וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלאריסה מתעקשים: לא מגיעים לישראל

4.1.2009 / 19:04

היוונים הופתעו לגלות שפיב"א מאשרת את שעת המשחק ולמעשה מצהירה על קיומו בישראל, וישגרו מכתב בו יסבירו מדוע אינם מתכוונים להגיע

במהלך סוף השבוע האחרון שוחחו גורמים בכירים באיגוד הכדורסל עם הנהלת פיב"א במטרה לבדוק מה יעלה בגורל המשחק בין הפועל ירושלים ללאריסה היוונית בגביע האתגר, לפי שעה נראה כי מאמצים אלה יישאו פרי, אלא שראשי הקבוצה היוונית הודיעו שהם לא מתכוונים להגיע למשחק.

בשעות אחר הצהריים קיבלה ירושלים אישור כי המשחק יערך בשעה 19:10 בשל השידור המתוכנן בטלויזיה. על המכתב היה חתום מזכ"ל פיב"א, אך אנשי האיגוד וירושלים לא ראו בכך אישור רשמי לקיום המשחק. באיגוד מקווים שהודעת אולימפיאקוס כי תגיע לארץ לפגוש את מכבי תל אביב ביורוליג, תגרום לראשי ההתאחדות היוונית ללחוץ על אנשי לאריסה להופיע למשחק ושאלו יחזרו בהם מהצהרותיהם.

ההודעה על הזזת המשחק לשעה 19:10 הגיעה גם ללאריסה, שם קיבלו את ההודעה בהפתעה, בשל העובדה שעד כה לא התייחסה פיב"א לנושא. בקבוצה היוונית הפעילו בימים האחרונים לחצים כבדים על פיב"א ובישיבה שנערכה הערב, הוחלט לשלוח מכתב נוסף מחר בבוקר לפיב"א, לפני הדיון המכריע, בו יציינו את הסיבות שבגללם לא יגיעו. בשיחות עם עיתונאים מתעקשים ראשי לאריסה כי לא יגיעו לישראל, והחלטת פיב"א לא תשנה דבר.

"לפי התקנון אין שום מניעה שהמשחק ייערך בישראל", אמר הבוקר יו"ר האיגוד שי שני, "אם לא ייערך שינוי בתקנון פיב"א, אין סיבה לא לערוך את המשחק בישראל. אני אמור לדבר בהמשך היום עם נשיא פיב"א, להתעדכן לגבי הלחצים המופעלים מהצד היווני, על מנת שלא לקיים את המשחק. לפי שעה אנחנו והפועל ירושלים מתכוננים באופן רגיל למשחק, וקיבלנו כבר את אישור על שעת המשחק וגם את שמות השופטים והודעה על כך שהם עודכנו כי עליהם להגיע לישראל".

עדכון ראשון: 4.1 19:11

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully