וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב הובסה 92:69 במלאגה

הצהובים ציפו לאווירה עוינת, אך מה שעשה להם בעיות זו היכולת שהביאה לתבוסה. מכבי עלתה לטופ 16 מהמקום השלישי ותפגוש יריבות חזקות

ולחשוב שרק לפני כמה שעות מישהו חשב שמכבי תל אביב יכולה לעשות משהו במשחק החוץ נגד מלאגה. אחרי הניצחונות בשבוע האחרון על אולימפיאקוס ועירוני רמת גן, הצהובים ציפו להמשיך את התקופה המצוינת ולהשיג ניצחון חמישי ברציפות ביורוליג. אלא שההלם שהיא חטפה מהספרדים, ולא בשל הקהל שלא היה עוין אליה, הביא לה הפסד בנעילת השלב הראשון של היורוליג 92:69.

אם נגד היוונים הצהובים הפגינו משחק קבוצתי יוצא מן הכלל ומעבר מהיר מהגנה להתקפה, הרי שהפעם שום דבר לא עבד לה. קרלוס ארויו התקשה להוביל את הכדור, ליאור אליהו עשה טובה שהוא יורד להגנה ושאר החברים התקשו לעשות משהו משמעותי על הפרקט באולם ע"ש מרטין קארפנה. הקהל במלאגה לא היה עויין כלפי מכבי תל אביב, ועל אף דגלים שהונפו באולם, לא נרשמו אירועים חריגים.

מכבי תל אביב מסיימת שלישית את הבית המוקדם ותצפה ליריבות חזקות בטופ-16, שלא הולכות לעשות לה חיים נוחים. אם ערב המשחק היא חלמה לעצור את רצף 22 ניצחונות הבית של מלאגה, הרי שהיא כלל לא הייתה קרובה ואפילו נמנעה מתבוסה גדולה יותר.

ואם מישהו חשב שפיני גרשון, שערב הגעתו ליד אליהו קיבל הילה של משיח, יכול למנוע הפסדים מביכים, הרי שגם הוא התייאש בשלב מוקדם וכל הנסיונות שלו לעצור את מרכוס הייסליפ, קרלוס חימנז, בוניפאסה אנדונג ויירי וולש פשוט לא צלחו.

מהלך המשחק

מכבי תל אביב עלתה בחמישייה עם עומרי כספי, ד'אור פישר, יניב גרין, מרכוס בראון וקרלוס ארויו. מלאגה פתחה עם רוברט ארצ'יבלד, מרכוס הייסליפ, עומאר קוק, קרלוס חימנז ותומאס קלאטי.

רבע 1

מכבי תל אביב הלכה על התקפות מהירות בתחילת המשחק, בזמן שבמלאגה הלכו על זריקות מרחוק. יירי וולש, קוק וקלאטי צלפו מחוץ לקשת ועלו ל-2:13 שהשאיר את הצהובים המומים. מכבי נתקעה בהתקפה, טרה סימונס לא ממש עזר אחרי שפיני גרשון הזעיק פסק זמן והצהובים היו ללא סל שדה במשך דקות ארוכות כשבאותו זמן מלאגה רק הגדילה את הפער עד שליאור אליהו שבר את הבצורת שתי דקות לסיום הרבע. מלאגה לא התרגשה וסיימה ב-14:27 את הרבע.

רבע 2

קרלוס ארויו נראה רע גם בפתיחת הרבע השני והתקשה לעשות משהו משמעותי בהתקפה של הצהובים ובאותו זמן גם דאג לאבד כדורים. היחיד שהצליח איכשהו לייצר נקודות הוא אליהו, שדאג להזין את כספי. אך דווקא בדקות סבירות של הצהובים, חימנז תפר שלשה נוספת לספרדים, שעלו ל-20:34. מכבי החלה ללחוץ על הגז וכספי קיזז את ההפרש לשמונה (39:31). ארויו צלף את השלשה הראשונה של הצהובים בדקה האחרונה של המחצית, שהסתיימה ב-36:45 למלאגה.

רבע 3

וולש ומלאגה עלו לרבע השלישי רעבים כדי להגדיל את היתרון. הצבע החדיר של מכבי איפשר לספרדים לעשות נקודות קלות ובמקביל לעצור את ההתקפות. קוק צלף שתי שלשות והגדיל ל-42:56 את היתרון. הלחץ במכבי נתן איתות כשכספי ביצע עבירה בלתי ספורטיבית, שאיפשרה למלאגה לעלות ל-47:62. מלאגה נתנה עוד פוש והצליחה להגדיל עד סוף הרבע את היתרון ל-55:70.

רבע 4

אנדונג עשה כל מה שהוא כמעט רוצה גם ברבע האחרון והגדיל את הפער ל-57:75 ומכאן המשחק נראה כמו גארבג' טיים. אנדונג עשה גם חיל בהגנה ולא איפשר למכבי לקצץ. ההגנה המפורקת של מכבי המשיכה לתת את אותותיה ומהצד השני ארויו המשיך לעשות דברים בלתי מובנים בהתקפה. היתרון המשמעותי של מלאגה נשמר גם לאחר שלשה שנייה של מכבי שלוש דקות לסיום (סימונס). בסוף הסיוט הצהוב הסתיים ב-92:69.

סטטיסטיקה

קלעו למלאגה: בוניפאסה אנדונג 15, מרכוס הייסליפ וקרלוס קבזאס 12 כל אחד, יירי וולש ותומאס קלאטי 11 כל אחד, עומאר קוק 9, רוברט ארצ'יבלד 8 (7 ריבאונדים), קרלוס חימנז 7 (8 ריבאונדים), ג'רמן גבריאל 5, ברני רודריגז 2. שיחק ולא קלע: ג'וזף גומיס.

קלעו למכבי תל אביב: מרכוס בראון ועומרי כספי 13 כל אחד, ליאור אליהו וטרה סימונס 10 כל אחד, קרלוס ארויו 9, ד'אור פישר 7 (10 ריבאונדים), יניב גרין 3, דרור חג'ג' ומרכוס פייזר 2 כל אחד. שיחקו ולא קלע: דרק שארפ וטל בורשטיין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully