וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוון: גם אתונה נצבעה ירוק

פנאתייניקוס גברה על אולימפיאקוס 81:94, ניצחה 1:3 בסדרת הגמר ביוון, זכתה באליפות שביעית ברציפות והשלימה טרבל חלומי

העונה החלומית של פנאתנייקוס הסתיימה הערב (שני) עם זכייה באליפות יוון, שהצטרפה לגביע היווני ולתואר אליפות היורוליג שנחתו גם הם בארונם של הירוקים השנה.

הקבוצה של ז'ליקו אוברדוביץ' הגיעה לסדרת הגמר מול יריבתה השנואה אולימפיאקוס ללא יתרון ביתיות, אבל חזרה עם ניצחון חוץ באולם השלום והאחווה במשחק הראשון, המשיכה לניצחון ביתי במשחק השני, לא נבהלה גם מההפסד בפיראוס במשחק השלישי, והערב היא השלימה 1:3 בסדרה עם 81:94, ואוהדיהם חגגו זכייה באליפות שביעית ברציפות, כתר מספר 11 ב-12 השנים האחרונות, וטרבל שני בתולדותיהם.

פאו פתחה את המשחק בהתלהבות, אבל האורחים נשארו קרובים ובעזרת שתי שלשות מוקדמות של יותם הלפרין סיימו את הרבע הראשון בפיגור 28:24 בלבד. ברבע השני נשארה אולימפיאקוס בתמונה וירדה להפסקה בפיגור 47:44, אותו הפכה ליתרון בעזרת דקות טובות של לין גריר, לפני שהמכונה הירוקה בראשות דימיטריוס דיאמנטידיס השתלטה על העסק. היתרון חזר לפאו שהוליכה 62:67 בסיום הרבע השלישי, ונתנה גז ברבע הרביעי בו ברחה ליתרון דו ספרתי ושייטה לניצחון 81:94 בסיום.

ואסיליס ספאנוליס ודרו ניקולאס הובילו את המנצחים עם 17 נקודות כל אחד, אנטוניס פוטסיס הוסיף 13 ומייק באטיסט תרם 11. גריר קלע 21 לאדומים, זוראן ארצג הוסיף 15 וג'וש צ'ילדרס, כוכב המשחק הקודם, קלע 10 בלבד ב-1 מ-10 מהשדה. יותם הלפרין סיים עם 8 נקודות ב-20 דקות, ניקולה ווצ'יץ' הסתפק ב-4 נקודות ב-15 דקות.

* באיטליה נמצאות סדרות הפלייאוף רק בשלב חצי הגמר, ואחרי שאתמול איזנה ביילה המפתיעה את הסדרה שלה מול מילאנו ל-1:1, הביסה הערב סיינה את טרביזו 72:92 ועלתה ליתרון 0:2 בסדרת חצי הגמר המקבילה. האלופה לחצה על הדוושה ברבע השני ולא הביטה לאחור, בעזרת 17 נקודות של רומיין סאטו, 14 של בנג'מין אזה ו-13 של רימנטאס קאוקינאס. גארי ניל קלע 27 לבנטון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully