וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבוקסיס: "זה היה בידיים שלנו. הולכים להיות ימים קשים"

10.5.2014 / 22:16

הלם ובלגן בבלומפילד לאחר שבני יהודה ירדה ללאומית: "הכדור לא נכנס, אי אפשר להסביר". תגרה בין האוהדים ביציע, חמישה נעצרו. כסאות נזרקו לכר הדשא, השחקנים מיררו בבכי בחדר ההלבשה

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

ערב נורא עבר על בני יהודה. הזהובים הגיעו למשחק סיום העונה מול מ.ס. אשדוד באצטדיון בלומפילד בידיעה שניצחון יבטיח להם עונה נוספת בליגת העל, אבל כשלו ברגע האמת, סיימו רק ב-1:1 ונשרו לליגה הלאומית לאחר שער הניצחון של מכבי פתח תקוה על הפועל חיפה בתוספת הזמן.

עם השריקה לסיום התפתחה מהומה גדולה באצטדיון, שנותר בהלם מוחלט. אוהדי בני יהודה החלו לזרוק חפצים וכסאות לכר הדשא. כמו כן, התפתחה תגרה בין אוהדים ביציע וחמישה נעצרו. 20 נוספים עוכבו לחקירה. בחדר ההלבשה של הקבוצה, כל השחקנים בכו ונראו שבורים לחלוטין. אוטובוס הקבוצה יצא מהאצטדיון בליווי אופנועים ורכבי משטרה.

עם שריקת הסיום, כאשר ניר קלינגר ושחקני אשדוד ירדו לחדר ההלבשה, שני אוהדי בני יהודה נכנסו לכר הדשא והחלו לעשות את דרכם לכיוון, אולם הם נעצרו על ידי אנשי האבטחה.

יוסי אבוקסיס מאמן בני יהודה. קובי אליהו
הלם בשכונה. אבוקסיס/קובי אליהו

המאמן יוסי אבוקסיס ניסה להסביר מה לא עבד: "הגענו למצבים שמקו השער אנחנו בועטים למשקוף. רצינו לפני כמה חודשים להגיע למצב כזה שהכל בידיים שלנו אבל מה לעשות, זה לא נכנס. פספסנו, פספסנו וזהו, דווקא עם עשרת אלפים אוהדים ביציעים. הכדור פשוט לא נכנס. אין איך להסביר את זה. שיחקנו בסדר ברוב המשחק, הגענו למצבים, אשדוד הגיעה למצב אחד ונתנה גול מטעות שלנו".

המאמן הוסיף: "זה יום קשה. היינו צריכים לכבוש, אבל מרוב לחץ ומרוב שרוצים, לא כובשים ולא מרוכזים. ספגנו, חזרנו והיה לנו זמן לנצח, אבל לא עשינו את זה. כואב מאוד. השתדלנו, אבל הסתבר שזה לא הספיק, עם כל הרצון. כמות הנקודות שהפסדנו בדקות ה-90 מטעויות שלנו הכריעה. יכול להיות שזה נגמר כבר אז. אם ביום שהגעתי לכאן והיינו בפיגור חמש נקודות, היו אומרים לי שנגיע למשחק מכריע שתלוי בנו, היינו קונים, אבל זה לא עזר. אין לי הסבר. אני באמת מצטער בפני האוהדים. הם נתנו דחיפה אדירה. בסוף הם הוציאו את התסכול, אבל זה היה מכאב. אנחנו מאוכזבים בשבילם. הולכים להיות ימים מאוד קשים, אבל נתאושש מהם".

על העונה הבאה אמר אבוקסיס: "כשהגעתי, לקחנו את האופציה שהקבוצה יכולה לרדת. אני חתום לעונה הבאה. מועדונים לא פחות גדולים מבני יהודה ירדו ליגה וידעו לחזור וזה מה שנגזר עלינו. אני אף פעם לא מסתכל על תסריטים רעים, אבל ככה זה הכדורגל והגרוע מכל קרה לנו היום".

אוהד קדוסי הוסיף: "אכזבנו את עצמנו ואת כל הקהל המדהים שהיה פה. חבל, כי זה היה בידיים שלנו ועם כל מה שבנינו, בעטנו בדלי. מה שקרה בחדר ההלבשה, אני מעדיף שיישאר שם. זה ממש לא קל. כואב לי על משפחת דמאיו, על הקהל שמאז שהגעתי היה מדהים אליי. זה מועדון שתמיד היה בצמרת ובתקווה שיחזור. האמנו שיהיה בסדר, אבל צריך לעשות שיהיה בסדר. הכול מלמעלה ואין מה לעשות. אני לא יודע מה להגיד במצבים כאלה".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
גיל יצחק בני יהודה מאוכזב. קובי אליהו
הפנים של גיל יצחק אומרות הכול/קובי אליהו
ליאם ווקר שחקן בני יהודה. קובי אליהו
ליאם ווקר/קובי אליהו
איציק עזוז שחקן בני יהודה. קובי אליהו
איציק עזוז/קובי אליהו
אביב חדד שחקן בני יהודה. קובי אליהו
אביב חדד/קובי אליהו
גיל יצחק שחקן בני יהודה בוכה לאחר הירידה. קובי אליהו
גיל יצחק שחקן בני יהודה בוכה לאחר הירידה/קובי אליהו
אמיר עגייב שחקן בני יהודה בוכה לאחר הירידה. קובי אליהו
עגייב עצוב/קובי אליהו
אוהדי בני יהודה זועמים. קובי אליהו
מהומה בבלומפילד/קובי אליהו
אוהדת בני יהודה נעצרת. קובי אליהו
אוהדת בני יהודה נעצרת/קובי אליהו
אוהדת בני יהודה נעצרת. קובי אליהו
אוהדת בני יהודה נעצרת/קובי אליהו
אוהד בני יהודה פורץ למגרש ונעצר. קובי אליהו
אוהד בני יהודה פורץ למגרש ונעצר/קובי אליהו
עימותים בין השוטרים לאוהדי בני יהודה. קובי אליהו
עימותים בין השוטרים לאוהדי בני יהודה/קובי אליהו
אוהד בני יהודה נעצר. קובי אליהו
אוהד בני יהודה נעצר/קובי אליהו
אוהד בני יהודה. קובי אליהו
אוהד בני יהודה/קובי אליהו
אוהד בני יהודה. קובי אליהו
אוהד בני יהודה/קובי אליהו
  • עוד באותו נושא:
  • בני יהודה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully