וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א גברה על לה מאן 80:82 לאחר הארכה

מכבי תל אביב נקלעה לפיגור מפתיע מול לה מאן ושוב נראתה רע ביד אליהו, אבל סל ניצחון גדול של קרלוס ארויו בשניות הסיום של ההארכה סידר לה ניצחון 80:82

מכבי תל אביב גברה הערב (חמישי) 80:82 על לה מאן במחזור השלישי בבית א' ביורוליג ואחרי פתיחת העונה המזוויעה לאפי בירנבוים יש פתאום שלושה ניצחונות רצופים, אבל לאוהדים הצהובים יש עדיין לא מעט סיבות לדאגה. כמו בשבוע שעבר מול אבלינו שוב לא הצליחה סגנית אלופת אירופה להציג רמה גבוהה לאורך זמן במהלך המשחק, וברור לכולם שיכולת כזו לא תספיק בשבוע הבא במשחק החוץ מול אולימפיאקוס, שתגיע רעבה אחרי שהופתעה על ידי ציבונה בזאגרב.

קרלוס ארויו התעלה ברגע האמת עם סל הניצחון עם 1.1 שניות לסיום ההארכה, אבל בכל משך 45 הדקות שקדמו לאותו סל היה ברור שהוא עדיין לא מנהיג את חבריו לקבוצה כפי שציפו ממנו, וההתקפה הצהובה הייתה תקועה פעמים רבות מדי. גם מרכוס בראון עשה את העבודה עם שלשה ענקית ששלחה את המשחק להארכה, אבל פרט אליה ניכר היה שהסקורר המזדקן לא השתלב במשחק הקבוצתי של קבוצתו החדשה.

גם ההגנה של מכבי תל אביב לא הבריקה, איפשרה לצרפתים עוד ועוד הזדמנויות עם 15 ריבאונדים בהתקפה ולא הצליחה לבלום את מבול השלשות שלהם (12 מ-26 מחוץ לקשת בסך הכל). מנגד הציגה לה מאן קבוצה לוחמת שלא נלחצה מקהל האלפים ביד אליהו ונעזרה ביום מצוין מבחוץ של דייויד בלות'נטאל שפגש לראשונה את קבוצתו לשעבר, וכמעט וניצח לצרפתים את המשחק.

מחצית ראשונה

מכבי תל אביב פתחה עם קרלוס ארויו, מרכוס בראון, טל בורשטיין, ליאור אליהו ודאור פישר. בלה מאן עלו בריאן צ'ייס, ספנסר דווריק, דייויד בלות'נטאל, פפה בדיאן ואלאן קופי. בלות'נטאל הרגיש בבית וקלע נקודות ראשונות בהתקפה הראשונה של המשחק, מנגד לקח למכבי תל אביב דקה וחצי לעלות על הלוח עד למהלך של סל ועבירה של ליאור אליהו.

במצב של 7:7 ספג ספנסר עבירה שניה והוחלף על ידי אנטואן דיו, שמיד צלף שתי שלשות רצופות, ושלשה נוספת של בלות'נטאל העלתה את לה מאן ליתרון מדהים של 7:16. בשלב הזה התעורר ארויו ובסדרת חדירות אופיינית נגס ביתרון של הצרפתים, אבל הברזילאי המאסיבי ג'יי פי באטיסטה עלה מהספסל ועזר לה מאן לשמור על יתרון 18:24 בסיום הרבע הראשון.

יניב גרין הכניס מעט אנרגיות למשחק של הצהובים בפתיחת הרבע השני וההפרש ירד ל-24:21, אבל ארויו לא הצליח להשליט סדר בהתקפה, ובהגנה טייל אלאן קופי באין מפריע לשני סלים קלים שנתנו ללה מאן יתרון 21:28 וגרם לאפי בירנבוים להזעיק פסק זמן, ממנו עלו המקומיים בהתלהבות מחודשת וחזרו ל-28:26, אבל המומנטום נבלם ולה מאן ירדה למחצית ביתרון 30:31.

מחצית שניה

בפתיחת הרבע השלישי שלח בירנבוים לפרקט את עמרי כספי, שלא ראה דקה אחת במחצית הראשונה, אבל לה מאן הייתה זו שחזרה טוב יותר מחדר ההלבשה וסל של צ'ייס על ארויו העלה אותה ל-32:36.

בראון ניסה לשם שינוי למסור במקום לזרוק ומצא את פישר בשני אסיסטים רצופים, וכספי נתן לצהובים יתרון 36:38. סימונס הצטרף להרכב הנמוך של מכבי ועזר לה לרוץ ויחד עם התעשתות של אליהו ההפרש טיפס ל-43:48, לפני שבלוט'נתאל הפעיל את הידית ובמטח שלשות קיזז ל-53:54 למכבי תל אביב בסיום הרבע השלישי.

בלות'נאטל המשיך את הרבע הרביעי מאותה נקודה בה סיים את השלישי וקבר שלשה גדולה שהעלתה את לה מאן בחזרה ליתרון 54:56, אבל סימונס הגיב מיד בשלשה שלו והפך את התוצאה. בדקות הבאות המטוטלת נמשכה לפני שארויו החליט שנמאס לו והשתלט על המשחק בדרך ל-58:61 לצהובים, אבל דיו וצ'ייס נדבקו בהתלהות השלשות של בלות'נטאל ובשתי צליפות מדויקות מעבר לקשת איזנו ל-64:64.

סל מטורף של צ'ייס הדאיג את הקהל המקומי ונתן ללה מאן יתרון 66:69 שתי דקות לסיום, אבל אז הגיע סל מחצי מרחק של פישר המצוין וחסימה גדולה של בורשטיין שהחזירה את מכבי לעניינים, לפני שצ'ייס התעלה עם עוד שתי נקודות משוגעות וקבע 68:71 לאורחים. ארויו הקטין מהקו ל-70:71, אבל צ'ייס הגיב בשתי קליעות עונשין משלו וקבע 70:73. בירנבוים לקח פסק זמן וסידר תרגיל למרכוס בראון, שמצא את עצמו חופשי לשלשה וקבע 73:73 תשע שניות לסיום. צ'ייס החטיא ניסיון לנצח את המשחק, והקבוצות הלכו להארכה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

הארכה

בראון פתח באגריסיביות את ההארכה עם חדירה נהדרת, אבל לה מאן הגיבה עם עוד נקודות של בלות'נטאל שהעלו אותה ל-75:77. ארויו שוב תפס פיקוד עם שני אסיסטים נפלאים לפישר ובורשטיין שנתנו למכבי 77:79, אבל ספנסר השתיק את ההיכל עם שלשה מהפינה שקבעה 79:80 ללה מאן.

ארויו סחט עבירה אבל קלע רק אחת משתיים מהקו, ולמזלה של מכבי נתקעה לה מאן בהתקפה הקריטית הבאה ודיו שיחרר אייר בול שנתן למקומיים את הכדור לעשר השניות האחרונות. ארויו לקח על עצמו את האחריות, שאר חבריו פינו לו את הדרך, והוא עשה את העבודה כמו גדול עם ג'אמפ ניצחון כשעל השעון היו 1.1 שניות.

סטטיסטיקה

קלעו למכבי תל אביב: דאור פישר 20 (10 מ-12 מהשדה, 7 ריבאונדים), קרלוס ארויו 19 (7 ריבאונדים, 5 אסיסטים), מרכוס בראון וליאור אליהו 9 כל אחד, טרה סימונס 7 (5 ריבאונדים), ג'ייסון וויליאמס 5, עמרי כספי (9 דקות בלבד) וטל בורשטיין 4 כל אחד, אסטבן באטיסטה 2.

קלעו ללה מאן: דייויד בלות'נטאל 23 (5 מ-8 משלוש), בריאן צ'ייס 14 (5 אסיסטים), אנטואן דיו 11, אלאן קופי (8 ריבאונדים) וג'יי פי באטיסטה 10 כל אחד, מלייה אנדויה 5, פפה בדיאן 4, דרוויק ספנסר 3.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully