וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: מנצ'סטר סיטי הביסה 1:4 את מנצ'סטר יונייטד

קון אגוארו (16, 57), יא יא טורה (45) וסמיר נאסרי (50) כבשו לסיטיזנס שרמסו את יריבתם העירונית בהצגה בלתי נשכחת, ויין רוני צימק (87). ארסנל ראשונה עם 1:3 על סטוק

אחרי הניצחון של צ'לסי אתמול (שבת) וההפסד המפתיע של ליברפול, נמשך המחזור החמישי בפרמיירליג שסיפק לנו משחק עונה לפנתיאון כאשר מנצ'סטר סיטי הביסה 1:4 את מנצ'סטר יונייטד בדרבי הגדול בין האלופה לסגניתה ושלחה מסר ברור לליגה. 0:1 דרמטי לטוטנהאם בחוץ מול קרדיף. עוד לפני שיצא הדרבי לדרך, השיגה ארסנל הלוהטת ניצחון ליגה רביעי ברציפות עם 1:3 על סטוק ועלתה למקום הראשון. סוונסי ניצחה 0:2 בחוץ את קריסטל פאלאס.

שחקני מנצ'סטר סיטי חוגגים עם קון אגוארו. רויטרס
הצגה בלתי נשכחת. שחקני מנצ'סטר סיטי חוגגים/רויטרס

מנצ'סטר סיטי - מנצ'סטר יונייטד 1:4

באוקטובר 2011 הגיעה מנצ'סטר סיטי לאולד טרפורד והשפילה את מנצ'סטר יונייטד עם 1:6 בלתי נשכח. ספק אם גם האופטימיים שבאוהדי הקבוצה האמינו שהצגה כזו בדרבי תחזור שוב כל כך מהר, אבל זה קרה. הסיטיזנס השפילו את האלופה והיריבה המושבעת שלהם תוך כדי הצגת כדורגל בלתי נשכחת ושלחו הצהרת כוונות לקראת המשך העונה. דייויד מויס, מאמנה של מנ' יונייטד, חסר מאוד במשחק הזה את רובין ואן פרסי הפצוע ובלעדיו האלופה נראתה אומללה ונקלעה לפיגור כבר אחרי 16 דקות משער נהדר של קון אגוארו.

יא יא טורה כבש את השני על סף המחצית, ורק נתן את האות לבליץ של פתיחת המחצית השנייה שבה כבש אגוארו את השני ונאסרי, איש המשחק הזה, הרשית את הרביעי כבר אחרי 50 דקות כשגם שער מצמק בבעיטה חופשית נהדרת של ויין רוני לא ממתיק את הגלולה המרה מאוד של השדים האדומים. אחרי ה-0:3 על פלזן בליגת האלופות, הקבוצה של מנואל פלגריני נמצאת על הגל. דייויד מויס מנגד, נוכח לדעת עד כמה הוא תלוי ברובין ואן פרסי וכמה עבודה עוד מצפה לו בהמשך העונה כדי לשמור על תואר האליפות.

מנצסטר סיטי פתחה את המשחק הזה בטירוף ועלתה ליתרון אחרי 16 דקות בלבד בזכות מהלך קבוצתי למופת. סמיר נאסרי קיבל כדור במרכז המגרש ומצא בעקב את קולארוב שעשה עקיפה בצד שמאל. המגן יישר את הכדור למרכז ואגוארו היה שם כדי לנעוץ את הכדור לרשת עם בעיטת יעף. 0:1 למנצ'סטר סיטי. שלוש דקות בלבד עברו ונארי כמעט כבש את השני. הצרפתי הגיע ראשון לכדור שלא הורחק טוב על ידי הגנת יונייטד ומתוך הרחבה בעט כדור חזק, אך מעט מעל השער.

סרחיו אגוארו שחקן מנצ'סטר סיטי חוגג שער בדרבי. Laurence Griffiths, GettyImages
כבש כבר אחרי 16 דקות. קון אגוארו/GettyImages, Laurence Griffiths

* השער של אגוארו היה ה-200 של הסיטי ב-149 משחקי דרבי מול יונייטד.

המשחק נרגע ככל שהתקדמה המחצית וכשהיה נדמה שהקבוצות ייצאו להפסקה ב-0:1, מנצ'סטר סיטי עקצה עם השני. אלברו נגרדו הספרדי התרומם מעל כולם לכדור קרן של נאסרי ונגח לעבר השער, יא יא טורה הגיעה לפני סומלינג ועם הברך דחק פנימה. 0:2 למנצ'סטר סיטי. שתי דקות בלבד מפתיחת המחצית השנייה, סיטי נעצה מסמר שלישי בארון של יונייטד. סמיר נאסרי שוב החל את המהלך והכניס כדור עומק לנגרדו, שבסיבוב יישר למרכז ואגוארו הגיע ראשון כדי לבעוט מקרוב פנימה. 0:3 מדהים לסיטיזנס.

חשבתם שסיטי תסתפק בשלישי? אז חשבתם. סמיר נאסרי שהיה מעורב בשלושת השערים הראשונים, התכבד ברביעי. הקשר הצרפתי קיבל כדור מצוין מנבאס, שפרץ בצד ימין ומהאוויר בעט פנימה. 0:4 לסיטי. מנצ'סטר יונייטד ניסתה להשיג שער כבוד וכמעט השיגה אותו בדקה ה-80 אחרי שוינסנט קומפני נגח לקורת שערו הוא כדור שהוגבה לרחבה. ויין רוני השתלט על הריבאונד ובעט חזק, אבל ג'ו הארט הדף. בדקה ה-87 הצליחה יונייטד להשיג שער מצמק מרגליו של ויין רוני, שבעט כדור חופשי נהדר מ-18 מטרים לחיבורים הקורות. 1:4 לסיטי.

מנצ'סטר סיטי: ג'ו הארט, פבלו סבאלטה, וינסנט קומפני, מאתיה נסטסיץ', אלכסנדר קולארוב, פרננדיניו,סמיר נאסרי, יאיא טורה, חסוס נבאס (ג'יימס מילנר, 71), סרחיו אגוארו (חאבי גרסיה, 86), אלברו נגרדו (אדין דז'קו, 75).

מנצ'סטר יונייטד: דויד דה חאה, כריס סמולינג, ריו פרדיננד, נמנייה וידיץ', פטריס אברה, מייקל קאריק, מרואן פלאיני, אנטוניו ולנסיה, ויין רוני, אשלי יאנג (תום קלברלי, 51), דני וולבק.

סמיר נאסרי שחקן מנצ'סטר סיטי חוגג. Michael Regan, GettyImages
היה מעורב בכל השערים. סמיר נאסרי/GettyImages, Michael Regan
ויין רוני, שחקני מנצ'סטר יונייטד מאוכזבים. Michael Regan, GettyImages
הושפלו בדרבי. ויין רוני ודני וולבק מאוכזבים/GettyImages, Michael Regan

ארסנל - סטוק סיטי 1:3

המשחק המרכזי של המחזור החמישי הוא כמובן הדרבי הגדול של מנצ'סטר אבל הקבוצה שנמצאת בכושר הטוב ביותר היא ארסנל, שהשיגה ניצחון ליגה רביעי ברציפות מאז ההפסד במחזור הפתיחה לאסטון וילה ועלתה לראשות הטבלה. מסוט אוזיל, שחקן הרכש הגרמני הנוצץ שהגיע מריאל מדריד, לא כבש אמנם, אבל היה אחראי לשלושת השערים של התותחנים. הגרמני גרם לשער הראשון של ארון רמזי ובישל את השניים הנוספים של פר מרטסאקר ובקארי סאניה. התותחנים ממשיכים להראות נהדר וביכולת הזו הם ייאבקו חזק על האליפות העונה. סטוק מנגד, תחפש את הנקודות במגרשה הביתי מול קבוצה נוחה יותר.

התותחנים פתחו את המשחק הזה בסערה עם ארון רמזי, השחקן הלוהט שלהם שכבש כבר אחרי ארבע דקות. מסוט אוזיל, שחקן הרכש הגרמני בעט כדור חופשי מ-18 מטרים, בגוביץ' שוער סטוק הדף, אבל הוולשי הגיע ראשון ומקרוב בעט פנימה. בדקה ה-26 הצליחו האורחים להשיג שוויון מפתיע מרגלי ג'ף קמרון. מרקו ארנאוטוביץ' האוסטרי היה זה שבעט כדור לקורה והאמריקאי הגיע ראשון לריבאונד וכבש. בדקה ה-36 הצליחה ארסנל להחזיר לעצמה יתרון בזכות שער של פר מרטסאקר שנהנה מעוד בישול של אוזיל, שהרים כדור קרן היישר לראשו של הגרמני שנגח כדור קשתי פנימה. בדקה ה-72 אוזיל רשם בישול נוסף כשהרים כדור חופשי ובקארי סאניה נגח פנימה. 1:3 גדול לארסנל.

מסוט אוזיל שחקן ארסנל מול ריאן שואוקרוס שחקן סטוק. Ian Walton, GettyImages
רכש אדיר לארסנל. מסוט אוזיל בפעולה/GettyImages, Ian Walton

קרדיף סיטי - טוטנהאם 1:0

טוטנהאם איבדה בקיץ את גארת' בייל, הכוכב הכי גדול שלה, אבל מסע החיזוק שעשה וילאש בואש בכסף שקיבל על הוולשי ממשיך להצדיק אותו והערב, שלושה משחקני הרכש חברו כדי להביא לפורטוגלי עוד שלוש נקודות. 93 דקות ניסתה טוטנהאם לפרוץ את הבונקר של קרדיף עד שממש לפני שריקת הסיום הגיח הארי קיין המחליף ששלח כדור עומק לאריק לאמלה, שעם החלק החיצון יישר למרכז ופאוליניו היה שם כדי לדחוק מקרוב פנימה - 0:1 מתוק מאוד לטוטנהאם בסיום.

פאוליניו שחקן טוטנהאם חוגג. רויטרס
איזה ניצחון דרמטי. פאוליניו חוגג את שער הניצחון./רויטרס

משחקים נוספים:

קריסטל פאלאס - סוונסי 2:0
לסוונסי: מיצ'ו (2), ניית'ן דייר (48)

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully