וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פליפה רייס: "מכבי מאוד מהירה, אבל אנחנו לא מפחדים"

שחקן ריאל מדריד כבר לא יכול לחכות לפיינל פור: "ארבע הקבוצות מאוד שוות. לזכות בגביע בברצלונה יהיה מיוחד"

שמונה ימים בלבד נותרו עד פיינל פור 2011 בברצלונה, ובשבוע שנותר עורכות ארבע המשתתפות - מכבי תל אביב, ריאל מדריד, פנאתינייקוס וסיינה - הכנות אחרונות לקראת רגעי האמת. הערב (חמישי) השתתפו מספר משחקני הבלאנקוס באירוע השקה של חברת אדידס בספרד, והתייחסו כמובן לסוף השבוע שבין ה-6 וה-8 במאי. קפטן הקבוצה פליפה רייס היה הדובר העיקרי לצד קרלוס סוארז וסרחיו רודריגז, ונשמע כי הוא וחבריו לומדים בקדחתנות את מכבי תל אביב.

"מכבי היא קבוצה עם שחקנים מאוד, מאוד מהירים", אמר הפורוורד הספרדי הוותיק על יריבתו בחצי הגמר. "מלבד זאת, יש להם שחקן חזק מאוד בצבע בדומת סופוקליס שחורציאניטיס. אנחנו לא מפחדים, אבל חייבים להיות זהירים. יכול להיות שפנאתינייקוס מגיעה כפייבוריטית, אחרי שהדיחה את ברצלונה, אבל לדעתי ארבע הקבוצות מאוד שוות וחזקות, והמשחקים יהיו מאוזנים".

עבור רייס, לו יהיה זה פיינל פור ראשון במדים הלבנים, מדובר באירוע מיוחד מאוד. "לזכות בגביע אירופה דווקא בעיר של היריבה הכי גדולה שלך יהיה מיוחד. חבל שברצלונה לא משתתפת כי זה יכול היה עוד יותר יפה, אבל עדיין לא עשינו שום דבר. אנחנו יודעים מה עומד על הפרק ויודעים מה צריך לעשות כדי לזכות בגביע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully