וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק נתניה: המשחק באנקרה ייערך ללא קהל

21.12.2010 / 8:40

יורוצ'אלנג': הטורקים חוששים ממהומות ביציע, נתניה תשחק באולם ריק. מכבי חיפה במשחק מכריע בלטביה (18:00, אין שידור)

מכבי חיפה תתארח הערב (שלישי) בלטביה מול ונטספילס המקומית במסגרת המחזור האחרון בשלב הבתים הראשון של היורוצ'אלנג' (18:00, אין שידור). הקבוצה של אלעד חסין, שנהנתה מכך שמשחק הליגה שלה מול הפועל חולון נדחה, יצאה אמש למשחק ללא אבי בן שימול הפצוע, אך עם מרקו קילינגסוורת' שהיה חשש כבד לגבי שיתופו עד סוף השבוע. בחיפה זעמו על החלטת פיב"א אירופה שהמשחק השני בבית בין פרנקפורט לחימיק יוז'ני, שעשוי להיות מכריע עבור הירוקים, יחל רק לאחר סיום המשחק בלטביה.

סגן יו"ר מכבי חיפה ארנון שירן פנה לפיב"א בבקשה לאחד את שעת המשחקים כמקובל למחזורים אחרונים קובעים. "אם חלילה לא ננצח בלטביה תוצאת המשחק בגרמניה תהפוך משמעותית יותר", אמר שירן בתגובה, "זה לא הגיוני ששעת המשחקים במחזור האחרון לא תהיה אחידה ואני מקווה שבפיב"א יבינו זאת. זהו אולי המשחק החשוב ביותר שלנו עד כה העונה, נהיה חייבים לשים הכל בצד ולעלות נחושים לקרב של 40 דקות".

לאחר ההפסד בשבוע שעבר בנשר לחימיק יוז'ני, תלויה חיפה עדיין בעצמה, ובמקרה שתנצח את ונטספילס מחר תתייצב במקום הראשון בבית ב' בתום שלב הבתים. במקרה שחיפה תפסיד את המשחק, היא תעפיל לשלב השני, רק במידה שפרנקפורט תנצח בביתה את חימיק יוז'ני, אך הקבוצה הגרמנית תגיע למשחק ללא אינטרס מובהק לנצח שכן ניצחון שלה על האוקראינים לא יעלה אותם לשלב הבא. במקרה כזה, ניצחון של הקבוצה האוקראינית תעלה אותה על חשבון חיפה בגלל הפרשי סלים במפגש בין שתי הקבוצות.

נתניה מתארחת באנקרה ללא קהל

קבוצה נוספת שתנעל הערב את שלב הבתים של היורוצ'אלנג' היא ברק נתניה, שתתארח בטורקיה אצל טורק טלקום אנקרה (19:15, אין שידור). הקבוצה של אריק אלפסי מגיעה למשחק ללא טוני וושהאם, שלא נרשם בזמן למפעל, וללא אורי יצחקי הפצוע, אך תקבל את רומאו טרוויס שנעדר מהמשחק בשבוע שעבר מול נורשפינג השבדית.

המפגש האחרון של קבוצה ישראלית עם טורק טלקום התקיים לפני שנתיים, כשבני השרון התארחה באנקרה, והמשחק לא הגיע לסיומו. אוהדים טורקים השליכו חפצים לפרקט, ואיימו לפרוץ למגרש. שחקני בני השרון הסתגרו שעה ארוכה בחדר ההלבשה עד שהבלאגן יסתיים. בסופו של דבר נפסק כנגד בני השרון הפסד טכני. הקבוצה הטורקית למדה מהמשחק לקח, והחליטה לא להתעסק כלל בנושא האבטחה באולם, כך שהמשחק הערב ייערך ללא קהל.

בנתניה מאוד מאוכזבים ממשחק הליגה מול מכבי ראשון לציון, שדחק את הקבוצה לעבר הקו האדום בשנית. שמוליק ברנר נתפר בסנטרו לאחר שנפגע במהלך המשחק.

בניגוד למכבי חיפה, נתניה כבר הבטיחה בשבוע שעבר את העלייה לשלב הבתים השני, בזכות הפרשי הסלים העדיפים שלה במפגשים מול יריבותיה על הכרטיס לעלייה. במידה והקבוצה של אלפסי תנצח בטורקיה, היא תסיים במקום הראשון בבית, ותפגוש בשלב הבתים השני את שולונוק ההונגרית, את המנצחת במשחק בין מכבי חיפה לונטספילס ואת בנפיקה ליסבון או לוגאנו השוויצרית. הפסד של נתניה, ישלח אותה למקום השני בבית, ולמפגש מול ספרטק סנט פטרסבורג של צביקה שרף, הקבוצה שתסיים במקום השני בבית של מכבי חיפה ואקדמיק סופיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully