וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנדרסון: "אני שחקן טוב, ובאתי לכאן כדי לזכות בתארים"

אלן אנדרסון חגג את הניצחון של ברצלונה על ריאל בגמר הגביע: "בארסה הייתה גדולה לפני שהגעתי". פסקוואל: "זה היה מושלם"

אוהדי מכבי תל אביב בכדורסל קיבלו אמש (ראשון) תזכורת נוספת לאתגר העצום שמצפה להם בניסיון לסיים במקום הראשון בבית הטופ-16, כשיריבת הצהובים ברצלונה גברה בגמר הגביע הספרדי 60:68 על ריאל מדריד. הסגולים שוב הציגו סגל עמוק וכישרוני, שיחקו נהדר ושלטו בכל תחום, והקבוצה המיומנת של צ'אבי פסקואל ראתה את אלן אנדרסון, חואן קרלוס נבארו וכל שאר החברים מתגברים על הבלאנקוס של מסינה, בהצגה מוקדמת לעוד קלאסיקו שייערך בין הקבוצות בגמר גביע המלך, הפעם בכדורגל.

"במשחקים כאלה כל מהלך קובע, ואני שמח שהצלחנו להציג את הרמה הדרושה ברגעי ההכרעה", אמר פסקוואל בסיום. המאמן הודה שנבארו היה נהדר, אבל ציין ש"הכל היה מושלם. למאמנים יש חיים מאוד קשים ואינטנסיביים, אבל אתמול זה היה שווה את זה. אני מקווה לזכות בעוד תארים".

אלן אנדרסון, מצדו, אמר ש"ידענו שיהיה משחק קשה כי מדריד משחקת טוב יותר בכל פעם, ושנצטרך לשחק חזק בהגנה ובריבאונד, וזה מה שעשינו. נבארו הוא המנהיג של הקבוצה הזאת, ועשינו כל מה שאנחנו יכולים כדי להוריד ממנו את הלחץ. באתי לכאן כדי לזכות בתארים, אני מקווה לזכות בעוד, והחברים עזרו לי לעשות את זה קל. אני שחקן טוב, ויש לנו יחסים טובים בקבוצה, אבל לברצלונה הייתה קבוצה גדולה עוד לפני שהגעתי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully