וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה גברה 0:1 על פריבראם

17.7.2012 / 21:17

עזרא בישל לאזולאי את שער הניצחון (47) בפתיחת משחקי האימון. פילבייטיס הרשים וימשיך להיבחן. עטר: "אני מרוצה"

קובי אליהו

הבכורה של ראובן עטר על הקווים של מכבי חיפה הגיעה הערב (שלישי) כשהירוקים רשמו ניצחון 0:1 במשחק אימון מול פביבראם הצ'כית, שסיימה תשיעית בליגה המקומית בעונה שעברה. עד כה, המאמן יכול להיות בהחלט מרוצה, בעיקר מהעובדה שהקבוצה שמרה על רשת נקיה והוכיחה גם שיש לה אופציות רחבות בחלק הקדמי. "זו פתיחה טובה למחנה", אמר עטר לאחר המשחק. "אני מרוצה וממשיכים הלאה. בנוגע לזר הנבחן לינאס פילאבאיטיס הוא הרשים וימשיך להיבחן".

לפני המשחק החליט המאמן לפתוח עם ההרכב השני, וההרכב הראשון עלה לשחק בהדרגה. במשחק נבחן הקשר לינאס פילבייטיס שהרשים, וצפוי להמשיך להיבחן גם במשחק ביום חמישי מול פלובדיב הבולגרית. טאלב טואטחה שפתח בהרכב השני גילה יכולת טובה. בקבוצה ייחסו חשיבות לא מעטה לתיאום בין אדין צוצאליץ לאנדריי פיליאבסקי. במבחן הראשון שלהם העונה נראו השניים מתואמים ובמועדון מקווים שההגנה תגלה יציבות גם בהמשך.

אמרי זייד הצעיר שפתח במשחק לצד איציק כהן גילה הרבה בטחון למרות שמדובר בשחקן צעיר שעלה מהנוער, אך הוא הוחלף כעבור חצי שעה יחד עם כהן, כדי לתת לעטר מספיק זמן לראות את צמד הבלמים שלו. בקישור פתחו גם גוסטבו בוקולי, דלה ימפולסקי ובחוד אלון תורג'מן יחד עם מוחמד גדיר ורועי עטר. מלבד המשחק בחמישי, לעטר מחכים עוד שני משחקים מבחן – מול בשיקטאש הטורקית בראשון, ובמשחק נוסף ביום שלישי, מול קייסריספור הטורקית, שינעל את המחנה.

במחצית השניה נכנס ההרכב הראשון וחיפה נראתה הרבה יותר טוב מבחינה התקפית. שתי דקות בדיוק הספיקו לירוקים כדי לעלות ליתרון 0:1. יניב קטן מצא במסירת עומק את חן עזרא והאחרון השאיר בנגיעה את שלומי אזולאי מול שער חשוף. החלוץ כבש בנגיעה את השער היחיד במשחק. יניב קטן רשם משחק טוב והפעיל את החלוצים ואת חן עזרא. אם היכולת שלו תימשך חיפה יכולה להסתמך עליו גם בעונה הבאה. 14 דקות לסיום מנע ניר דוידוביץ' שער בהצלה כפולה ושמר על רשת נקיה גם במחצית השניה.

סארי פלאח התנצל, ביקש להיות מושאל

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully