וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה דרשה מאלון חרזי לקצץ בשכרו

18.7.2012 / 9:53

אחרי הניסיון להעתיק את משרדו, הודיעו במועדון לסקאוט על הכוונה לקצץ. עטר לשחקנים: "רוצה להסתכל עליכם מהצד וליהנות"

קובי אליהו

צפו במסיבת העיתונאים של חיפה לפני היציאה המחנה

תקופה לא ארוכה לאחר שנבדקה אפשרות להעתיק את משרדו מכפר גלים למקום אחר באזור, בימים האחרונים דרשו גורמים בהנהלת מכבי חיפה מאלון חרזי לקצץ בשכרו. במועדון סיפרו אתמול כי הסקאוט פגוע מאוד מההתנהלות סביבו ומהבקשה החדשה. ההערכה, על פי גורמים במועדון, היא שהדרישה מגיעה על רקע צמצום בהיקף שעות העבודה של חרזי. במכבי חיפה סירבו להגיב על הידיעה.

הבעלים יעקב שחר מעריך את הסקאוט ובעבר הגדיר אותו בפני מקורביו כ"אחד האנשים החזקים במערכת". במועדון היה מי שאמר כי "בדיוק בשל העובדה הזאת מדובר בהפתעה גמורה. עצם הבקשה מהווה פגיעה באחד האנשים והשחקנים הסימפטיים במועדון. חרזי הוא דמות וסמל במכבי חיפה".

כזכור, לאחרונה פורסם בוואלה! ספורט כי המאמן ראובן עטר דרש להעתיק את משרדו של חרזי מכפר גלים, מיד לאחר שסיכם את תנאיו לשלוש השנים הקרובות. מאוחר יותר השניים שוחחו, אבל לא סוכם דבר לגבי ההחלטה הסופית בעניין. במועדון, יש לציין, טענו כי יגבו כל החלטה של המאמן. בין היתר, קיבל עטר מנדט כשהחליט שאריק בנאדו וגיורא אנטמן לא יהיו חלק מהצוות המקצועי.

משרדו של חרזי, שיאן ההופעות בליגת העל, מוקם בכפר גלים לפני יותר משנה. לאחר שפרש בדצמבר 2009, לאחר משחק מול בורדו בשלב הבתים של ליגת האלופות, מונה לתפקיד הסקאוט. "חרזי עובד ימים כלילות כדי לעזור למועדון למצוא שחקנים", סיפר גורם במועדון המודע לפרטים. "הוא המריא מספר פעמים למשחקים באירופה בשלב טרום העונה ולא ברור מה יקרה עכשיו".

בנושא אחר: אחרי הניצחון במשחק הבכורה של עטר מול פריבראם הצ'כית (0:1) במועדון יערכו היום הכנות לקראת המשחק מחר מול בוטב פלובדיב הבולגרית. בקבוצה היו מרוצים מהתאום בין אדין צוצאליץ' לאנדריי פיליאבסקי ומהשילוב בין יניב קטן לחן עזרא. לעטר מחכים עוד שני משחקים מבחן בשבוע הבא, ביום ראשון מול בשיקטאש ובשלישי מול קייסריספור, במשחק שינעל את המחנה.

עטר דיבר אתמול עם שחקניו ואמר: "התקדמנו מאוד מאז שהתחלנו את האימונים וחשוב שתדעו ליישם כל מה שאמרתי לכם מבחינה טקטית. אני רוצה לראות מכם הרבה מחויבות בכל סגירה, בכל פס ובכל אלמנט קטן אחר שקורה במגרש. בסופו של דבר, מה שחשוב זה שאגיע למצב שאני יושב בצד, מסתכל עליכם ונהנה".

קשר נבחרת ליטא לינאס פיליבאיטיס שהרשים במחצית הראשונה ימשיך להיבחן ואם ירשים גם במשחק הקרוב ייתכן מאוד שחיפה תיכנס עימו למשא ומתן. כזכור, מי שהמליץ על השחקן הוא ריימונדס ז'וטאוטאס שאימן אותו בנבחרת ליטא.

"רואים שלפיליבאיטיס יש יכולת התקפית טובה מאוד, צריך לבחון אותו גם מבחינה הגנתית. מהמשחק הראשון אפשר לראות שהוא לא שחקן מהסוג של קולמה, אלא התקפי וזריז יותר, וכנראה עם פחות יכולות הגנתיות", אמר שחקן בקבוצה אמש.

מכבי חיפה גברה 0:1 על פריבראם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully