וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדאלונה לא מוותרת לריאל

רוביו וחבריו ניצחו 77:82 את הבלאנקוס ואיזנו את סדרת רבע הגמר בין השתיים ל-1:1. איטליה: רומא ומילאנו עלו ל-0:1 בסדרות רבע הגמר שלהן

משחקי הפלייאוף הספרדי המשיכו גם הערב (שני), עם המפגש המרתק בין ריאל מדריד וחובנטוד בדאלונה. במשחק הראשון, כזכור, ניצחה ריאל ב-17 הפרש, והיא הגיעה למשחק השני בידיעה שניצחון נוסף יקרב אותה מאוד למעמד חצי הגמר. אלא שלבדאלונה הסימפטית היו תכניות אחרות.

הרבע הראשון הלך צמוד, וברבע השני הצליחה בדאלונה לפתוח פער מסוים, אלא שלחדרי ההלבשה ירדה עם יתרון מינימאלי, 44:48. גם המחצית השניה המשיכה ללכת צמוד, ובמצב של 71:74 לזכות חובנטוד תפר ראול לופז שלשה גדולה, כדי להשוות את המשחק. בדאלונה הלכה לריקי רוביו הצעיר, שסחט עבירה, ושם בקור רוח שתי נקודות מהקו. ריאל החטיאה מהצד השני, שלחה שוב את הרכז לקו, ורוביו שוב עמד בלחץ. נקודות נוספות של מויסו ומאלט למעשה סגרו את הסיפור, כשריאל לא מוצאת את הרשת מחוץ לקשת.

זה נגמר ב-77:82 קשה לבדאלונה, שמשווה את הסדרה ל-1:1, והיא תנסה לגנוב את המשחק השלישי. חובנטוד נהנתה ממשחק מוצלח של רוביו, שתרם 16 נקודות, 7 ריבאונדים, 6 אסיסטים ו-6 חטיפות, בעוד ג'רום מויסו סיים ודמונד מאלט הוסיפו 16 כ"א גם כן. מהעבר השני, 22 של לואיס בולוק הבלתי נגמר לא עזרו, כשגם ראול לפוז סיים משחק לא רע עם 16 אישיות.

מילאנו הסתדרה עם טראמו

גם באיטליה נפתח לו הפלייאוף, כשהמשחק הראשון בסדרות רבע הגמר הביא אל הפרקט את לוטומטיקה רומא, וביילה. המארחים, שסיימו את העונה הרגילה במקום השני בטבלה, פתחו פער מוקדם עליו שמרו את השריקה האחרונה. זה הסתיים ב-67:80 לזכות הרומאים העדיפים, שעולים ל-0:1 צפוי בסדרה. איברהים ג'אבר, שהוזכר כמועמד לחיזוק מכבי תל אביב בעונה הבאה, הוביל את רומא עם 21 נקודות, בעוד אנדרה האטסון הוסיף 18 ו-9 ריבאונדים. את המפסידים הוביל אקס עירוני נהריה, גרג ברונר, עם 14.

המשחק השני של הערב הפגיש את ארמני מילאנו עם טראמו, אולי הפתעת העונה הסדירה באיטליה. אלא שלמרות שהקבוצה החביבה סיימה את העונה הרגילה במקום השלישי, כשרק רומא וסיינה מקדימות אותה, הערב זה היה סיפור אחר לגמרי. מילאנו נעזרה במשחק קבוצתי מצוין בראשות דייויד הוקינס, שהוביל חמישה שחקנים בדאבל-פיגרס (16), כדי לנצח 75:85. מהעבר השני, 20 של ג'יוזפה פואטה לא הספיקו לטראמו, שתנסה לאזן את הסדרה במשחק הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully