וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית הלחמי: "יש הסתה של 24 שעות בטורקיה"

11.1.2009 / 20:46

בני השרון ספגה הפסד טכני ונקנסה ב-50 אלף יורו בעקבות אי חידוש המשחק מול אנקרה. מאמנה זועם, קופל מוסיף: "יום שחור לספורט הישראלי"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: איתי חסיד

בני השרון ספגה הערב (ראשון) עונש קשה של הפסד טכני וקנס של 50 אלף יורו בעקבות אי עלייתה למשחק מול טלקום אנקרה ביורוקאפ אחרי שזה פוצץ קודם לכן בגלל פלישת אוהדים למגרש במחאה על המבצע הצבאי של ישראל ברצועת עזה. אנקרה נקנסה ב-15 אלף יורו ובמשחק אחד ללא קהל. בני השרון תוכל לערער על העונש בתוך 10 ימים.

כזכור, ביום שלישי האחרון התייצבה בני השרון באנקרה למשחק מול הקבוצה המקומית, אך לפני המשחק נכנסו עשרות אוהדים מאיימים שגרמו לאורחים לברוח לחדר ההלבשה שם היו סגורים במשך דקות ארוכות. אנשי בני השרון חשו מאויימים והחליטו לא לעלות למשחק ועל כך ספגו את העונש. ההפסד הטכני מחסל את סיכויי הקבוצה הישראלית להעפיל לשלב הבא של המפעל.

מאמן הקבוצה, אריאל בית הלחמי הגיב להחלטה: "זו מכה קשה. החלטה מאוד רעה מבחינתנו, על גבול השערוריה. אני לא מבין את זה, כואב שככה זה נגמר. אתם לא מבינים איך זה, יש הסתה של 24 שעות בטורקיה, ראש הממשלה שם מסית נגד ישראל. גם הטורקים וגם השופטים הבינו למה אנחנו לא רוצים לעלות".

קוקי בלצ'ר הביע גם הוא את תחושתו הקשה לאחר שנודע לו על ההפסד הטכני: "זו החלטה משוגעת. באנו לשחק וזרקו עלינו דברים".

יו"ר מנהלת הליגה, אבנר קופל, אמר בתגובה לעונש: "זהו יום שחור לספורט הישראלי, יום בו נקבע כי הטרור ניצח את הספורט בהחלטה שערורייתית ואמללה של היורוקאפ. המנהלת בתיאום עם בני השרון תלמד את ההחלטה ותגיב בהתאם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully