וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יואניס בורוסיס מעורב בפרשת סמים

התקשורת היוונית חשפה קשר בין סנטר אולימפיאקוס ונשיא קבוצת הכדורגל של קבאלה, שכביכול סיפק לו סמים ממריצים

בזמן שפרשת "הכדור המרכזי" מטלטלת את הכדורגל הישראלי, מתחוללת לה פרשיה לא פחות חמורה וגדולה בהיקפה בספורט היווני. לפני מספר ימים נחשפה פרשת מכירת המשחקים הכי גדולה בתולדות הכדורגל היווני, כאשר עשרה אנשים נעצרו וחמישה נחקרו עד כה, אך ביוון צופים כי לא פחות משמונים וחמישה אנשים נוספים - וביניהם בעלי קבוצות, שחקנים, שחקני עבר, שופטים - אמורים להילקח לחקירה בזמן הקרוב. אחד המעורבים, אם כי לא באופן ישיר, הוא סנטר נבחרת יוון בכדורסל, יואניס בורורסיס.

שחקן הפנים של אולימפיאקוס נמצא במערכת יחסים עם ביתו של נשיא קבוצת הכדורגל של קבאלה, סטראבוס פסומיאדס, שנעצר במסגרת הפרשה בחשד למכירת משחקים. בשל מעורבותו בפרשה נחשפו שיחת טלפון שקיים פסומיאדס עם בורוסיס, ובהם, לכאורה, משוחחים השניים על אספקת הסמים הממריצים של נשיא קבאלה לסנטר אולימפיאקוס. הנה חלק מהפרוטוקול שנחשף בתקשורת היוונית:

פסומיאדס: "אתמול ראינו את המשחק של אולימפיאקוס, המאמן והג'נרל מנג'ר באו אלי ואמרו: 'בורוסיס היחיד שמשחק עם תשוקה ומנסה להרוס את כולם', מבלי שבכלל ידעו" (צוחק)

בורורסיס: "לא היה להם מושג" (צוחק)

פסומיאדס: "כולם שיחקו ברמה אחת נמוכה ממך, גם השחקנים של אולימפיאקוס וגם של פנאתינייקוס. אחרי שהטבעת בשתי הדקות האחרונות הבעלים, האחים אנגלופולוס, קפצו בשמחה"

בורוסיס: "כן, האידיוטים האלה באו אחרי המשחק וניסו לדבר איתי, אבל התחמקתי מהם. אבל אתה צריך לדעת שה"תרופות" אזלו

פסומיאדס: "אל תדאג, ילד, אביא לך עוד. מתי אתה צריך?"

בורוסיס: "אני צריך לסדרת הגמר"

פסומיאדס: "למתי אתה רוצה אותם?"

בורוסיס: "אמצע חודש מאי"

פסומיאדס: "השתגעת? ברור שאביא לך עד אז".

על פי התקשורת היוונית, שמועות בנוגע למעורבותו של בורוסיס עם בכירי הכדורסל במדינה החלו כבר לפני מספר חודשים. עם זאת, מאז סוף 2010 לא מתבצעות בליגות הכדורסל בדיקות סמים, ומאז תחילת 2011 האחראיים על הנושא פצחו בשביתה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully