וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשכנזי: "רוצים ללכת עד הסוף"

19.5.2009 / 21:19

מאמן מכבי חיפה חגג את הניצחון 93:98 על הפועל ירושלים ויודע שבגמר הכל אפשרי. דיקסון: "מקווה לנצח שוב את מכבי". גודס: "אנחנו לא כישלון"

נועם אשל

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

כך בדיוק ראו בעיניהם אנשי מנהלת הליגה את הפיינל פור שלהם. חצי גמר דרמטי מאין כמוהו, עמוס במהפכים ושינויי מומנטום, הסתיים בסופו של דבר בניצחון 93:98 לאחר הארכה של מכבי חיפה על הפועל ירושלים, והעפלה של הירוקים לגמר בעונתם הראשונה מאז החזרה לליגת העל. הירושלמים יכולים רק להצטער על כך שכבר חזרו מפיגור גדול ועלו ליתרון שמונה ברבע הרביעי, עד שבעטו בדלי וסיימו את העונה ללא תואר. חיפה תנסה לשחזר את הישגה של הפועל חולון במשחק הגמר אשתקד, ואולי לזכות באליפות היסטורית.

אבי אשכנזי, מאמן מכבי חיפה, חגג עלייה עם הקבוצה כבר בעונת הקאמבק לליגה הבכירה: "בסיום זה היה כמו בגמר גביע. כדורסל זה משחק של מומנטום. אחרי מחצית טובה, אמרתי לשחקנים שלי בהפסקה שאנחנו לא נוכל להמשיך לקלוע ככה. ירושלים לא פראיירים והם רצו עלינו. שיחקנו עם רוטציה קצרה והצלחנו לחזור מהקאמבק שלהם. זה כל היופי בכדורסל - הקאמבקים האלה. חזרנו ממינוס שמונה בצורה יוצאת דופן עם הגנה קבוצתית מדהימה. עד מחר נתאושש ומסתכלים קדימה לקראת יום חמישי. עשינו דבר ענק. שברנו העונה שיאים חדשים אחרי שהצבנו לעצמנו אתגרים חדשים, ועכשיו אנחנו רוצים ללכת עד הסוף - רוצים אליפות".

מאליק דיקסון, ששוב הוכיח עצמו כאחד הווינרים הגדולים שראתה הליגה: "כשאתה בפיגור שמונה, בלי זמן, אתה חושב איך לחזור למשחק. היינו ביתרון ברוב שלבי המשחק וירושלים ראויים לקרדיט על החזרה. מגיע קרדיט גם לנו שחזרנו והשווינו. בהארכה זה כבר היה המשחק שלנו. אני באתי לעזור לדורון פרקינס ודבון ג'פרסון, ולהוריד מהם את הלחץ. כשהולך לי, זה יותר קל להם ובשביל זה הביאו אותי. המטרה שלי לעזור. אני מקווה שאוכל לנצח את מכבי שוב".

נעימי: "זה כבר היה בידיים שלנו"

גיא גודס, מאמן הפועל ירושלים, התקשה להשלים עם סיום העונה: "אני לא רוצה לסכם את העונה, אבל זו עונה של עליות וירידות. מבחינתי, מה שעברתי זה דבר טוב. רצינו להגיע לגמר, אבל נפלנו בדברים הקטנים. היה משחק די מוזר. עשינו מהפך והובלנו בשמונה, אבל החזרנו את חיפה למשחק. הכדור האחרון היה אצלנו ביד, אבל לא הצלחנו לנצל את זה. באנו למשחק והתוכנית נפלה לנו. חיפה פתחו מצוין ועם ביטחון. בסופו של דבר, אלה היו הדברים הקטנים שניצחו את המשחק. אנחנו לא כישלון ואסור לשכוח שהקבוצה נבנתה תחת בעיות כלכליות קשות. שיחקנו נגד קבוצה טובה שנותנת לנו מצ' אפ בכל עמדה".

יובל נעימי: "ברור שזו ההרגשה הכי קשה שיש. עשינו קאמבק מדהים והמשחק כבר היה בידיים שלנו. כנראה שלמעלה זה לא היה כתוב על שמנו. אין הרבה הסברים. הפועל ירושלים תמיד שואפת לתארים. בקיץ, הייתה ירידה דרסטית בתקציב, אבל זה לא אומר שאנחנו לא שונאים להפסיד. אנחנו לא הצלחה, אבל גם לא כישלון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully