וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"תהיה המשכיות להפועל חולון"

26.6.2008 / 13:23

המנכ"ל טובי שוורץ ינהל את הקבוצה, נעשתה פנייה לעזרה לאיש העסקים יעקב הרן, דורסמן עדיין אופטימי. בוסאני מועמד לאימון הקבוצה

איש העסקים יעקב הרן הוא האיש שמיקי דורסמן, הבעלים של הפועל חולון, פנה אליו בבקשה שיעמוד בראש אלופת המדינה. הרן, אוהד הקבוצה זה שנים רבות, הציע כבר בעונה שעברה לדורסמן לנהל את הקבוצה, וזאת בזכות קשריו הטובים עם בעלי הון בישראל. גורמים בחולון מסרו כי במידה שהרן ייקח את התפקיד, עתיד הקבוצה מובטח. את תגובתו של הרן לא ניתן היה להשיג.

"נכון לרגע זה מיקי דורסמן לא בהפועל חולון יותר", אמר בראיון לתוכנית 'עושים ספורט' בגל"צ הבעלים והמאמן של חולון בעונה החולפת, "העברתי את השרביט למנכ"ל הקבוצה וחברי הטוב, טובי שוורץ, הוא האיש שיוביל. צריך קודם כל לוודא שיש קבוצה.

"אנחנו נמצאים בשיחות עם עיריית חולון. היא הבהירה לנו שנקבל 1.8 מיליון שקל, אבל מכל זה יישארו לקבוצה פחות ממיליון שקל. זאת התמיכה של עיריית חולון לעונה הבאה. עם זאת אנחנו צריכים לראות איך נפתח את העונה הבאה.

"העזיבה שלי היא לא טלטלה", הוסיף דורסמן. "תהיה המשכיות בהפועל חולון. לפני שהגעתי לקבוצה היא הייתה בליגה ארצית. הגיע הזמן שכולם יבינו שכסף מהכיס שלי לא ייצא יותר. אני לא אהיה הבעלים. אמשיך להיות מאמן, אולי בקבוצה אחרת".

טובי שוורץ, מנכ"ל הפועל חולון, מסר בתגובה: "יעקב הרן הוא חבר, אבל אני לא יודע מאיפה הגיעו הפרסומים. אני מנהל את הקבוצה, היא בידיים שלי".

"לא נרשמנו ליול"ב", הוסיף שוורץ, "אני מאמין שיהיה לנו תקציב מעל למינימום בליגת העל ושתהיה לנו קבוצה מכובדת. יותר מזה אני לא יכול להבטיח".

רוני בוסאני הוזכר כמועמד לאמן את הקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully