וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דורסמן: ”אני לא משיח”

31.12.2009 / 18:05

המאמן החדש-ישן הוצג בהפועל חולון, בשורותיה החליף את עוזי: ”כדי להסתכל לטווח הרחוק, נהיה חייבים להישאר בליגה”

יותם רונן

צילום ועריכת וידאו: יותם רונן

להפועל חולון יש מאמן חדש-ישן: מיקי דורסמן. אחרי שזכה עם הקבוצה לפני שנתיים באליפות היסטורית, שנלקחה ממכבי תל אביב, דורסמן אמנם עזב את הקבוצה, בה שימש כבעלים, אבל היום (חמישי) החליטו שני הצדדים לחזור ולשתף פעולה, כאשר דורסמן ישמש כמאמן בלבד ולצידו יעבוד אבנר יאור. מוקדם יותר פיטרה הקבוצה את מאמנה, עמיר עוזי. לאחר מינויו אמר: "אני שמח לחזור למקום שאני אוהב".

הנהלת חולון הבהירה כי דורסמן הגיע בתור מאמן ולא יהיה לו קשר לצד הניהולי של הקבוצה, כפי שהיה בקדנציה הקודמת. בהנהלה מודים לאוהדים שתרמו והביאו למהלך הזה. אחרי שסיים את תפקידו בחולון לפני שנתיים, יצא דורסמן לפסק זמן, אך במהלך העונה שעברה הוא נענה להצעה שהגיעה אליו ממכבי ראשון לציון בניסיון להציל אותה מהירידה. אלא שדורסמן עזב לאחר מספר מחזורים ספורים, ומאז לא אימן.

עוד לפני מינויו של דורסמן נמסר כי "בעקבות כניסת מספר אוהדים לקבוצת הניהול של הקבוצה - אשר תזרים סכום כסף נוסף לחיזוק הקבוצה - הוחלט להיפרד מהמאמן עמיר עוזי ועוזרו. חשוב לציין כי הגרעון הקיים יחול על העמותה הקיימת, שהתחייבה לכסות את הגירעון. כמו כן עדי פרג שוחרר מהקבוצה".

דורסמן: "כרגע מדובר על העונה הזאת בלבד"

במסיבת העיתונאים שערכה הקבוצה הערב אמר דורסמן: "אני שמח להיות פה, לחזור לקבוצה שבה גדלתי. כאן ירקתי דם, והיום אני במקום אחר. אני שמח שאבנר יאור הסכים לעבוד איתי. יש כאן משימה לא קלה להשאיר את הקבוצה בליגה. אנחנו צריכים לעלות למעלה בטבלה. התניתי תנאי שאבנר יהיה עוזרי ושנעבה את הקבוצה. נצטרך להביא לג'ון תומאס עזרה, וגם לישראלים. אי אפשר לעבוד עם שני שחקנים. זה אתגר מאוד גדול. יהיו תוספות של שחקנים אבל אנחנו עוד לא יודעים מי. כרגע מדובר על העונה הזאת בלבד".

"אני לא משיח", המשיך דורסמן. "ננסה לעזור לשחקנים לנצח, הם יצטרכו להביא את ניסיונם ואנחנו נכוון אותם. היו לי עוד הצעות, ודחיתי אותן. יש פה חבר'ה שעושים עבודה קשה, במיוחד כשאנחנו לא נהנים מהטבות. ספונסרים גדולים לא מגיעים לכאן, הקבוצה בחובות והעמותה התחייבה שתנסה לסגור אותם. כדי להסתכל לטווח הרחוק הפועל חולון חייבת להישאר בליגה. קבוצת אוהדים נפלאה אספה את הכסף, כדי להגיע למצב שאפשר יהיה לחזק את הקבוצה. אני לא שם כסף בשום קבוצה".

מנכ"ל הקבוצה, טובי שוורץ, אמר: "ראשית אני רוצה להודות לאוהדים על הערב המדהים שהפיקו. אני רוצה להודות גם לעמיר עוזי על העבודה שעשה במועדון ועל קבוצת האוהדים שעבדו קשה כדי שנגיע למהלך של היום שמיקי יתמנה כמאמן. אני מקווה שכולם יהנו מהפועל חולון".

הקפטן ליאור ליפשיץ אמר: "חייבים להודות לעמיר, עברנו איתו ימים לא קלים. ניסינו לעשות את הכל וזה לא הצליח. כולנו יודעים מי הגיע ומה הוא עשה בכדורסל. למיקי יש כריזמה ענקית והילה של ווינריות. אין ספק שיהיה שינוי, נעשה את הכל כדי להצליח". ג'ון תומאס הוסיף: "אני יודע שהחדר כאן מלא בגלל מיקי ולא בגללי. ממה ששמעתי כולם תומכים בו והוא תומך בקבוצה, וזו הסיבה שהקבוצה הזו היא לא כמו כל אחת אחרת".

עוזי: "אני מופתע מההחלטה"

חולון פתחה את העונה בצורה מאכזבת מאוד, עם שמונה הפסדים מתוך תשעה משחקים, ובקרב ההנהלה והאוהדים הייתה ביקורת קשה על תפקודו של עוזי, שקיבל ביטוי ראשון בליגת העל בשנה שעברה כשהחליף באמצע העונה את רובי בלינקו בעירוני רמת גן והוביל את הקבוצה למספר ניצחונות לא מבוטלים, שהשאירו את הקבוצה בליגה.

הבוקר הגיע עוזי למשרדי הפועל חולון, לאחר שבימים האחרונים עמל רבות להביא לקבוצה שני שחקנים זרים, ושמע את ההודעה על סיום תפקידו. התקציב לחיזוק הקבוצה הגיע לאחר ערב ההתרמה שנערך בחולון ביום שני האחרון, כשבנוסף לעדי פרג שעבר למכבי אשדוד, שוחרר גם הגארד טיטוס אייבורי, בניגוד לדעתו של עוזי.

המאמן נפגש עם הבעלים טובי שוורץ וחבר ההנהלה מיקי אבירם, שהודיעו לו על סיום תפקידו, ולאחר מכן עזב את המקום, "אני מאוד מופתע מהמהלך הזה, המסרים שקיבלתי בשבוע האחרון מההנהלה הם של המשכיות ושל עבודה. עבדנו להביא שני זרים אחרי ערב ההתרמה. אני מופתע מההחלטה, אין לי אלא לקבל אותה, זו זכותם, הם בעלי הדעה, אני מאחל להפועל חולון בהצלחה".

מוקדם יותר העונה הציע עוזי להנהלת הקבוצה את התפטרותו, אך בהנהלה ביקשו מהמאמן להישאר עד לאחר הפגרה ולאחר ערב ההתרמה. בינתיים קיבל עוזי הודעה להביא שני שחקנים זרים, וקיבץ מספר מועמדים לתפקיד, אך כעת מי שיביא את הזרים לקבוצה יהיה דורסמן.

עדכון ראשון: 13:19

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully