וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: ברצלונה נשארה בלתי מנוצחת

הקטאלונים הביסו את רומא 56:80 כדי לעלות למאזן 0:3 והם עם רגל וחצי בהצלבה. הפסד ראשון לפנאתינייקוס, סיינה ניצחה

המחזור השלישי בטופ 16 יצא לדרך יושלם ביום חמישי, כשברחבי אירופה ייערכו חמישה משחקים, מלבד משחקה של מכבי תל אביב נגד לובליאנה ביד אליהו.

בבית ו', זה של מכבי, ברצלונה הייתה לקבוצה התורנית שחובטת ברומא והיא עשתה זאת באמצעות 56:80. האיטלקים יכולים להיות מרוצים רק ממזעור הנזקים אחרי ההשפלה בתל אביב בשבוע שעבר.

בית ה' הוא רשמית הבית המותח והפתוח ביותר, כשאף קבוצה לא מחזיקה במאזן מושלם אחרי שקאחה ויטוריה גברה על פנאתינייקוס 70:77. מצד שני, בבית הזה גם אין יותר קבוצות ללא ניצחון אחרי שמלאגה ניצחה את ריטאס וילנה 91:98. המשמעות: הכל פתוח בבית ה'.

בבית ז' סיינה ניצלה מזכייה רשמית בתואר "הקבוצה המאכזבת של הטופ 16" בזכות ניצחון חוץ 58:66 על פרטיזן בלגרד. במשחק נוסף בבית ריאל מדריד ניצחה את אפס פילזן 86:89 לאחר הארכה.

בית ו'

ברצלונה - רומא 56:80

הקטאלונים עלו ל-0:3 והם בדרכם הבטוחה להצלבה, למרות שהניצחון הובטח מאוחר יחסית. ברצלונה התקשתה לפתוח פער גדול בדקות הפתיחה ואחרי הרבע הראשון הורה לוח התוצאות על 17:21. עד המחצית המקומיים הגדילו מעט ואחרי ההפסקה הם כבר שיחררו את הנצרה והתחילו לירות. חואן קרלוס נבארו, שקלע 51 בשני המשחקים הראשונים של הטופ 16, הסתפק הפעם ב-13 (כמו גם קוסטה פרוביץ') ואלן אנדרסון הוליך עם 16. אצל רומא האומללה עלי טראורה קלע 17 ודריוס וושינגטון תרם 16.

בית ה'

קאחה לבוראל - פנאתינייקוס 70:77

קאחה הייתה חייבת ניצחון כדי לא להסתבך בדרך להצלבה ובתום משחק צמוד לעיני למעלה מ-9,500 היא השיגה אותו והנחילה ליוונים הפסד ראשון בשלב הנוכחי. שתי הנקודות הללו לא הושגו בקלות, כשפאו נהנית מרבע אחרון מצוין וחוזרת לעניינים אחרי פיגור שהתקרב להיות דו ספרתי. כך קרה שבתוך הדקה האחרונה היוונים כבר הורידו ל-73:70, אלא שהמילה האחרונה הייתה שייכת לקבוצה הביתית. פרננדו סן אמטריו הוליך את אלופת ספרד עם 21 נקודות ומירזה טלטוביץ' הוסיף 17. 15 נקודות של דרו ניקולאס ו-14 של מייק באטיסט לא עזרו לפנאתינייקוס.

מלאגה - ריטאס וילנה 91:98

מלאגה הגיעה למשחק עם שני הפסדים ועם החרב על הצוואר, ובזכות רבע אחרון פנטסטי בעיקר מבחינה התקפית, השאירה לעצמה סיכוי לעלות שלב. הליטאים לא רצו להשאיר דבר ליד המקרה ובנו את היתרון שלהם בהדרגה ובסבלנות, אבל קרסו ב-10 הדקות האחרונות כשהאנדלוסים רצים ל-21:36 ולניצחון. לא פחות מ-7 שחקנים של מלאגה קלעו בדאבל פיגרס, כשנדזאד סינאנוביץ' בולט עם 15 נקודות ו-8 ריבאונדים ואורוס טריפקוביץ' קולע 15 משלו. חאליד אל אמין קלע 14 וחילק 8 אסיסטים אצל האורחת וסימאס יסאיטיס קלע 13.

בית ז'

פרטיזן בלגרד - סיינה 66:58

סיינה הייתה אחת מהקבוצות המרשימות ביותר בשלב הבתים הראשון (ביחד עם מכבי תל אביב) רק כדי להפוך למאכזבת הגדולה ביותר של שלב הטופ 16. עם התואר הבלתי מוכר הזה היא הגיעה הערב לבירת סרביה, כשהיא יודעת שהיא יכולה לבצע תיקון רק באמצעות ניצחון. בעזרת הגנה חזקה שלא ספגה יותר מ-15 נקודות באף אחד משלושת הרבעים הראשונים, האיטלקים בנו את הניצחון שלהם צעד אחר צעד ונשארו בחיים. אנדראה מיקלורי הוליך עם 15 נקודות ורימאס קאוקינאס קלע 14. ג'יימס גיסט קלע 15 עבור המארחת שכבר לא תעלה שלב.

ריאל מדריד - אפס פילזן 86:89 (לאחר הארכה)

ריאל מדריד הגיעה למשחק עם ממוצע ספיגה של 66.6 נקודות - הכי טוב בליגה, אבל למרות תצוגה קצת פחות משכנעת בתחום הזה וספיגת 79 נקודות אחרי 40 דקות, היא עדיין התעלתה והשיגה ניצחון שלישי כדי להתבסס לבדה בראש הבית. קליי טאקר קלע 19 ופאבלו פריג'יוני תרם 17, אבל השחקן הבולט היה דיאור פישר, עם 15 נקודות, 12 ריבאונדים ו-3 חסימות. בוטסי תורנטון הוליך את הטורקים עם 18 נקודות ואיגור ראקוצ'ביץ' קלע 16.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully