וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשש בבני הרצליה מפציעתו של אבי בן שימול

20.1.2014 / 9:50

הגארד סובב את הברך בהפסד למכבי אשדוד, ולאחר MRI ידעו את משך ההיעדרות. חג'ג', קולמן ושגב עלו כאופציה לחיזוק

בני הרצליה רשמה אמש (ראשון) את הפסדה החמישי ברציפות, לאחר שהובכה בביתה על ידי מכבי אשדוד האחרונה 89:75. הקבוצה של אפי בירנבוים נמצאת מרחק של שני משחקים בלבד מהמקום שמוביל בסיום העונה לליגה הלאומית, כשבשבוע הבא היא מארחת למשחק קשה מאוד את מכבי תל אביב.

אם סדרת ההפסדים לא הספיקה, ספגה אמש הרצליה מכה קשה נוספת. הגארד אבי בן שימול נפצע בברכו במהלך הרבע השלישי, לאחר שככל הנראה נחת על רגלו של זאק רוזן וסובב את הברך. השחקן, שהגיע הקיץ מהפועל אילת, הגיע הבוקר לבית החולים "מאיר" בכפר סבא ויעבור בקרוב בדיקת MRI שתכריע האם מדובר בפציעה חמורה.

אבי בן שימול שחקן בני הרצליה מול אפיק ניסים שחקן הפועל אילת. ברני ארדוב
מדאיג. בן שימול/ברני ארדוב

בבני הרצליה חושבים כבר זמן רב כיצד לחזק את הקבוצה, שעל פי ההערכות הצוות המקצועי וההנהלה, פשוט לא מספיק טובה נכון לעכשיו. הגארד כריס וורן, שלפני חודשיים שבר את רגלו במהלך אימון, יחזור השבוע לישראל, ועשוי לשחק כבר מול מכבי תל אביב. בהרצליה עדיין לא התקבלה החלטה סופית את מי לשחרר, אך ככל הנראה מדובר בפורוורד המאכזב דווין ברויילס, שהציג יכולת טובה לפרקים בלבד מאז שהצטרף.

כמו כן בקבוצה שוקלים להתחזק גם בשחקן ישראלי נוסף, ככל הנראה גארד, ובטוח שהאופציה תעלה לאחר פציעתו של אבי בן שימול. שלוש שמות נמצאים כרגע על הפרק, דרור חג'ג', שחקנה של מכבי ראשון לציון, שממעט לקבל דקות מפתיחת העונה וגם אצל צביקה שרף, חנן קולמן, ששוחרר מהפועל ירושלים וליאור שגב, אחד השחקנים המובילים בליגה הלאומית, שמוביל את עירוני נהריה למקום הראשון בלאומית.

שחקן מכבי ראשון לציון דרור חג'ג'. מגד גוזני
ממעט לקבל דקות אצל צביקה שרף. חג'ג'/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully