וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כספי: "ציפינו למשחק יותר קשה"

גם במכבי ת"א הופתעו מהקלות בה הושג הניצחון בחולון. גרשון: "שיחקנו לא רע". פרנקו: "לדבר על פיינל פור יהיה חצוף מצידנו"

יותם רונן

צילום ועריכה: יותם רונן

"ציפינו למשחק יותר קשה, אבל היה קרב רק בחצי הראשון, אחר כך הם שיחקו יותר רך", אמר הערב עומרי כספי, שניצח ביחד עם מכבי תל אביב 72:91 את האלופה הפועל חולון. כספי, שקלע 13 נקודות, הוריד 7 ריבאונדים וחילק 6 אסיסטים, הוסיף: "היה משחק טוב בשבילנו וצריך להמשיך הלאה. פיני נתן לי קרדיט היום ואני שמח ששיחקתי טוב ועשיתי את החברים יותר טובים".

אם מישהו ציפה לשחק צמוד או מותח בין האלופה לסגניתה, הרי שהוא התבדה והדברים של כספי מצביעים על מהלך המשחק במדויק. חולון עוד הייתה באזור במחצית הראשונה, אבל בשנייה נקלעה כבר למינוס 25 וכל שהיא הצליחה היה לרכך מעט את המכה לקראת הסיום.

"הקהל שלנו בא לחגוג את מה שקרה בשנה שעברה בעוד משחק נגד מכבי. הקהל שלנו רצה שנשחק יותר אגרסיבי ויותר קשוח וגם אני רציתי, אבל זה לא כל כך קרה. זה לא עניין של ציפיות, אבל הם ימשיכו לתמוך בנו", אמר המאמן המפסיד, דני פרנקו בסיום המשחק.

פרנקו הוסיף: "אני מזכיר לשחקנים שלי מה הבסיס שלנו כדי שנוכל להגיע ליותר ממה שמצפים מאיתנו. הכל יכול להיות, אבל קודם כל אנחנו רוצים להגיע לפלייאוף. לדבר על פיינל פור יהיה כרגע חצוף ויהיר מצידנו".

פיני גרשון סיכם: "פתחנו הפרש מההתחלה, הובלנו לאורך כל המשחק ואני חושב ששיחקנו לא רע. כל מה שתיכננתי לא הלך, אבל ניצחנו 20 הפרש. הם לקחו 18-17 ריבאונד התקפה וזה מתנה ליריב. אני חושב שכשירדנו להגנה עבדנו טוב, אבל אני מצפה שגם ברמה האינדבידואלית תהיה הגנה טובה".

גרשון התייחס גם למשחק הקבוצה מול אלבה ברלין ביום חמישי ולהגעתו של הגארד האמריקאי די בראון: "קשה לי להאמין שביום חמישי הוא יהיה מוכן למספר הדקות שהוא רוצה או שאנחנו צריכים. אני מקווה שהוא בא בכושר יותר טוב מאלטון בראון. שום משחק בטופ 16 לא הולך להיות קל וזה לא משנה מי היריבה. זו קבוצה ששומרת טוב ואני מניח שהיא תעשה לנו צרות. צריך לנצח כדי להתחיל טוב את שלב הבתים".

עדי אזולאי: "הייתי קורא להפסד שלנו שוד"

מלבד המשחק המרכזי בין אלופת ישראל לסגניתה, נערכו הערב ארבעה משחקים נוספים. הפועל גליל עליון/גלבוע פיגרה לאורך מרבית דקות המשחק בו אירחה את עירוני אשקלון, אבל ביצעה מהפך לקראת הסיום וניצחה 68:70.

"הייתי קורא לזה שוד, אבל זה קורה ואין מה לעשות", אמר המאמן המפסיד, עדי אזולאי, "הפעם היינו בצד המנוצח. זה הפסד מאוד אכזרי, נפלנו על טעויות מנטליות שהרגו אותנו בסיום".

עודד קטש, שדווקא ניצח, הסכים עם הקולגה: "גנבנו את המשחק הזה בסוף. לא נכנסו למשחק מהצד ההתקפי, שחקנים איבדו ביטחון, הכדורים ברחו מהידיים ואפשר היה לראות זאת בכל מהלך".

בנהריה הביסה הקבוצה המקומית את עירוני קרית אתא 73:103, כשקבוצת התחתית לא מהווה יריב בשום שלב של המשחק. המאמן המנצח, יעקב ג'ינו, התייחס להגרלת חצי גמר גביע המדינה, שייעדה לקבוצתו מפגש נגד הפועל חולון: "מצפה לנו בחצי הגמר משחק קשה מן הסתם. אני מאוד מעריך את חולון, אבל יש לנו ביטחון בעצמנו".

על ג'ייסון וויליאמס אמר ג'ינו: "דברים לא כל כך הלכו לו, אבל צריך לזכור שניסינו אותו היום בעמדה שונה. אבל אני אוהב את מה שאני רואה ממנו. הוא שחקן מאוד חכם עם הרבה יכולות".

עירוני רמת גן אירחה את מכבי ראשון לציון אחרי שני הפסדים רצופים, אבל למרות שקיוותה לצאת מהשמשבר שכלל גם הפסדים בגביע, נכנעה 73:72.

עמיר עוזי, שפתח מצוין בתפקידו הראשון בליגת העל, יודע כעת איך מרגישים בצד השני והוא אמר אחרי המשחק: "אני חושב שהשחקנים שלי רצו אבל הלחץ הכריע ובנוסף נכנסנו לבעיה של עבירות. אנחנו רוצים חיזוק, אבל אסור לשכוח שיש גם קטע כלכלי. גם אופציה של שחרור שחקנים אפשרית, אנחנו שוקלים את זה".

גילי מוסינזון התייחס למשחק בשבוע שעבר, בו ביזבזה ראשון יתרון של 27 נקודות מול עירוני נהריה: "בשבוע שעבר חטפנו 20 שלשות ברצף והפסדנו. החלטנו שלא בא לנו לתת יותר מתנות לליגה. היינו צריכים להיות אחרי הפגרה עם 3 מ-3. אנחנו באים להילחם בכל משחק, גם היום באנו מוכנים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully