וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיאור פישר: "מאמין שנמצא דרך לנצח את מכבי"

הסנטר מפרגן לאקסית ("יש להם הרבה כלי נשק"), אך בוטח בריאל מדריד: "עברנו הרבה, זה רק הופך את זה ליותר מיוחד"

חצי הגמר בין מכבי תל אביב וריאל מדריד יהיה מרגש עבור שחקנים רבים, אך עבור דיאור פישר הוא צפוי מיוחד עוד יותר. הסנטר של הבלאנקוס יפגוש ביום שישי את האקסית שלו, הקבוצה בה הוכיח כי הוא אחד משחקני הפנים הטובים ביבשת, ונדמה שיש לו עדיין פינה חמה בלב לצהובים מתל אביב. "זה יהיה קצת מוזר כי בשנה שעברה לבשתי צהוב ועכשיו אני משחק עבור היריבה, אבל גם מיוחד, כי יש לי שם הרבה חברים ואני בקשר עם הרבה אנשים ממכבי", אמר פישר לקראת ההתמודדות.

"מכבי היתה הקבוצה הטובה ביותר בעונה הסדירה. יש להם שחקנים מצוינים כמו צ'אק אידסון, ג'רמי פארגו, סופוקליס שחורציאניטיס וליאור אליהו. יש להם סגל מנוסה, עם טל בורשטיין, שהיה בהרבה פיינל פורים, ודרק שארפ", הוסיף פישר. "למכבי יש הרבה כלי נשק, אבל יש לי אמון בקבוצה ובצוות האימון שלנו. אני מאמין שנמצא דרך לנצח אותם".

פישר קולע העונה 6.5 נקודות בממוצע ב-19 דקות משחק ביורוליג, וכעת הוא מאוד שבע רצון על כך שהבלאנקוס העפילו לפיינל פור למרות עונה קשה במיוחד. "עברנו הרבה העונה וכל הזמן אנחנו במבחן. אני חושב שזה יותר מיוחד ככה, זו היתה עונה מיוחדת באופן כללי. כעת יש לנו ביטחון ואנחנו לא רוצים לאכזב את עצמנו ואת המועדון אחרי שהגענו כל כך רחוק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully