וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיוויד בלאט: "שיחקנו טוב, אבל סיינה היו גדולים"

23.11.2012 / 23:44

בלאט בחר לפרגן ליריבה אחרי ההפסד אבל שלח מסר לקיינר-מדלי, לוגן ושרמדיני: "הם צריכים להעלות את הרמה, ומהר"

עריכה: מיכאל ברגמן

מכבי תל אביב ספגה הערב (שישי) הפסד שני ברציפות כשנכנעה 89:87 לסיינה. הקבוצה של דיוויד בלאט, שהחלה את העונה עם חמישה ניצחונות, הסתבכה בתמונת העלייה לטופ 16, כשהיא כבר לא תלויה בעצמה במאבק על המקום הראשון בבית ב', אחרי תצוגת שלשות מרשימה של האיטלקים שצלפו 13 פעמים מחוץ לקשת.

דיוויד בלאט מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
ממשיך להסתבך. בלאט/ברני ארדוב

"היה משחק יוצא מן הכלל", אמר דיוויד בלאטל בסיום. "אני לא אוהב ליהנות ולהלל משחקים אבל היה פה משחק ברמה מאוד מאוד גבוהה. סיינה היו חייבם ליהות גדולים גדולים כיד לנצח אותנו היום כי שיחקנו טוב באמת שיחקנו טוב הם קלעו שלשות לא קלות וזה הכריע את המשחק".

"קבוצה היא עשויה משחקנים ובסוף מצליחה בגלל איך שהיא משחקת כקבוצה", הוסיף בלאט. " שיחקנו יוצא מן הכלל, היו חסרים פה ושם דברים מאוד קטנים בשביל לנצח פה באולם קשה. החדשות הטובות הן שהצלחנו בסופו של דבר עם כמה מהלכים גדולים להוריד את ההפרש לשתיים, דבר שיכול להיות מאוד מאוד חשוב להמשך".

על היתרון של מלאגה בקרב על המקום הראשון בבית אמר המאמן: "לבוא ולנצח בסיינה זה לא דבר קל, ולנו יש שלושה משחקים שאנחנו חיביים לנצח. אם לא ננצח לא נהיה במקום הראשון, והכוונה היא כן להיות מקום ראשון". על היכולת החלשה של ניר קיינר מדלי,דיוויד לוגן וגיורגי שרמדיני אמר בלאט: "הם צריכים להעלות את הרמה שלהם ומהר מאוד".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully