וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: מורן רוט, ניצן חנוכי ואדריאן יוטר מועמדים

15.6.2013 / 13:51

האלופה הטרייה תנסה להשאיר את דונטה סמית' ומתלבטת לגבי סטול. רוט עשוי להחליף את מקל, שחקני ראשון לציון על הכוונת

האליפות של מכבי חיפה בכדורסל ב-2013/צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

שחקניה הזרים של האלופה החדשה מכבי חיפה, יעזבו עד הלילה (שבת) את ישראל ביחד עם גל מקל שיוצא להתאמן בארצות הברית - אולי בדרך להשגת חוזה ב-NBA. מי שעוד יעזוב את הארץ הוא המאמן בראד גרינברג, שבתקופה הקרובה צפוי לסכם את תנאיו לעונה נוספת באופן סופי. גרינברג יחזור בחודש הבא עם נבחרת ארצות הברית למכביה. אמש ערכה הקבוצה ארוחת סיכום עונה שמחה במיוחד, כשבמהלכה קרא סגן היו"ר ארנון שירן מכתב ברכה משרת הספורט לימור לבנת.

גל מקל, מכבי חיפה. ברני ארדוב
בדרך ל-NBA? מקל/ברני ארדוב

בחיפה ינסו כבר בתקופה הקרובה להתחיל לבנות את הסגל לעונה הבאה, כשאחת ההחלטות הראשונות תהיה בעניינו של דונטה סמית' שעליו יש לירוקים אופציה. בחיפה מאוד רוצים להשאיר את סמית', אך אם הוא יקבל הצעה כספית גבוהה ממקום אחר, הם עשויים שלא לעמוד בדרכו. פט קאלת'ס צפוי לקבל חוזה משודרג באירופה, ואילו לגבי פול סטול טרם התקבלה החלטה האם להשאירו.

עוד לפני סיום העונה החלו מסביב למועדון לדון באפשרויות החיזוק, כשאחד השמות שעלו וחזרו הוא מורן רוט, זאת בכפוף להחלטת מכבי תל אביב האם לשחררו. במכבי מעוניינים לצרף גארד זר נוסף לצד יוגב אוחיון וריקי היקמן ואולי אף להחזיר את יותם הלפרין, מה שיסלול את דרכו של רוט החוצה. בינתיים לא התקבלה החלטה סופית בנושא, מה שגם מעמדו של המאמן דיוויד בלאט עדיין לא ברור. רוט נחשב למועמד מוביל להחליף את מקל וחיפה היא בין הקבוצות היחידות בישראל שמסוגלות לעמוד בתשלום חוזהו, אולי בשיתוף עם הצהובים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שחקן מכבי תל אביב מורן רוט מול שחקן ברק נתניה איל שולמן. ברני ארדוב
מכבי חיפה היא מהישראליות היחידות שיכולות לעמוד בחוזהו. רוט/ברני ארדוב

שני שחקנים נוספים שהוזכרו כמועמדים הם ניצן חנוכי ואדריאן יוטר ממכבי ראשון לציון. לשניים אין חוזים לעונה הבאה. חנוכי כבר החזיק בהצעה מהירוקים בקיץ שעבר, אך בחר להישאר בראשון לציון ומלבד חיפה גם קבוצתו האחרונה, בני הרצליה ועירוני נס ציונה מעוניינות בו.

לגבי יוטר, אותו בראד גרינברג מאוד מעריך, הסיטואציה קצת יותר מסובכת. השחקן השלים העונה את עונתו החמישית בישראל והחל מהעונה הבאה עלות המס שלו היא גבוהה יותר. בימים אלה משחק הסנטר בליגת הקיץ של פורטו ריקו ובאמצע יולי הוא עשוי לנסות את מזלו בליגת הקיץ של ה-NBA, שם מספר קבוצות מעוניינות לבחון אותו. כמו כן שמו הוזכר בהקשר של מספר קבוצות אירופיות בכירות יותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully