וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דירוג וואלה! ספורט לכל כדורסלני ליגת העל: המדרגים ושיטת הדירוג

השיטה, הפתרונות, ואנשי המקצוע שנבחרו. כך דורגו כל שחקני ליגת העל בכדורסל, בפרויקט פתיחת העונה המיוחד של וואלה! ספורט

אריק שיבק מאמן נבחרת ישראל בכדורסל. ברני ארדוב
בין המדרגים. אריק שיבק/ברני ארדוב

דירוג השחקנים הישראלים בליגת העל בכדורסל של וואלה! ספורט מוצע לפניכם זאת השנה השנייה ברציפות. בשבוע הקרוב, עד לפתיחת המחזור הראשון באופן רשמי, נציג בפניכם בסדר עולה את השחקנים, אותם דירגו מאמנים, עיתונאים ואנשי מקצוע נוספים. ביום ראשון נכריז באופן רשמי על השחקן שדורג במקום הראשון, הישראלי הטוב ביותר בליגת העל על פי הדירוג שלנו.

איך התבצע הדירוג? כמו בדירוג של שחקני ה-NBA שמבצעת רשת ESPN, גם כאן כל שחקן קיבל ציון סופי בין 1 ל-10. האנשים שדירגו את שחקני ליגת העל התבקשו להעריך כל אחד מהשחקנים בציון בין 1 ל-10, כש-1 מסמן את הציון הנמוך ביותר ו-10 הציון הגבוה ביותר. לאחר שהתקבלו כל הדירוגים נערך ציון ממוצע פשוט בסיומו התקבל הציון הסופי לכל שחקן ומיקומו בדירוג שחקני ליגת העל.

במידה ושני שחקנים או יותר קיבלו ציון זהה נערך שובר שוויון על פיו השיטה הבאה: השחקן שזכה לציון הגבוה ביותר מאחד המדרגים, יהיה במקום טוב יותר. במקרה של שוויון נוסף, אז הבחירה תיפול על השחקן שקיבל את הציון הגבוה ביותר מהמדרגים מספר הפעמים הגבוה ביותר.

רשימת המדרגים:

מאמן נבחרת ישראל לשעבר וראש האגף המקצועי היוצא אריק שיבק. מאמני ליגת העל עדי אזולאי, אריאל בית הלחמי, יעקב ג'ינו, יניב בורגר ואבנר יאור. מנהלה היוצא של גלבוע/גליל, שזכה פעמיים באליפות ישראל, עמית גל. סמנכ"ל התקשורת של מנהלת ליגת ווינר סל שלומי פרי. דובר איגוד הכדורסל חגי סגל. עיתונאי הכדורסל של עיתון "הארץ" אריה ליבנת. עיתונאי וואלה! אודי הירש, שי האוזמן, אור שקדי, עידן ויניצקי, יהונתן אליהו, אמנון הררי, נמרוד עופרן, ארז מיכאלי והילה קובו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully