וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוק' אליפות אירופה: איטליה חזרה לעצמה

ההתאוששות של פיאנג'יאני ושחקניו נמשכה, עם 93:109 על לטביה. ברניאני הפציץ 30. מונטנגרו הביסה את פינלנד 71:91

משחקי מוקדמות אליפות אירופה 2011 מתקרבים לקיצם והתמונה מתבהרת יותר ויותר. הערב (שישי) התקיים מחזור משחקים נוסף, כשעיני שחקני ואוהדי נבחרת ישראל ייו נשואות בעיקר לבארי, שם גברה נבחרת איטליה המתאוששת 93:109 על נבחרת לטביה, ופתחה מחדש את הקרב על שני המקומות הראשונים בבית. במשחק נוסף בבית א' שמרה מונטנגרו על הבית, כשהביסה את פינלנד 71:91. מי שכבר עשתה צעד גדול אל עבר האליפות בליטא בקיץ הבא היא בלגיה, שהביסה את גיאורגיה המאכזבת 63:86 בביתה. בבית ב' הפתיעה הונגריה את מקדוניה 82:85, במשחק שגם כן עשוי להתברר כחשוב עבור נבחרת ישראל, שכן מקדוניה נראתה, עד הערב, כסגנית החזקה ביותר במוקדמות. בבית ג' נוצחה פולין בפורטוגל 85:84 בתום הארכה, ומשחק הפכפך ודרמטי. הפסד זה תורם לסיכוייה של ישראל להעפיל מהמקום השני בבית א'.

בית א'

איטליה - לטביה 93:109

ניצחון החוץ שלהם בתל אביב השבוע, החזיר את החיים לאיטלקים שעדיין נמצאים במירוץ לאחד משני המקומות הראשונים. אחרי שהפסידו ללטבים במשחק הראשון על חודה של נקודה (69:68), סימונה פיאנג'יאני ושחקניו נקמו ביריבתם, ועוד איך. אנדראה ברניאני, שהצטיין בתל אביב, המשיך את קמפיין המוקדמות המעולה שלו עם משחק מפלצתי של 30 נקודות ו-13 ריבאונדים, כאשר מרקו בלינלי הוסיף 19. הלטבים, שחסרו את הקפטן הפצוע רינאלדס סירסינס, הציגו הגנה נוראית, כאשר איטליה חגגה עם 58 נקודות לאחר שני הרבעים הראשונים. בעקבות הניצחון עלתה איטליה למקום השני בבית א', אם כי רק באופן זמני, שכן במאזנה (3:3) משחק עודף על נבחרת ישראל. לטביה צנחה למאזן של 4:2, ונדמה כאילו היא יצאה מהמאבק על שני המקומות הראשונים.

מונטנגרו - פינלנד 71:91

הנבחרת הטובה בבית אמנם נכנעה לישראל במשחק חוץ, מול הפינים החלשים בבית, זה לא היה כוחות. מונטנגרו עלתה ליתרון דו-ספרתי מהיר כבר בפתיחה, ולאחר שירדו לחדרי ההלבשה ביתרון 37:52, המחצית השניה הפכה לגארבג' טיים אחד ארוך. ניקולה פקוביץ' האדיר טחן את הפינים בצבע עם 24 נקודות ב-21 דקות, כאשר מנגד, נעצר טימו ראניקו, הכוכב הפיני, על ארבע נקודות בלבד.

בית ב'

הונגריה - מקדוניה 82:85

נבחרת ישראל קיבלה חדשות טובות מאוד הערב מבודאפשט, כאשר הניצחון ההונגרי הנחיל למקדונים החזקים הפסד שני במסגרת המוקדמות - בדיוק כמו נבחרת ישראל (אם כי למקדוניה ניצחון אחד יותר). הונגריה, שניצחה עד הערב משחק אחד בלבד והפסידה ארבעה, שלטה במשחק כבר מהפתיחה, והוליכה למשך רובו, כאשר ברבע השלישי צמח היתרון ההונגרי ל-37:52.

האורחים צימקו הודות למשחק עצום של בו מקאלב, שצימק ל-81:80, עשר שניות לסיום עם סל ועבירה, אלא שלאחר שהונגריה עשתה את העבודה מהקו, והשיגה את הניצחון החשוב. אדם הנגה הוביל את נבחרתו עם 21 נקודות, בעוד פטר לורנט ואקוס הורבט הוסיפו 19 כל אחד. מנגד, 35 נקודות אדירות של מקאלב לא הושיעו את המקדונים, שקיבלו גם 20 מפרו אנטיץ'.

אוקראינה - בוסניה 69:87

במשחק שהיווה קרב מסוים על המקום השלישי המשיכה בוסניה לאכזב, כשהובסה מול האוקראינים ונותרה במקום האחרון בבית ב'. מקסים פוסטוזבונוב הוביל את המנצחים עם 17 נקודות, בעוד קיריל פסנקו הוסיף 15 וחיפה על היעדרותו של הכוכב אולקסיי פצ'רוב, שקיבל מנוחה.

בית ג'

גאורגיה - בלגיה 86:63

איזו מפלה נחלו הערב הגיאורגים, דווקא בביתם. זאזה פאצ'וליה, כוכב הנבחרת, נעצר על 11 נקודות באחוזים גרועים, וכאשר הבלגים השיבו עם 63 אחוזים ל-2 וניצחון מוחץ בריבאונד, כך הושג גם הניצחון במשחק כולו. תומאס ואן דן שפיגל הוותיק הוביל את המנצחים עם 16 נקודות, בעוד אקסל הרוול הוסיף 15. בעקבות הניצחון טיפסה בלגיה לראש הבית, אך אם בית ג' הצמוד לימד אותנו משהו עד כה - זה שהכל פתוח, והכל בדרך כלל משתנה עם כל מחזור שעובר.

פורטוגל - פולין 84:85

פולין חשבה שתכבוש את ראשות הבית, אבל מעדה דווקא במשחק החוץ מול נועלת הטבלה, שחגגה ניצחון בכורה בטורניר המוקדמות. המשחק היה צמוד לכל אורכו, ו-9 דקות לסיום הפולנים עוד הוליכו 49:53, אבל אז השימו אוואנס נכנס לפעולה, השווה ל-53:53, ואחרי שש דקות של משחק נדנדה נטלו הפורטוגלים את ההובלה בעזרת ריצת 2:10. פולין חזרה למשחק והצליחה להשוות ל-75:75 בתום המועד החוקי, ולכפות הארכה בזכות סל עם הבאזר של דרדן ברישה. מיגל מרייבה קלע ג'אמפ גדול והעניק לפורטוגל יתרון 80:84, דקה וחצי לסיום. מאצ'יי לאמפה צימק למינוס 2, מרייבה החטיא ותומאס קלאטי השווה ל-84:84, 15 שניות לסיום. פורטוגל יצאה להתקפה בה נעברה עבירה על דייויד גומז, שקלע אחת משתיים מהקו ולפולנים לא נותר זמן להשוות. אוואנס הוליך את פורטוגל עם 20 נקודות, מיגל מירנדה הוסיף 19 ומרייבה סיים עם 13. לאמפה קלע 19 לפולין והוריד 9 כדורים חוזרים, לוקאש קוז'ארק קלע 19 אף הוא והוריד 8 ריבאונדים.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully