וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סמי בכר לא ישובץ בשבועיים הקרובים

איגוד השופטים בחר שלא לשבץ את בכר עד שיובהרו החקירות נגדו. גם הנהלת היורוליג בחרה להשעותו מהמשחק הקרוב

החקירה המנוהלת כנגד שופט הכדורסל, סמי בכר, שנעצר ושוחרר בערבות מוקדם יותר השבוע, ממשיכה להסתעף והערב (שלישי) הודיע יו"ר איגוד השופטים, ראובן וירובניק ליו"ר איגוד הכדורסל, שי שני, כי בכר לא ישובץ לשיפוט בליגה בשבועיים הקרובים, זאת עד תום החקירות נגדו. עם זאת, הדגיש האיגוד כי: "על פי החומר והמידע המצוי כיום באיגוד הכדורסל, בין חקירתו של בכר בענייני מיסים לבין תפקודו כשופט באיגוד הכדורסל, אין דבר וחצי דבר".

מוקדם יותר היום, הוציאה הנהלת היורוליג הודעה רשמית לפיה שופט הכדורסל סמי בכר לא ישפוט במסגרת המפעל ביום חמישי. כזכור, בכר אמור היה לשפוט את אחד המשחקים ביורוליג במחזור הקרוב (טרם פורסם באיזה משחק בדיוק מדובר), אך לאחר שהשופט נעצר אמש בישראל ונחקר על ידי רשויות המס המקומיות - ביורוליג החליטו לא לשבצו ביום חמישי.

"בעקבות המידע האחרון שהתפרסם השבוע בנוגע למצבו האישי של שופט הכדורסל הבינלאומי מר שמואל בכר, הנהלת היורוליג החליטה שלא לכלול אותו ברשימת השופטים השבוע", נמסר בהצהרה של הארגון. ביורוליג מתעקשים כי אין מדובר בהשעיה, וכרגע מדובר אך ורק בשבוע הקרוב: "הערכה מחודשת לגבי מצבו תיעשה כשתפורסם ההחלטה בנושאו".

עדכון ראשון: 12:51

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully