וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים הפסידה לאלבה והודחה מהיורוקאפ

האדומים לא הצליחו לשמור על הניצחון ב-6 מהמשחק הראשון, נכנעו 72:59 בברלין והודחו מאירופה בשלב רבע הגמר

לאורך כל העונה שלה, אנשים אמרו שהפועל ירושלים דו-קוטבית. לצד נצחונות גדולים בהם עלה הפוטנציאל של הקבוצה על גדותיו הגיעו משחקי נפל שלא הזכירו במאומה את ההצגות הגדולות. אי לכך ובהתאם לזאת, גיא גודס בוודאי מתקשה לדעת איזו הפועל ירושלים תופיע למשחק נתון, והערב (רביעי), במשחק הכי חשוב שלה העונה, הגיעה הפועל ירושלים הרעה. זה נגמר בהפסד 72:59 לאלבה ברלין בבירה הגרמנית, והמסע האירופי של הפועל ירושלים מסתיים ברבע גמר היורוקאפ.

כזכור, במשחק הראשון בין שתי הקבוצות במלחה בשבוע שעבר ניצחה ירושלים 61:67, לאחר שכבר הובילה ביתרון של 20. האדומים יצאו מאוכזבים מאותו מפגש, והערב הם הגיעו ל-O2 ארינה בברלין בידיעה שעליהם לנצח, או להפסיד בפער של חמש נקודות ומטה אם ברצונם להעפיל לפיינל פור היורוקאפ, שייערך ב-17-18 באפריל. אלא שחלומות לחוד ומציאות לחוד, והערב, סביר להניח שהאדומים שוב נזכרים באותו משחק בישראל, ובאיבוד היתרון הגדול.

מאכזב, אבל דווקא ברגע האמת ירושלים הציגה את אחד ממשחקי ההתקפה הגרועים ביותר שלה בשנים האחרונות. 7 נקודות בלבד ברבע הראשון, 9 בלבד ברבע השלישי, משחק חלש מאוד כמעט של כל השחקנים, וככה באמת שאי אפשר לנצח, או אפילו להפסיד בפער הרצוי. האדומים מפספסים צ'אנס גדול להעפיל בפעם השלישית בתולדותיהם לחצי גמר מפעל אירופי, וכעת הם יתרכזו בליגה. ניצחון הערב היה יכול להפוך את העונה של הפועל ירושלים למוצלחת. ההדחה, עם זאת, משאירה טעם רע בפה ומוכיחה את שהנחנו לא פעם בעבר: כמה פוטנציאל, ככה פספוס.

מהלך המשחק

הפועל ירושלים פתחה עם יובל נעימי, טרה סימונס, דיז'ון תומפסון, קווין פינקני וברנדון האנטר, בעוד אלבה עלתה עם עמנואל מקלורי, רשארד רייט, דריק באיירס, דרגאן דויצ'ין וצ'מאל נלגה. הגרמנים התחילו היטב, כאשר שלשות של מקלרוי ובאיירס העלו אותם ל-3:9 מהיר. גודס לקח פסק זמן וחזר עם מספר שינויים בקו האחורי, אלא שגם זה לא הפך את המומנטום, ההתקפה האדומה המשיכה לקרטע, ושלשה נוספת של באיירס המצוין (10 נקודות ברבע) עזרה לאלבה לרדת לסיום הרבע הראשון עם יתרון מבטיח, 7:20.

סימונס ותומפסון פתחו את הרבע השני עם ארבע נקודות רצופות, אלא שמנגד הגיב לוקה סטייגר עם שלשה, ונקודות של פו ג'טר הוריד את הפער ל-23:15. סימונס החל לחמם את הידית בדיוק ברגע הנכון, כשצימק ל-26:20, אלא שהגרמנים שבו במהירות ליתרון דו-ספרתי. מקלרוי ורייט הנהיגו את המשחק של המארחים, כאשר הראשון פיצח את ההגנה הירושלמית פעם אחר פעם, כאשר שתיים נוספות של בלגוטה סקוליץ' העלו את אלבה ל-24:36. ג'טר תפר שלשה וקלע פעמיים מהקו על מנת לצמק במעט, ולחדרי ההלבשה ירדו האדומים בפיגור 36:28.

דויצ'ין פתח את הרבע השלישי עם שלשה, כאשר לירושלים לקחו יותר משתי דקות לעלות על הלוח, כשזריקה של נעימי מחוץ לקשת צימקה את הפער הגרמני ל-39:31. באיירס המשיך להפציץ מבחוץ, ההתקפה הירושלמית פשוט לא הצליחה לעשות שום דבר, ונקודות נוספות של מקלרוי העלו את היתרון הגרמני ל-31:43. נעימי ניסה להחזיק את ירושלים בתמונה, אלא שלבד הוא פשוט לא הצליח. רייט דייק מעבר לקשת, כאשר אחת נוספת הורידה את אלבה לסיום הרבע עם יתרון השיא שלה עד אותו רגע, 37:52.

ג'טר וסימונס פתחו היטב את הרבע המכריע, קלעו מבחוץ וצימקו ל-54:45, שבע וחצי דקות לסיום, אלא שירושלים לא הצליחה ליצור מומנטום ואלבה עלתה חזרה ל-47:59. ירושלים ניסתה ללחוץ על כל המגרש, אלא שאלבה ניצלה זאת עם הובלת כדור חכמה ויעילה, ושלוש דקות לסיום הובילו הגרמנים 51:63. ג'טר חטף והוריד בליי-אפ ל-63:55 בלבד, ולאחר שאלבה קלעה מהקו שוב הוריד האנטר את הפיגור ל-8, דקה וחצי לסיום. אלא שאז ג'טר החטיא שלשה קריטית, ושם החלום הירושלמי נגמר. האדומים ביצעו עבירות, אלבה דייקה מהקו, והגורל הירושלמי נחרץ.

סטטיסטיקה

קלעו לאלבה: דריק באיירס 16, אדם צ'אב 14, רשארד רייט 12, עמנואל מקלרוי 11, בלגוטה סקוליץ' 6, סטפן האמאן 5, דרגאן דויצ'ין 3, לוקה סטייגר 3, פיליפ זווינר 2.

קלעו לירושלים: פו ג'טר 19, טרה סימונס 10 (4 מ-13 מהשדה, 4 איבודים), יובל נעימי 8, ברנדון האנטר 8, דיז'ון תומפסון 7.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully