וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: מ.ס אשדוד והפועל באר שבע נפרדו בתיקו 2:2

ירו בלו הצעיד את אשדוד ל-0:2 על קבוצתו של אלישע לוי, אבל ברדה צימק (35) ומאור בוזגלו שנכנס כמחליף השלים קאמבק

one

לא מעט פרשנים דיברו בשבועות האחרונים על כך שהפועל באר שבע עשויה להפוך למרענן הרשמי של העונה, אבל בשבוע שעבר הקבוצה מבירת הנגב ספגה את הפסדה הראשון לעירוני קרית שמונה ומשהו החל להתערער בספקולציה הזו. הערב (שבת) הלחץ נתן את אותותיו על באר שבע שכבר פיגרה 2:0 באשדוד אחרי שראתה את ירו בלו מרשית (2, 27), אולם הקבוצה של אלישע לוי הוכיחה שהיא אמנם מקרטעת לאחרונה אבל יש לה אופי. אליניב ברדה צימק (35) והמחליף מאור בוזגלו רשם את שערו הראשון בליגת העל מאז אפריל 2011, כשבעט פנימה כדור חופשי בדקה ה-72, והפועל באר שבע חילצה 2:2 חשוב ויקר באשדוד.

אשדוד, מנגד, כבר הרגישה את שלוש הנקודות בכיס, אבל זה לא מקרי שהיא כבר שלושה מחזורים לא מצליחה לנצח. למרות שתקפה ושלטה בחלק מהדקות, קבוצתו של ניר קלינגר חסרה את הניסיון וקור הרוח הדרושים כדי לשמור על יתרון מבטיח של 0:2 מול קבוצה לחוצה כמו באר שבע וסיימה את המפגש עם טעם של אכזבה.

שחקני הפועל באר שבע חוגגים שער נגד אשדוד. מגד גוזני
הפתיחה המהממת של אשדוד נגמרה בחגיגה של באר שבע/מגד גוזני

הפתיחה הייתה שייכת לאשדוד, שניצלה עד תום את ההגנה המאולתרת שהציב אלישע לוי עם בן ביטון וגל אראל כבלמים. ירו בלו הרשית בדקה ה-2 והעלה את המארחת ל-0:1, ואז אשדוד נסוגה ואפשרה לבאר שבע לשלוט. האורחים החזיקו בכדור אך לא הצליחו לסכן את שערו של אופיר מרציאנו. כמאמר הקלישאה החבוטה, כשלא כובשים אז סופגים. ירו בלו התגבר על שחקני היריבה בדקה ה-27 וקבע 0:2 לאשדוד. התשובה של באר שבע הייתה מהירה, כשאליניב ברדה בעט חזק ושטוח מחוץ לרחבה וצימק ל-2:1 בדקה ה-35. המשחק התחמם, ועד לשריקת הסיום למחצית התפתחה מהומה לאחר שגדי קינדה תיקל בחריפות את אופיר דוידזאדה.

קלינגר הכניס את חאתם עבד אלחמיד בתחילת המחצית השנייה במקום גיא צרפתי, ואשדוד שלטה בדקות הפתיחה. בדקה ה-50 נאלץ קלינגר להוציא את אלכסנדר דוידוב שנפגע בפניו. אלישע לוי הכניס את מאור בוזגלו בדקה ה-64 כדי להכניס מחץ להתקפה ולתרגם את השליטה של באר שבע לשערים. זה הצליח. בדקה ה-72 בוזגלו הפתיע עם כדור חופשי מדויק וקבע את תוצאת המשחק, 2:2.

לדף המשחק בוואלה! ספורט

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
ניר קלינגר מאמן מ.ס. אשדוד. מגד גוזני
שחקניו לא הצליחו לשמור על היתרון. קלינגר/מגד גוזני

מחצית שנייה

* זהו שערו הראשון של מאור בוזגלו בליגת העל מאז אפריל 2011.

דקה 72: גול! כדור חופשי לבאר שבע כ-25 מטר משער אשדוד. כולם ציפו להגבהה, אבל המחליף מאור בוזגלו הפתיע ובעט פנימה. 2:2.

דקה 66: סולארי הגביה כדור חופשי כ-30 מטר אלכסונית מצד ימין, אג'ידה יצא לא טוב ופטי נגח אך הכדור חמק ליד הקורה של באר שעב.

דקה 60: מתפרצת יפה של אשדוד. בלו ניער את אלגרבלי, העביר לסולארי שהמשיך לקינדה, האחרון בעט מ-16 מטרים אבל אג'ידה קלט.

דקה 57: דוידזאדה הגביה לתיבת החמש של אשדוד, מרציאנו יצא רע, גבאי בעט כדור שפג בשחקן אשדודי, ושחני באר שבע טענו לנגיעת יד. השופט גרינפלד הורה להמשיך.

דקה 55: גל אראל קיבל כדור בפינה השמאלית של רחבת אשדוד, ובעט מצוין לפינה הימנית של מרציאנו, אבל שוער אשדוד הדף היטב ומנע שוויון.

דקה 50: אלכסנדר דוידוב נפגע בפניו וקלינגר נאלץ להחליפו במיכאל סירושטן.

עימות בין שחקני הפועל באר שבע לשחקני מ.ס אשדוד. מגד גוזני
סיום חם למחצית הראשונה. שחקני שתי הקבוצות מתעמתים/מגד גוזני
חלוץ הפועל באר שבע אליניב ברדה חוגג שער. מגד גוזני
תשובה מהירה. ברדה חוגג את השער המצמק/מגד גוזני

מחצית ראשונה

דקה 42: המשחק מתחמם. גדי קינדה תיקל בחריפות את אופיר דוידזאדה, מגן באר שבע דחף אותו בתגובה, ובמגרש התפתחה מהומה. שני השחקנים קיבלו כרטיס צהוב.

דקה 37: דובב גבאי בעט מ-20 מטר, מרציאנו הדף ופלט לא הגיע לכדור כדי להשוות. באר שבע החמיצה הזדמנות.

דקה 35: גול! דובב גבאי מסר לאליניב ברדה, וחלוץ הפועל באר שבע בעט מחוץ לרחבה ושלח כדור חד ושטוח פנימה. באר שבע מצמקת ל-2:1.

שחקני מ.ס אשדוד חוגגים שער. מגד גוזני
דקות ראשונות של שכרון חושים. שחקני אשדוד חוגגים עם ירו בלו/מגד גוזני

* היתרון העניק ביטחון ורוח גבית לאשדוד, שמחזיקה יותר בכדור ולוחצת.

דקה 27: גול! שוב ירו בלו עשה זאת. סולארי הכניס כדור לחלוץ אשדוד, שגבר במאבק על הכדור על בן ביטון והכניע את אג'ידה. 0:2 לאשדוד.

* באר שבע שולטת ומניעה כדור, אבל לא מצליחה לייצר מצבים ליד שערו של מרציאנו, ונראית חסרת יצירתיות בחלק הקדמי.

דקה 2: גול! איזו פתיחה לאשדוד. דוידוב הכניס כדור לרחבה, דוידזאדה הרחיק לא טוב וירו בלו הרשית מחמישה מטרים וקבע 0:1 למארחת.

דקה 1: השופט אוראל גרינפלד הוציא את המשחק לדרך.

מ.ס. אשדוד: אופיר מרציאנו, שי מימון (ניב זריהן, 80), יאיא פטי, ישראל ראש, ג'ואון אושאניווה, רועי בקל, אלכסנדר דוידוב (מיכאל סירושטן, 50), גיא צרפתי (חאתם עבד אלחמיד, 46), דויד סולארי, גדי קינדה, ירו בלו.

הפועל באר שבע: אוסטין אג'ידה, אביתר אילוז, גל אראל, בן ביטון, אופיר דוידזאדה, לוטם זינו, בן אלגרבלי, סיראז' נאסר (מאור בוזגלו, 64), דובב גבאי (ניקולאס פלצ'וק, 69), אליניב ברדה, גליינור פלט (תומר סוויסה, 78).

אלונה ברקת הבעלים של הפועל באר שבע ביציע. מגד גוזני
עברה לא מעט רגעים מותחים. אלונה ברקת ביציע של אצטדיון הי"א/מגד גוזני
אוהדי הפועל באר שבע. מגד גוזני
הגיעו בהמוניהם. אוהדי הפועל באר שבע/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully