וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע: מכבי ת"א-אשדוד, הפועל ת"א-נתניה

12.1.2011 / 11:49

נמנע דרבי תל אביבי בחצי הגמר, שייערך ב-7 בפברואר ביד אליהו. אברהמי: "שמחנו להימנע ממפגש עם מכבי תל אביב"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

כל העיניים בהגרלת חצי חצי גמר גביע המדינה היו נשואות לעבר מכבי והפועל תל אביב, כשמי שציפה לקרב הכל כך בלתי נשכח בין השתיים, יצטרך כנראה לחכות לפחות עד לגמר. בהגרלה שנערכה היום (רביעי) במשרד איגוד הכדורסל בתל אביב הוגרלו מכבי תל אביב מול מכבי אשדוד והפועל תל אביב תשחק מול ברק נתניה.

משחקי חצי גמר הגביע יערכו ב-7 בפברואר בהיכל יד אליהו, על אף בקשת הפועל תל אביב להעביר את המשחקים לאולם ניטראלי, ומשחק הגמר ייערך שלושה ימים לאחר מכן ב-10 בפברואר ביד אליהו. מאחר והפועל גלבוע/גליל עליון אלופת המדינה הודחה בשלב רבע הגמר על ידי מכבי אשדוד, לא היו הגבלות בהגרלה וכל אחת מהקבוצות הייתה יכולה לפגוש קבוצה אחרת. בכל מקרה, הדרבי התל אביבי, שלא נערך מאז עונת 2005/6, נמנע. מי שייצגו את הקבוצות בהגרלה והוציאו את הכדורים היו הקפטנים, דרק שארפ, אלירן גואטה, מאיר טפירו וגלעד שמחוני בן ה-43 מהפועל תל אביב.

מבחינת היסטורית המשחקים בין הקבוצות מעניין לראות שהמפגש היחיד בהיסטוריה בין מכבי תל אביב למכבי אשדוד התקיים רק העונה, כאשר מחזיקת גביע המדינה ניצחה 62:84 את אשדוד. הפועל תל אביב וברק נתניה לעומת זאת לא נפגשו ב-20 השנים האחרונות בליגה הראשונה. המפגש האחרון ביניהן היה בלאומית בעונת 2006/7, כאשר נתניה ניצחה 85:98.

* אתמול בבוקר נפתחה מכירת הכרטיסים לפיינל פור השישי שיתקיים ב-24-26 למאי ביד אליהו. תוך 24 שעות נרכשו כבר 3,000 כרטיסים מכל הסוגים. במנהלת הליגה מעריכים שתוך ימים ספורים ימכרו מרבית הכרטיסים שהוצאו למכירה לקהל הרחב באתר משרד הכרטיסים לאן.

טפירו: "אולי יגיע הזמן שאני אעיף את מכבי בחצי הגמר"

"אנחנו מאוד שמחים להיות במעמד הזה, גם המאמנים וגם השחקנים שהוכיחו את האהבה שלהם למשחק", אמר גלעד שמחוני בסיום ההגרלה, שזימנה לו כאמור מפגש מול נתניה. "בשבילנו זה עוד צעד גדול".

שרון אברהמי, מאמן הפועל תל אביב: "אנחנו מתרגשים להיות במעמד הזה. שמחנו לא לקבל את מכבי תל אביב, ומאוד רצינו את נתניה, אנחנו מעריכים את המאמן ואת הקבוצה. המפגש האחרון שלי עם אריק היה בגמר פיינל פור הנוער והפסדתי, וגם בגמר עליית הליגה הפסדתי. לא האמנו שכבר השנה נגיע למעמד הזה, עשינו שבועיים מדהימים מול חולון וחיפה, אבל מעבר לניצחונות והאהבה שספגנו מהקהל ומכל מי ששייך לכדורסל, אנחנו מקווים להמשיך הלאה. נתניה קבוצה מצוינת, אנחנו רוצים להוכיח שהשמיים הם הגבול ואולי נפגוש את מכבי בגמר".

דייויד בלאט, מאמן מכבי תל אביב, לא ממש הצטער מכך שנמנע מדרבי, ואמר: "אני רוצה לברך את כל הקולגות שלי על ההגעה למעמד הראוי הזה. אני מברך על העובדה שקבוצה מהליגה השנייה הגיעה לפיינל פור של הגביע. אני רוצה לציין את העובדה שברק נתניה מגיעה שנתיים ברציפות לגביע, זה הישג בלתי רגיל, ומכבי אשדוד שרק עלתה ליגה ומגיעה למעמד הזה. אנחנו במכבי תל אביב שמחים גם להיות במעמד הזה, אנחנו יודעים שהגביע הוא סוג אחר של תחרות, סוג אחר של משחקים, נבוא מוכנים וחדים ונעשה את הכל להשאיר את הגביע בידינו".

מאמן ברק נתניה אריק אלפסי: "זה הישג מצוין עבורינו להגיע לחצי גמר שנה שנייה ברציפות, ולהדיח קבוצה גדולה בדרך כמו הפועל ירושלים. ראיתי שהנציגים של הפועל תל אביב שמחים על ההגרלה, אז אני מקווה שנעצור את המומנטום האדיר שהם הגיעו איתו. קבוצה שמדיחה שתי קבוצות בליגת העל היא קבוצה טובה עם מאמן מצוין. המשימה לא תהיה קלה, אבל אנחנו בברק נתניה נגיע עם ביטחון מלא כדי להגיע עד הגמר".

שי האוזמן, המנהל המקצועי של מכבי אשדוד: "אנחנו מאוד מתרגשים מהמעמד, עברנו מסלול מאוד מכובד בדרך לפה, עברנו שתי קבוצות מצוינות כמו בני השרון וגלבוע/גליל, בשבילנו זה אירוע מכונן. הכדורסל של אשדוד בהתפתחות, אנחנו מצפים להרבה קהל מהעיר, ונעשה ככל יכולתנו כדי להתמודד שווים מול שווים עם מכבי".

מאיר טפירו, שמקווה כמו כולם לזכות בגביע, אמר: "זה חגיגה לכדורסל באשדוד, הבאנו די הרבה כבוד, אני מקווה שנמשיך להציג את הכדורסל הטוב שהצגנו. אמא שלי לימדה אותי שמה שצריך להגיע יגיע, הכל בא מלמעלה, אולי עדיף לקבל את מכבי בחצי ולא בגמר. אולי יגיע הזמן שאני אעיף את מכבי בחצי גמר".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully