו את הרבע האחרון, אליו הגיעו בפיגור נקודה, 25:33 ואת המשחק כולו. בשורות הפולנים הצטיין דרדן ברישה, עם 19 נקודות, ארבעה ריבאונדים וחמישה אסיסטים.

ספרד - טורקיה 65:57

אחרי הניצחון הקליל על המארחת החזקה, הגיעה היום אלופת אירופה למשחק האחרון בשלב הבתים מול טורקיה. אחרי שפולין הפסידה לבריטניה מוקדם יותר היום, שתי הנבחרות ידעו שמקומן בשלב הבא מובטח ולכן המשחק היה בעיקר לפרוטוקול. הטורקים, שאיכזבו עד כה, הצליחו לסיים את השלב הראשון עם טעם מעט טוב, כשניצחו 57:65. את הטורקים הוביל בנקודות אמיר פרלדזיץ', שסיים עם 18 וחמישה ריבאונדים. הידו טורקוגלו, הכוכב של הנבחרת שמאכזב עד כה, קלע 12 נקודות. כוכב הספרדים פאו גאסול כלל לא שותף היום, ולכן הנקודות של הספרדים התחלקו באופן שווה יותר. מרק גאסול סיים את המשחק עם 12 נקודות וחמישה ריבאונדים, פיליפה רייס קלע 11 נקודות והוסיף ששה ריבאונדים ורודי פרננדס הוסיף גם הוא 11 נקודות וארבעה כדורים חוזרים

ליטא - פורטוגל 69:98

בית ג'

מקדוניה - בוסניה 63:75

בוסניה עלתה הערב למשחק מול מקדוניה כשהיא יודעת שהיא חייבת לנצח בכדי לעלות לשלב הבא, ובמשך 20 הדקות הראשונות, היא הצליחה במשימה הזו. את המחצית הראשונה סיימו הבוסנים ביתרון של שלוש נקודות, והיה נראה שלמקדונים, שהבטיחו את עלייתם עוד קודם לכן, המשחק הזה לא מאוד חשוב. אבל אז הגיע הרבע השלישי שנפתח באופן קטסטרופלי מבחינתם של הבוסנים, שלא הצליחו לקלוע נקודות ב-5:45 הדקות הראשונות של הרבע. למזלם של הבוסנים הם הצליחו להתאושש בחלקו השני של הרבה, ולעשר הדקות האחרונות הם הגיעו כשהם מפגרים רק בשש.

גם ברבע האחרון לא הצליחו הבוסנים להשיג את התוצאה הרצויה, והמשחק הסתיים ב-63:75, דבר שהקנה לפינים המפתיעים עלייה לשלב הבא. בשורות המקדונים הצטיין בכרגיל בו מקאלב, עם 22 נקודות. הוא קיבל עזרה מפרו אנטיץ', שתרם 15 נקודות ו-14 ריבאונדים. את הבוסנים הוביל ניהאד דודוביץ', שקלע 15 נקודות ואסף שבעה כדורים חוזרים.

יוון - קרואטיה 69:74

גם יוון וגם קרואטיה ידעו שהן חייבות ניצחון במשחק ביניהן על מנת להבטיח את מקומן בשלב המשחקים הבא, אבל מי שפתחו חזק יותר את המשחק היו היוונים, שכבר אחרי הרבע הראשון המצוין שלהם הובילו ב-12 נקודות הפרש. במשך שאר המשחק היו צריכים הקרואטים לרדוף אחרים, ולקראת סוף המשחק הם הורידו את ההפרש לשתי נקודות בלבד, אחרי שתי קליעות עונשין של מרקו פופוביץ (14 נקודות). זיסיס (תשע נקודות) קלע שתי קליעות עונשין ליוונים, ואז דונטה דרייפר שהיה חלש מאוד היום (1/6 מהשדה, שלוש נקודות) החטיא שלשה, והמשחק כבר היה בידיים של היוונים. מי שהצטיינו בשורות היוונים היו אנטוניס פוציס וקונסטינוס ואסיליאדיס, שקלעו 17 נקודות כל אחד. היוונים ימשיכו לווילנה, והקרואטים יחזרו הביתה מאוכזבים.

פינלנד - מונטנגרו 65:71

המחצית הראשונה של המשחק הזה אופיינה בשני רבעים שונים מאוד: את הראשון סיימו הפינים ביתרון 14:25, ואת השני ניצחו המונטנגרים 11:26. אבל הפינים, שהמשחק היה חשוב להם הרבה יותר מאשר ליריביהם, הצליחו במחצית השנייה לקחת את המשחק, והם מחכים לשאר התוצאות בבית כדי לראות האם הם צריכים לעשות את הדרך הקצרה הביתה, או שהם ימשיכו את הטורניר. מי שהצטיין בשורות הפינים היה הסנטר ג'רלד לי, שקלע 12 נקודות והוסיף 3 ריבאונדים. עזר לו גם הפאואר פורוורד טווקה קוטי, עם 11 נקודות ושמונה ריבאונדים. אצל המונטנגרים היה זה הסנטר ניקולה פקוביץ' עם 16 נקודות וששה ריבאונדים.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

בית ד'

בולגריה - גאורגיה 69:79

מחצית ראשונה טובה של גאורגיה, בסיומה היא הובילה ביתרון של שלוש נקודות, לא הספיקה לה בכדי לנצח את הקרב הזה, שהיה התמודדות ישירה על מקום בשלב הבא הרבע הרביעי המצוין של הבולגרים הסתיים ב-14:27 לזכותם, מה שנתן להם בסופו של דבר את הניצחון . זה היה הניצחון השני של בולגריה באליפות, ומי שהצטיין בו הפוינט גארד המצוין ארל רולנד, שקלע 25 נקודות, ועזרו לו האחים דיאן וקלויאן איבנוב שקלעו 12 ו-15 נקודות בהתאמה, והוסיפו ביחד 15 ריבאונדים. בשורות הגאורגים היה ויקטור סניקידזה, שקלע 18 נקודות והוסיף תשעה ריבאונדים.

אוקראינה - בלגיה 61:74

ההתחלה לא האירה לאוקראינה פנים: הבלגים רצו בתחילת המשחק ל-5:16. אבל ברבע השני, שהיה החזק שלהם, קלעה אוקראינה 30 נקודות, מה שהפך את שארית המשחק למיותרת. המשחק הסתיים ב-61:74 לנבחרת האוקראינית, בהפסד שבעיקר שבר את בולגריה מבחינה מוראלית. ויאצ'סלאב קרבצוב, הסנטר הנהדר של בי.סי קייב, קלע 13 נקודות והוריד 16 ריבאונדים, ואולקסי פאצ'רוב סיים עם 15 נקודות. בשורות הבלגים בלט סם ואן רוסום, עם 17 נקודות וארבעה אסיסטים.

סלובניה - רוסיה 65:64

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully