וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב ניצחה את אשקלון 69:86

עם פיגור 1:0 והגב אל הקיר, הביסו פיני גרשון ושחקניו את עירוני אשקלון ואיזנו את הסדרה ל-1:1. אליהו הוביל עם 20, קלי סיים עם 0

שלום, וברוכים הבאים חזרה למציאות. אם מישהו חשב שהניצחון המדהים של עירוני אשקלון בשבוע שעבר על מכבי תל אביב ביד אליהו הוא התחלה של כיוון חדש, בו תעיף המדורגת שמינית את המדורגת ראשונה בפלייאוף ליגת העל, אז האמת היא עדיין רחוקה. רחוקה מאוד. הערב (שני), הגיעה סגנית האלופה למשחק מספר 2 בסדרה, כשהיא בפיגור 1:0, והוכיחה את פערי הרמות האמיתיים בין שתי הקבוצות.

זה נגמר ב-69:86 ובהתפרקות טוטאלית של רובי בלינקו ושחקניו, דווקא מול הקהל הביתי. בניגוד למשחק הראשון, הפעם הגיעו הצהובים מפוקסים, וזה הספיק. מכבי נטלה את ההובלה כבר מהפתיחה, ולמעשה לא הביטה אחורה לכל אורך 40 הדקות. עוד ברבע הראשון פתחו הצהובים יתרון בן 17 נקודות, כאשר את המחצית הראשונה סיימו בפלוס 24. משם והלאה, היה זה גארבג' טיים אחד ארוך, כשפיני גרשון מנצל אותו לשתף את המחליפים - כולל די בראון וטל בורשטיין.

אשקלון, מצידה, יכולה לבוא בטענות אך ורק לעצמה. דווקא עכשיו, דווקא בבית, היה זה המבחן האמיתי של רובי בלינקו, וקבוצתו התפרקה, ולפרקים נראתה מעט מביכה - כשכדורים שורקים מעל ראשי השחקנים, ומסתיימים בהטבעות של פישר ואליהו. אשקלון סבלה מיכולת חלשה של שני כוכביה, קלי וטרנר, וביום שכזה באמת אין לה סיכוי. הצהובים מאזנים את הסדרה ל-1:1, וקשה לראות אותם מפסידים משחק נוסף בסדרה הזאת, שפתאום נראית הגיונית וסנטדרטית לגמרי.

מהלך המשחק

אשקלון ניסתה ללכת פנימה בפתיחה, אך הציגה התקפה מפוזרת ומבולגנת, בעוד בצד השני כספי ואליהו העלו את הצהובים ליתרון קטן. מכבי קלעה את כל ארבעת הנסיונות הראשונים שלה מהשדה, ונקודות של אליהו העלו אותה ל-5:15. מרכוס בראון התחיל להתחמם, ועם שלשה מהפינה העלה את הצהובים ליתרון שיא, 6:23. לואיס טראסקוט עלה מהספסל, ונקודות שלו מהעונשין הורידו את אשקלון לסיום הרבע בפיגור 27:13.

יניב גרין קם מהספסל ועם דקות טובות, בצוותא התקפה מזעזעת של הביתיים, שאיבדו כדור אחר כדור, צמח היתרון הצהוב ועמד על עשרים הפרש, 15:35. ג'רון רוברטס ניסה לצמק את היתרון פחות או יותר לבדו, אלא שהשתלטות של קרלוס ארויו על המשחק דאגה שהיתרון הגדול יישאר בצד סגנית האלופה. מכבי אפילו מצאה זמן למספר האלי-הופים, והמשחק נהיה מעט מביך עבור הביתיים. שלשה טל בורשטיין, שקיבל לא מעט דקות במהלך הרבע השני, קבעה יתרון שיא - 25:49 עבור מכבי תל אביב עם הירידה לחדרי ההלבשה.

הרבע השלישי המשיך בקצב דומה, ולמרות שההתקפה האשקלונית סוף סוף התאפסה מעט, ההגנה נשארה כפי שהיתה. דקות טובות של ליאור אליהו ושלשה של כספי קבעו 41:63 לצהובים באמצע הרבע השלישי. כל נסיונות החזרה של הביתיים נתקלו במכבי מפוקסת, ועם יכולת מאוד מאכזבת של טרה קלי וראשון טרנר, לאשקלון לא באמת היה סיכוי.

אל עשר הדקות האחרונות, עלו המארחים בפיגור 69:45. ברבע האחרון ניסה עמית תמיר לסגור מעט את ההפרש עם הפצצות מחוץ לקשת, אך לשווא. על כל שלשה מוצלחת השיבה מכבי בסל משלה, כשגם דרק שארפ ודרור חג'ג' קיבלו דקות משחק. בסיום זה נגמר ב-69:86, והצהובים משיבים לעצמם את יתרון הביתיות וכח ההרתעה.

סטטיסטיקה

קלעו למכבי ת"א: ליאור אליהו 20 (8 מ-10 מהשדה), מרכוס בראון 17, קרלוס ארויו 13, ד'אור פישר 12, עמרי כספי 10, טל בורשטיין 5, יניב גרין 4, די בראון 3, דרור חג'ג' 1, רביב לימונד 1.

קלעו לאשקלון: סי ג'יי ברוטון 12 (7 אסיסטים), ראשון טרנר 12 (9 ריבאונדים), עמית תמיר 10, ג'רון רוברטס 10, טיירון גראנט 9, לואיס טראסקוט 7, אור איתן 5, דרור דוידי 2, שחר כהן 2.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully