וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חג'ג' שוחרר ממחנה האימון באיטליה

25.7.2008 / 14:10

צביקה שרף החליט לשחרר את חג'ג' ממחנה האימון באיטליה אליו תצא הנבחרת בשבת. יצטרף לטל בורשטיין ששוחרר עקב פציעה מהנסיעה

סגל נבחרת ישראל עבר טלטלה ראשונה עוד לפני היציאה למחנה האימונים באיטליה ביום שבת. שחקן הנבחרת, דרור חג'ג', צפוי שוחרר הבוקר (שישי) מסגל הנבחרת לקראת הנסיעה ומצטרף לטל בורשטיין ששוחרר גם כן. חג'ג' ביקש יומיים לאחר פרסום הסגל הסופי של הנבחרת ממנהלי הנבחרת שחרור מהסגל, אך נענה בשלילה, מאחר שבקשתו הוגשה לאחר המועד האחרון לבקשות שחרור מהנבחרת.

גורם המקורב לשחקן אמר אמש: "צריך להפריד בין שני מקרים. יש מקרה של שחקן שפשוט לא רוצה להגיע לנבחרת, ויש שחקן שלא יכול להגיע לנבחרת מסיבות שהן יותר מוצדקות, וזה מה שקורה עם דרור. אני חושב שהעובדה שדרור הוא יותר מדוגמא ומופת במשך השנים זה משהו שצריך ללכת לקראתו ואני מאמין שלצביקה לא יהיה ברירה אלא לשחררו. חבל שנצמדים לכללים ולא מסתכלים קצת מעבר".

חג'ג' התאמן עם הנבחרת בחמשת האימונים שנערכו עד כה, ויחזור להתאמן אחרי הנסיעה. שחקן נוסף שאיתו היו אי אלו בעיות בהצטרפותו לנבחרת הוא ליאור אליהו, שמטעמים אישיים לא רצה להגיע לאימוני הנבחרת עד יום לפני אימון הבכורה שלשום. אליהו שוכנע על ידי יושב ראש הועדה המקצועית, איתן רוב, להגיע לנבחרת, ונראה כי המחלוקות בינו לבין צביקה שרף נדחו לטובת הנבחרת.

הנבחרת תערוך במהלך הנסיעה משחק אימון כבר ביום ראשון מול איטליה, ובסוף השבוע הבא תשתתף בטורניר בורמיו במשחקים מול פולין, איטליה וצרפת.

פרסום ראשון: 24/7 20:33
עדכון אחרון: 25/7 14:10

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully