וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעמדו של עוזי בחולון מתערער

2.11.2009 / 9:27

לאחר ההפסד השני, אמר גורם במועדון: ”אם לא יהיה שינוי של 180 מעלות, הוא לא יישאר זמן רב”. אבנר יאור הוזכר כמועמד

ברני ארדוב

צפו בתגובות מהמשחק בין עירוני אשקלון להפועל חולון

צילום ועריכת וידאו: שי מכלוף

ההפסד אמש (ראשון) של הפועל חולון לעירוני אשקלון 86:74, לא עובר בשקט, ומעמדו של המאמן עמיר עוזי מתערער. בשלב זה מסתמן כי המאמן יישאר בתפקידו לפחות עד המשחק במחזור השלישי נגד הפועל ירושלים בשבוע הבא, אך מקורב להנהלת הקבוצה אמר הבוקר: "אם לא יהיה שינוי של 180 מעלות, עוזי לא יישאר בקבוצה עוד זמן רב". מה שנותן לעוזי שקט לתקופה נוספת הוא היעדרם של עדי פרג הפצוע ושל דווין מיטשל שיחזור לארץ עד למשחק מול ירושלים אחרי לווית אביו.

מי שמועמד להחליף את עוזי במידה ויסיים את תפקידו בקרוב הוא אבנר יאור, שאימן במהלך העונה שעברה את עירוני אשקלון. גורמים בחולון שוחחו עם יאור כבר במהלך ההכנה לעונה, לפני מינויו של עוזי, אך לבסוף החליטו בהנהלת הקבוצה לבחור במאמנה של עירוני רמת גן. בקבוצה היו רוצים להחזיר את דני פרנקו, אך לא ברור האם מאמן הקבוצה בעונה שעברה יסכים לחזור לקבוצה, לאחר הפיצוץ במגעים בין הצדדים בקיץ.

בינתיים בחולון שוקלים לחזק את הקבוצה בשחקן נוסף, כששמו של יריב יצקן הוא המועמד המוביל. בחולון שקלו לצרף את יצקן עוד לפני פתיחת העונה, אך המצב הכלכלי של הקבוצה לא אפשר בשלב הראשון את הגעתו של הגארד. במידה ויצקן יגיע לקבוצה,עשויים בחולון לשחרר שחקן, כשאחד המועמדים הבולטים לעזוב הוא הפורוורד מארק סאנצ'ז.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully