וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים עשויה לחזור לאופציית שלומי ארבייטמן

21.1.2014 / 9:25

בית"ר שוקלת לצרף מגן זר עקב הישארות מגרלשווילי בקפריסין וחלוץ מונס בתמונה. הפועל ת"א תעביר 300 כרטיסים נוספים?

one

הפיצוץ בין חיים מגרלשווילי ללרנקה אמש (שני) והעובדה כי המגן יישאר בקפריסין משאירה את בית"ר ירושלים בשלב זה של העונה ללא מגן שמאלי. בבית"ר כבר הודיעו ללנדרי מולמו לחפש קבוצה ומבינים שבכל מקרה ברמת המוטיבציה שלו אין טעם להשאירו. המועדון ינסה להגיע עמו להבנות על שחרורו.

בית"ר תצטרך כעת למצוא פתרון לעמדת המגן השמאלי. האפשרות הבכירה מבין הישראלים היא של שמואל שיימן ממכבי חיפה, אך לא ברור האם יעקב שחר יסכים להשאילו. אם תחליט בית"ר לנסות להחתים מגן זר, היא תצטרך לוותר על אופציה של חלוץ זר ולמצוא חלוץ ישראלי. במצב כזה עשוי שלומי ארבייטמן לעלות מחדש על הפרק, בתנאי שיוריד משמעותית מדרישותיו. ארבייטמן הביע רצון להצטרף לבית"ר ולכן ייתכנו התפתחויות.

אגב, אם בית"ר תחליט להחתים מגן זר, דושאן מאטוביץ', שאיבד את מקומו בהרכב עירוני קרית שמונה בשבועות האחרונים, עשוי להוות אופציה. ישנה גם אפשרות כי בבית"ר יוותרו על צירוף מגן שמאלי, כאשר שי חדד ודור מלול יאיישו את העמדה עד לתום העונה.

שחקן ווסטרלו שלומי ארבייטמן. קובי אליהו
יוריד את דרישותיו? ארבייטמן/קובי אליהו

בבית"ר הפעילו לחצים רבים על הנהלת הפועל תל אביב והמשטרה אמש, ולאחר מספר שיחות הוגדלה כמות הכרטיסים לאוהדי בית"ר לקראת המשחק בבלומפילד ביום ראשון הקרוב מ-900 ל-1,500. ייתכן שבהמשך יינתנו לאוהדי בית"ר כ-300 כרטיסים נוספים. המשטרה אישרה את כניסתם של כ-12 אלף איש לאצטדיון ודורשת אזור חיץ של קרוב ל-2,000 מקומות.

המאמן רוני לוי התקשר אמש לשי חדד כדי לשאול בשלומו. חדד סובל מזעזוע מוח בעקבות הפגיעה בראשו במשחק ההפסד לרמת השרון, ונצטווה לנוח מספר ימים. בבית"ר עדיין לא נרגעו מהמשחק בשבת, וגם אמש, כאשר ראו השחקנים את אירועי המשחק, העיר עוזר המאמן דוד אמסלם לשחקנים: "תראו כמה פעמים הם לוקחים אתכם בתאקלים. פעם, פעמיים אבל לא כל פעם. אתם בית"ר ירושלים, אתם משחקים בבית ואין מצב שזה יקרה". אופיר קריאף צפוי לחזור להרכב נגד הפועל תל אביב לאחר שנעדר נגד רמת השרון עקב צהובים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
אוהדי בית"ר ירושלים. קובי אליהו
המשטרה דורשת אזור חיץ של 2,000 מקומות מאוהדי הפועל תל אביב/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully