וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיצוץ בין חיים מגרלשווילי ללרנקה. נשאר בקפריסין

20.1.2014 / 7:08

המגן לא יצטרף לבית"ר ירושלים בשלב זה. שמואל שיימן שוב על הפרק. ביקורת על טונייס: "אפילו קני סייף היה המום". במועדון מלגלגים: "קבוצה עם חמישה שחקנים ב'ויצמן יער' עשתה לנו בית ספר"

one

שקט גדול שרר בחדר ההלבשה של בית"ר ירושלים בסיום משחק ההפסד הביתי 1:0 אמש (ראשון) לרמת השרון בטדי. לאחר שהמאמן רוני לוי אמר לשחקנים "תתביישו, אתם לובשים את החולצה של בית"ר ירושלים, אתם מבינים את זה?". שוב חדר ההלבשה השתתק במשך דקות ארוכות. "אווירה של בית קברות" הגדיר את זה אחד השחקנים: "כולם רצו לקבור את עצמם כי באמת יותר בושה מזה אי אפשר להיראות, אנחנו שוברים שיאים של עצמנו".

היום רוני לוי ערך היום שיחה עם השחקנים לפני האימון. "לפני המשחק מול רמת השרון אמרתי שאנחנו לפני צומת חשוב", אמר לשחקנים, "האם נתחיל לחשוב גבוהה, או שנילחם על חיינו. כרגע זה נראה שאנו נילחם עד הסוף. לא יכול להיות שקבוצה תגיע לטדי ותתנהג באופן ברוטאלי ואף תפגע בשחקן שלנו בראשו כשהוא שרוע על הדשא לאחר שהשופט שורק (שי חדד) ואנו לא נגיב כלל. גם אם השופט מאפשר כאלו דברים.

"היינו רכים ונרפים מדי", המשיך רוני לוי, "אני מבין את התחושות הקשות ואני מוכן לתת לכם גב ולתמוך, במיוחד ברגעים שאתם חשים שכולם נגדכם, האוהדים שלנו וגם בתקשורת, אבל אתם צריכים להיות מחויבים, מאוחדים ואמיתיים עם עצמכם ואיתי. אחרת, יהיה קשה לי לגבות אתכם. רק יחד, בצורה מלוכדת נצא מהמצב הזה?.

השחקנים ספגו ביקורת קשה מכל הכיוונים. הנהלה, צוות מקצועי ואוהדים. במועדון אמרו אתמול כי "ההפסד הזה הוא הכי נמוך שאפשר לרדת. זה בכלל לא קשור לתוצאה אלא העובדה שרמה"ש באו לתת את הנשמה ואנחנו לא, זה הכי כואב. צדק מי שאמר שיש שחקנים שלא יודעים מה זה בית"ר, הם יצטערו על זה. אין מצב שקבוצה עם חמישה ילדים ועוד חמישה שחקנים שנחקרים ב'ויצמן-יער' עשתה לנו בית ספר והייתה ראשונה לכל כדור, אין מצב כזה, זאת לא בית"ר ירושלים".

מאמן בית"ר ירושלים רוני לוי. קובי אליהו
"אתם צריכים להיות מחויבים, מאוחדים ואמיתיים עם עצמכם ואיתי. אחרת, יהיה קשה לי לגבות אתכם". לוי/קובי אליהו

מי שכרגע נראה שלא יגיע לבית"ר ירושלים הוא חיים מגרלשווילי. למרות שהמגן השמאלי כבר הגיע לסיכום, היום הוא נפגש עם ראשי א.א.ק לרנקה שאמרו שהם מסרבים לשחררו. מבית"ר ירושלים אף נמסר ש"מועדון הכדורגל בית"ר ירושלים חתם הבוקר על חוזה עם המגן חיים מגרלשווילי, אך קבוצתו הקפריסאית א.א.ק לרנקה חזרה בה מהסיכום ולכן המו"מ התפוצץ".

לנדרי מולמו שקיבל הודעה על שחרור מהקבוצה יעזוב את המועדון אחרי שיגיעו עמו להסדר כספי והקבוצה מהבירה צריכה למצוא חלופה לעמדת המגן השמאלי, כשכרגע שמואל שיימן ממכבי חיפה שוב נמצא על הפרק.

בבית"ר יצטרכו לקבל השבוע החלטות בנוגע לשחקנים שישוחררו מהסגל אם בשבוע שעבר הייתה התלבטות בנוגע לשחרורים לקבוצות תחתית נראה כי ההפסד לרמת השרון טרף את כל הקלפים והסיכויים שבית"ר תשחרר שחקנים לאחת מקבוצות אלה הפכו לקלושים. הפועל עכו מעוניינת לצרף מיידית את צחי אליחן ואותם הדברים אמורים לגבי רועי זיקרי, שרמת השרון כבר פנתה רשמית לגביו. עקב העובדה שבבית"ר עשויים לוותר על צירוף חלוץ זר, בשלב זה הסיכויים כי אחד מהשניים ישוחרר נמוכים. שחקנים נוספים כמו עדן נחמני ואביתר ברוכיאן יוכלו להשתחרר במידה וימצאו קבוצה שתקלוט אותם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
שחקני בית"ר ירושלים, איציק כהן, אבירם ברוכיאן, דוד רביבו, ניסו קפילוטו. קובי אליהו
"צדק מי שאמר שיש שחקנים שלא יודעים מה זה בית"ר"/קובי אליהו

מי שזכה לביקורת היה הבלם אנדרס טונייס. שחקנים בקבוצה אמרו "הוא כל הזמן צועק ועושה תנועות עם הידיים, שיעשה קודם את מה שהוא צריך לעשות. שידאג לתיאום עם אריאל הרוש ושישמור שחקן כמו שצריך. אפילו קני סייף היה המום שהוא עזב אותו".

שחקני בית"ר יודעים מה צפוי להם השבוע ואמרו אמש: "ברור לנו שרוני ישטוף אותנו וכל השחקנים ישלמו על מה שהיה כאן ובמקרה הזה כנראה שהכל מגיע לנו. ירינו לעצמנו ברגל ועכשיו נצטרך לשחק על הכבוד שלנו נגד הפועל".

שי חדד, שנפגע בראשו ופונה לבית החולים עבר סדרת בדיקות עד שעת לילה מאוחרת וככל הנראה סובל מזעזוע מוח. פאבלו בראנדן לא התלבש אמש היות שהשחרור הבינלאומי שלו עדיין לא הגיע והוא צפוי להגיע היום או מחר. בראנדן עדיין אינו בכושר משחק וגם נגד הפועל תל אביב בשבוע הבא אינו צפוי לפתוח בהרכב. בבית"ר יצטרכו לקבל החלטה השבוע האם לצרף חלוץ נוסף או להמשיך עד סוף העונה עם הסגל הקיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully