וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניקולה וויצ'יץ' נחת בישראל: "אשאר עד שיפטרו אותי"

18.6.2013 / 6:31

המנהל החדש של מכבי ת"א התלוצץ רגע אחרי שמונה לתפקיד והוסיף: "גור שלף ואני חברים, אבל מה שקרה זה חלק מהעסק"

צילום ועריכה: קובי אליהו

יממה לאחר שמונה רשמית למנהל מכבי תל אביב ופרש סופית מכדורסל, ניקולה וויצ'יץ' נחת הלילה (שני) בישראל. סנטר הצהובים לשעבר הגיע לנמל התעופה בן גוריון ויחל בעבודתו החדשה. וויצ'יץ' מונה לתפקיד במקום גור שלף, שפוטר לאחר חמש חמש שנים.

ניקולה וויצ'יץ', מנהל מכבי תל אביב. קובי אליהו
תגידו שוב שלום. ניקולה וויצ'יץ'/קובי אליהו

"אני שמח להיות חלק ממכבי תל אביב, זה כבוד גדול עבורי. מבחינתי זה יום גדול, רגע גדול", אמר וויצ'יץ' אחרי הנחיתה, "אני נרגש להתחיל לעבוד. על התפקיד שלי נפרט יותר מסיבת עיתונאים רשמית, כרגע אני רק יכול להגיד שאני שמח מאוד להיות פה".

הקרואטי גם התייחס לפיטוריו של גור שלף מהתפקיד ואמר: "גור חבר טוב מאוד שלי, אנחנו מכירים 10 שנים. מה שהיה זה חלק מהעסק וזה לא קשור בי, בגור או בדיוויד. זה קשור למכבי ולהחלטה שההנהלה קיבלה. אני מקווה לראות אותו בקרוב ואני בטוח שהוא יעזור לי בכניסה לתפקיד. עד מתי אשאר פה? עד שיפטרו אותי".

וויצ'יץ', אחד מכוכבי העשור הקודם במכבי תל אביב, החל את הקריירה שלו בספליט וב-2001 עבר אל מכבי תל אביב. לאחר שנת מעבר לוילרבאן הצרפתית איתה זכה באליפות, הוא שב לצהובים ושיחק שם עד 2008. בין השאר זכה הסנטר עם מכבי תל אביב בשני גביעי יורוליג ב-2003/4 וב-2004/5, חמש אליפויות וארבעה גביעים.

ב-2008, לאחר הפסד האליפות להפועל חולון, שוחרר וויצ'יץ' ממכבי תל אביב. מיד אליהו המשיך השחקן לאולימפיאקוס ובהמשך חתם באפס פילזן. בקיץ 2011 חתם הקרואטי בקבוצת נעוריו ק.ק ספליטו כשחקן וכמנהל מקצועי, ושם גם בילה את העונה האחרונה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully