וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה: "מי שאומר שהשתמשנו במחלה של טיטו, משקר"

סגן השניא ג'ורדי קרדונר תוקף בחזרה את גווארדיולה: "נותרתי פעור פה כששמעתי מה שאמר". דיווחים על מחלוקת בהנהלה

הרבה מאוד כעס יצא מפפ גווארדיולה אמש (חמישי). מסיבת עיתונאים שגרתית של מאמנה החדש של באיירן מינכן הפכה לצרור האשמות כנגד קבוצתו לשעבר ברצלונה והיום מגיעה התגובה מכיוון קטלוניה.

בעיתון הקטאלני "ספורט" מדווחים כי הדברים של גווארדיולה יצרו קרע בהנהלת הקבוצה בין אלה שתומכים במאמן לשעבר לבין אלה שניצבים לצידו של הנשיא סנדרו רוסל, שהיה אחד האנשים שהואשמו על ידי גווארדיולה בכך שמחלתו של טיטו וילאנובה נוצלה נגדו.

פפ גווארדיולה מאמן באיירן מינכן. רויטרס
יצר מהומה אצל האקסית. גווארדיולה/רויטרס

על פי הדיווחים, בברצלונה נדהמו מהדברים של גווארדיולה ובעיקר מהעיתוי שלהם, בעוד המאמן נמצא עם אלופת אירופה במחנה אימון באיטליה. בברצלונה היו כאלה שלא הבינו מה ניסה להשיג גווארדיולה בדרך בה הוא דיבר על הקבוצה בה גדל.

סגן נשיא המועדון ג'ורדי קרדונר היה זה שהגיב באופן רשמי: "נותרתי פעור פה אחרי ששמעתי את מה שפפ אמר. לא הבנתי מה הוא רוצה ואני לא יודע מה קרה בעבר. אני לא מבין את זה, כי היחסים איתו ועם משפחתו נהדרים. מי שאומר שניצלנו את המחלה של טיטו, משקר".

קרדונר סיפר כי ערך שיחה עם רוסל וגם הנשיא לא הבין את פשר ההתקפה מצד גווארדיולה. מקורות אחרים אמרו כי הדברים של גווארדיולה פגעו מאוד ברוסל, שבעבר קרא למאמן: "הטוב ביותר שהיה לברצלונה אי פעם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully